IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

Reply to this topicStart new topic
> Ce vor profesorii, sau motorul cu apă şi inerţie dar cu bune intenţii.....
Vizitator_Krokodilul veritabil.
mesaj Aug 3 2009, 05:02 PM
Mesaj #1

Guests

Profesorii vor ceva. Profesorii nu vor nimic. Profesorii vor salarii mai mari. Dar ar vrea să-l păstreze şi pe vărul Bănică, suplinitor .Şi tare ar vrea să nu întrebe nimeni de ce, şi mai ales cum de mai sunt ei profesori.
La o minimă socoteală sunt câteva sute de mii de profesori de liceu. Toţi ar trebui să ştie măcar 1 limbă străină la perfecţie- chiar şi profesorul de desen ca să poată consulta un articol de specialitate pe Internet. Trierea domnilor profesori- şi reducerea a cel puţin 100.000 de funcţionari din aparatul public s-ar putea face foarte simplu- dându-le un test de limbă străină. Şi pe cei picaţi, concedindu-i pe loc. Sau dându-le un test de operare pe calculator- scris şi editat text chior în Word. Dacă le mai ceri să pună şi poze pleacă 150.000.
Putoarea începe de la cap, respectiv de la Aracis. Am mai scris despre onorabilul dinozaur Curtu, care, spre deosebire de activul dinozaur Bondrea- n-a făcut nimica la viaţa lui dar a ajuns şeful ARACIS. Deci dl.Curtu care nu ştie decât limba franceză, bine- dacă îmi amintesc din CV-ul domniei sale şi care e mort din 2000- de când n-a mai publicat nici o carte, nici un articol, nimic - e şeful verificatorilor noştri de calitate ?