IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

4 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Reintoarcerea mea in Romania
amorezu
mesaj Apr 14 2010, 08:27 PM
Mesaj #1

Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 7
Inscris: 25-June 09
De la: SUA
Utilizatorul numarul: 9 252

Buna ziua,

As dori sa incep prin a imi cere scuze daca vorbesc si cu cuvinte englezesti, deoarece pur si simplu nu imi amintesc cum se zice la unele lucruri, (in general diplomele obtinute de la universitate) in Romana.
Cu acestea spuse voi incepe cu educatia mea:

Am 22 de ani, sunt student la University of Washington din Seattle, WA si anu viitor in primavara voi termina facultatea. Au fost 4ani extrem de lungi dar eu spun ca educatia primita a meritat.

Voi avea specializare de 4 ani in:

-Gartography ( Crearea si editarea de harti in principal folosind programul GIS-geographical informational systems. Aici intra tot felu de harti, de la cele simple care arata geografia unei locatii, pana la cele care arata nivelu de poluare, fotosinteza in diferite locuri, cam mai tot ce poate fi reprezentat pe o harta)
-Environmental and Health and Society Geography( Geografia mediului inconjurator si studiul societatii cred ca i s-ar zice in Romania)

-Probabil ca si Engleza, desi nu m-am hotarat inca pentru ca ar fi un pic cam supra incarcat programul(mai am 3luni timp sa declar totusi).

Iar diploma de 2 ani in:

- Environmental Science ( stiinta mediului inconjurator, precum si folosirea programului LINGO/LINDO pentru a rezolva diferite probleme in acest domeniu si nu numai)

Aici in America sunt destule slujbe, unele mai tentante altele mai putin, dar toate platind la asa nivel incat sa pot sa stau in un apartament inchiriat, si sa imi platesc imprumuturile inapoi (intre $24k/an si $55k/an).