IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

2 Pagini V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Troleibuze in Bucuresti, de ce este necesara introducerea troleibuzelor?
Vizitator_calatorul_turmentat.
mesaj Aug 5 2008, 07:09 PM
Mesaj #1





Guests






(topicul e despre bucuresti)

cu ocazia refacerii caii de rulare a tramvaielor, pe calea vacaresti se schimba stalpii de iluminat. foarte frumos. dar tot cu acest prilej se poate observa montarea liniilor electrice pentru troleibuze.

in cartierul berceni exista 3 linii de troleibuz, toate avand capatul in piata sudului - de unde incepe calea vacaresti. se preconizeaza prelungirea traseului unuia/unora din acestea pana la intersectia cu mihai bravu.

in principiu acoperirea unui traseu cu mai multe mijloace de transport nu poate avea decat un efect benefic. dar nu se tine cont de faptul ca acelasi traseu (calea vacaresti - de la pta sudului pana la mihai bravu) este deja acoperit de 3 autobuze ale caror trasee COINCID cu ale celor 3 troleibuze existent.

traficul pe calea vacaresti este infernal (nu acum, e vacanta wink.gif dimineata intr-un sens, pana la pranz in sens contrar, iar seara din nou spre centru cozile de autoturisme sunt pe toata lungimea lui. troleibuzele nou introduse nu au cum sa contribuie decat la inasprirea aglomeratiei. sa nu mai vorbim de ocolirea autovehiculelor parcate.

iar despre viteza lor proverbiala - cine se va urca intr-un troleibuz cand poate face acelasi drum de doua ori mai repede cu autobuzul?

personal nu vad utilitatea investitiilor in aceasta solutie. ar fi trebuit folosite mai multe autobuze pe liniile deja existente, oferind mai mult confort (viteza) si flexibilitate

oricum e tarziu. liniile sunt deja montate. poate data viitoare...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_eu.
mesaj Aug 6 2008, 06:22 AM
Mesaj #2





Guests






Nu stiam de lucrul asta, dar mi se pare o mare prostie!!! Intr-adevar, viteza lor lasa de dorit si traficul e infermal pe Vacaresti...Oare la ce s-au gandit cand au hotarat asta??????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Nu e adevarat.
mesaj Aug 7 2008, 04:50 PM
Mesaj #3





Guests






Nu sunt deloc fanul RATB sau al planurilor urbanistice date peste cap dar locuiesc pe Calea Vacaresti si chiar nu mi se par juste reprosurile aduse aici.
Nu exista nici macar un autobuz care sa lege Mihai Bravu de Piata Sudului - exista niste curse speciale care inlocuiesc pentru moment tramvaiele. In plus, noile troleibuze vor ajunge merge spre Piata Unirii, cel putin pana la Tineretului. E adevarat ca aici liniile se suprapun peste traseele 313, 312 si 381... dar troleibuzul nu are teava de esapament cu noxe!!!
Se misca incet? Da... Nici autobuzele nu sunt prea rapide, mai ales ca e aglomerat. Si cred ca Bucurestiul incepe incet-incet sa renunte la vechile modele cu burduf si gauri in podea care scartaie din toate balamalele si adopta din ce in ce mai mult modele suficient de performante.

Doar o parere. Spun cel putin ca nu tot ce se construieste este prost si negandit, atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_trafic.
mesaj Aug 7 2008, 07:33 PM
Mesaj #4





Guests






Daca se preconizeaza sa se introduca troleibuze pe bd. Tineretului... numai progres nu este. Sunt 2 benzi pe sens, dintre care prima este ocupata de masini parcate.

Noxele, poluarea - de acord, dar atunci sa inlocuiasca complet autobuzele, nu sa le suprapuna traseele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_pieton.
mesaj Aug 7 2008, 10:06 PM
Mesaj #5





Guests






Toti astia care comentati negativ aici circulati cu masina personala. In orice oras civilizat transportul public are prioritate fata de transportul privat; atata timp cat transportul public nu acopera cererea, e normal sa fie extins, cu atat mai mult cu cat e vorba de introducerea unor mijloace de transport nepoluante si care presupun cheltuieli mici de exploatare. Asa ca .. felicitari RATB si primarie, la mai mare.

Cat despre voi, astia cu masinile personale, care va plangeti ca nu mai aveti loc sa mergeti cu ele, nu va obliga nimeni sa locuiti in acest oras, sa va cumparati autoturism si nici nu este nimeni obligat sa va faca drumuri (cu toate astea vi s-a facut ce s-a putut, chiar destul de mult in ultima vreme); daca nu va convine situatia aveti la dispozitie multe alternative, printre care mutarea intr-un oras mai putin aglomerat, vanzarea masinii, folosirea transportului public, mersul pe jos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_adi.
mesaj Aug 8 2008, 12:11 PM
Mesaj #6





Guests






Citeaza (pieton @ Aug 7 2008, 10:06 PM) *
Toti astia care comentati negativ aici circulati cu masina personala. In orice oras civilizat transportul public are prioritate fata de transportul privat; atata timp cat transportul public nu acopera cererea, e normal sa fie extins, cu atat mai mult cu cat e vorba de introducerea unor mijloace de transport nepoluante si care presupun cheltuieli mici de exploatare. Asa ca .. felicitari RATB si primarie, la mai mare.

Cat despre voi, astia cu masinile personale, care va plangeti ca nu mai aveti loc sa mergeti cu ele, nu va obliga nimeni sa locuiti in acest oras, sa va cumparati autoturism si nici nu este nimeni obligat sa va faca drumuri (cu toate astea vi s-a facut ce s-a putut, chiar destul de mult in ultima vreme); daca nu va convine situatia aveti la dispozitie multe alternative, printre care mutarea intr-un oras mai putin aglomerat, vanzarea masinii, folosirea transportului public, mersul pe jos.



Foarte adevarat!
Este o idee foarte buna introducerea "troleului": nu polueaza, cu face zgomot. Pe Calea Vacaresti ar putea chiar sa fie lasata o banda numai pentru transport in comun si taxiuri. La fel si pe alte strazi/bulevarde mai largi. Sa apara acele culoare unice ptr transportul in comun. In toate orasele civilizate din "afara" se aplica aceasta regula.
Trebuie incurajat transportul in comun. Poate se mai renunta astfel la masina personala.

Desteptarea!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_cccp.
mesaj Aug 8 2008, 01:45 PM
Mesaj #7





Guests






tu nu te oftici ca faci 5 ore din Berceni in Pipera, tractoristule?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_koudos.
mesaj Aug 8 2008, 02:22 PM
Mesaj #8





Guests






Citeaza (calatorul_turmentat @ Aug 5 2008, 07:09 PM) *
(topicul e despre bucuresti)


Nu se misca incet troleibuzele, am vazut unele si cu 100 km/h in Bucuresti + faptul ca nu polueaza = love
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir.
mesaj Aug 8 2008, 07:00 PM
Mesaj #9





Guests






da, dialog pe masura orasului....
civilizatia si respectul rasar odata cu trecerea secolelor (asta daca l-a sadit cineva..)
apropo, la subiect, am remarcatde curand in Londra functionarea autobuzelor suspendate, si nu pricep de ce o idee asa de buna nu a fost preluata de intraga lume.
Argumente.
In partea etajata sunt foarte multe locuri pe scaune ce sunt folosite de ei care parcurg distante mai mari, de acolo au si ceva priveliste si in plus nu sunt deranjati de cei care urca-coboara pe distante scurte.
Jos sunt deasemenea locuri pe scaune si totodata exista loc suficient pentru cei cu bagaje voluminoase , aici calatoresc cei ce merg o statie doua.
Autobuzul opreste in daca apasa cineva pe butoanele de atentionare pentru coborare sau daca cineva face semn din statie.
Este foarte compact, si circula cel putin prin centru pe linia unica cu taxi-urile.
Isi respecta frecventa, are scaunele plusate calatorii parfumati, politicosi si zambitori. Este o placere sa calatoresti cu el. Daca cineva -strica atmosfera- soferul opreste intre statii de unde anumiti indivizi numiti politisti vin si pun individului care are probleme de civilizatie niste dispozitive numite catuse. Sa nu fim curiosi vom vedea lucrurile astea si in Bucurestiul anilor 2300......Reincarnare usoara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_samsam.
mesaj Aug 8 2008, 07:05 PM
Mesaj #10





Guests






Asta cu troleibuzele pe Vacaresti e o glumita pe langa liniile de tranvai montate exact deasupra liniilor de metrou pe tot traseul de la Piata Victoriei la Drstor. Aici sunt banii dvs, aici sunt sutele de milioane de euro aruncate, asta e marea afacere a primarilor de care mai toate ziarele nu o baga inseama, aici sunt lucrarile unde se lucreaza in dorul lelii si care nu se mai termina odata. Ce bine s-ar fi circulat pe acest traseu fara liniile si statiile de tranvai!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_pieton.
mesaj Aug 8 2008, 07:53 PM
Mesaj #11





Guests






Citeaza (samsam @ Aug 8 2008, 07:05 PM) *
Asta cu troleibuzele pe Vacaresti e o glumita pe langa liniile de tranvai montate exact deasupra liniilor de metrou pe tot traseul de la Piata Victoriei la Drstor. Aici sunt banii dvs, aici sunt sutele de milioane de euro aruncate


te invit sa circuli cu metroul cand ai de mers, de exemplu, de la spitalul Colentina pana la calea Dorobanti ... sa vezi cum e cu "glumita" asta pe pielea si mai ales transpiratia proprie

Citeaza (samsam @ Aug 8 2008, 07:05 PM) *
Ce bine s-ar fi circulat pe acest traseu fara liniile si statiile de tranvai!


ce liniste si ce aer curat ar fi fost daca in loc de cele 3 benzi de circulatie pe sens s-ar fi facut niste spatii verzi, s-ar fi plantat niste pomi ... opa, uite unde erau sutele de milioane de euro, bagate in betoane si asfalt

PS: (asta se invata in clasa I la scoala) se scrie "tramvai" nu "tranvai"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_cameleon.
mesaj Aug 9 2008, 05:34 AM
Mesaj #12





Guests






Citeaza (samsam @ Aug 8 2008, 07:05 PM) *
Asta cu troleibuzele pe Vacaresti e o glumita pe langa liniile de tranvai montate exact deasupra liniilor de metrou pe tot traseul de la Piata Victoriei la Drstor. Aici sunt banii dvs, aici sunt sutele de milioane de euro aruncate, asta e marea afacere a primarilor de care mai toate ziarele nu o baga inseama, aici sunt lucrarile unde se lucreaza in dorul lelii si care nu se mai termina odata. Ce bine s-ar fi circulat pe acest traseu fara liniile si statiile de tranvai!


daca ai stii cate ceva despre managementul traficului, ai stii ca statile de tramvai sunt mult mai dese decat cele de metrou si al doilea lucru ce te faci cu ei care sufera de claustrofobie!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir.
mesaj Aug 9 2008, 06:19 AM
Mesaj #13





Guests






Nu este deloc o idee proasta. Eu locuiesc in Berceni, si pot spune ca de multe ori liniile de autobuz si chiar si cele de tramvai, impreuna, nu fac fata, mai ales dimineata si dup-amiaza, uneori chiar si in weekend dimineata. Cerere este imensa, in fiecare dimineata un flux enorm de oameni se duce spre centrul Bucurestiului, asadar o linie RATB in plus, pe deasupra nepoluanta, nu poate fi decat un lucru benefic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_calator_turmentat.
mesaj Aug 11 2008, 07:03 PM
Mesaj #14





Guests






vad ca discutiile s-au incins, si au cam deviat de la subiect. de asemenea, am constatat ca liniile de troleibuze (cablurile) parcurg intreg bd. tineretului... wow! dar sa le luam pe rand

- multumiri hotnews pt. expunerea la scara nationala a unei probleme de cartier. totusi cum am putea trage la raspundere (sau mai simplu: intreba/primi raspunsuri de la "stat") in cazul unor astfel de probleme "cetatenesti"? pe vremuri scriai la ziar. astazi reporterii primesc orice altceva decat raspunsuri (vezi conferinta lui oprescu)

- topicl este despre "suprapunerea traseelor". exista deja autobuze pe acest traseu. troleibuzele nu ar aduce nimic in plus. poate cei care nu doresc sa se inghesuie le-ar prefera - dar ar plati pretul prin durata dubla a drumului

- poluarea: sa fim seriosi, inca nu suntm la nivelul de a lua decizii ecologice. nu as dori sa intru in polemica pe aceasta tema. pur si simplu nu vad rostul unui astfel de principiu in cazul de fata: nu se elimina nici un autobuz. dimpotriva, se ingreuneaza circulatia automobilelor si autobuzelor

- prioritate fata de "prioritate fata de transportul privat" - sunt foarte de acord. dar unde? cine a implementat-o in bucuersti? nu mai vorbiti in clisee, e o problema clara (DE CE SE INTRODUC TROLEIBUZE PE CALEA VACARESTI SI PE BD. TINERETULUI?) si nu vad care e banda de transport in comun in aceste locuri

- BD TINERETULUI - pentru cine nu-l cunoaste, are 2 benzi pe sens, din care prima e complet blocata de autoturisme parcate (de multe opri chiar si in statiile de transport in comun - 3-4 pe sens). ganditi-va la timpul petrecut de un troleibuz in statie - se blocheaza complet traficul. iar autobuzele care nimeresc in spatele unui troleibuz sunt condamnate - nu au cum sa-l depaseasca

- eu locuiesc in berceni, si merg pe traseul acesta zilnic. mi-e geru sa-mi inchipui cum se va circula in ziua de 15 septembrie...

RATB ne-ar putea da mai multe amanunte. poate copilul unui functionar il trage de maneca pe tati (daca nu e in concediu) si ne lamureste...

-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_PMP.
mesaj Aug 13 2008, 10:21 AM
Mesaj #15





Guests






"poluarea: sa fim seriosi, inca nu suntm la nivelul de a lua decizii ecologice. nu as dori sa intru in polemica pe aceasta tema. pur si simplu nu vad rostul unui astfel de principiu in cazul de fata: nu se elimina nici un autobuz. dimpotriva, se ingreuneaza circulatia automobilelor si autobuzelor"

Tu cand crezi ca ajungi la nivelul de a lua decizii ecologice? Nu se elimina nici un autobuz? In primul rand habar n-ai dc 312 / 313 /381 raman la fel. Si chiar daca ar ramane la fel, ai avea mai multe mijloace de transport in comun, ai circula mai lejer. Tu nu simti ca aerul devine din ce in ce mai imbacsit? Se taie copaci pt masini sa aiba lumea parcari, aceleasi masini care blocheaza autobuzele si troleibuzele in trafic. Cand o sa va treziti la realitate? Cand va veti da seama ca nu e bine asa? Cate transplante de creier sunt necesare?


"ganditi-va la timpul petrecut de un troleibuz in statie - se blocheaza complet traficul. iar autobuzele care nimeresc in spatele unui troleibuz sunt condamnate - nu au cum sa-l depaseasca"


N-am inteles, un autobuz sta mai putin decat un troleibuz in statie? Cei cu Mercedes Citaro rareori depasesc 40km/h, si stai linistit, un troleibuz prinde usor aceasta viteza. Singurele locuri unde merge mai incet: la incrucisari, in curbe, etc.

In concluzie, e o idee cat se poate de buna. Iar suprapunerea cu o line de autobuz nu e o tampenie, astfel in cazul unei probleme la retea, calatorii nu raman in statii. De fapt troleibuzele achizitionate ar fi trebuit sa aiba si motor diesel pt situatii exceptionale, dar asta e alta poveste.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Lili Marleen.
mesaj Aug 13 2008, 10:37 AM
Mesaj #16





Guests






am remarcat si io de vreo doo saptamani liniile de troleibuz pe vacaresti.
nu cred ca exista o idee mai proasta din n motive. iarna, cand nametii vor ocupa o banda de circulatie troleibuzele mai lipseau.
nu ma luati cu "nu sint poluante" ca e o iluzie, curentul electric nu se produce in hidrocentrale ci cu carbuni. de aici poluare.
iar pe tineretului va fi un calvar. o banda deja e ocupata cu masini parcate, trole oricum nu poate face depasiri decat pe banda a doua, ca-i sar antenele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_ocpa.
mesaj Aug 14 2008, 07:12 AM
Mesaj #17





Guests






In conditiile in care autobuzele respective circula la interval de 30 minute si poate mai bine (!!!), faptul ca vor baga si troleibuze pe acelelasi trasee nu poate sa fie decat un lucru bun. Sa astepti 15 minute in loc de 30 mie mi se pare un lucru bun, pt ca o mare parte din bucurestenii ce nu au masini trebuie sa ajunga si ei la serviciu, sau acasa, sau pe unde au ei treaba. Oricat de bun ar fi mersul pe jos pentru sanatate biggrin.gif ... uneori nu se poate. Poate si din cauza ca in unele locuri nu mai ai efectiv pe unde sa mergi pe jos - nu mai exista trotuare ci parcari wink.gif

Asa este ... nu tot bucuresteanul are masina si trebuie si acestia sa circule; si n-o pot face decat cu RATB. Ne-ar place sa existe metrou peste tot dar astea inseamna al naibii de multi bani, pe care nu-i avem. Si atunci trebuie bagate troleibuze si autobuze in plus, ca sa nu mai asteptam 2 ore ci doar una, nu 30 minute ci 15, etc ...

Si o intrebare de baraj: la orele 11-14 se presupune ca grosul "clasei muncitoare" bucurestene e la munca (pe santier, sau la birou, sau in fabrica sau mai stiu eu pe unde). Atunci cum se face ca orele de trafic maxim tocmai astea sunt ? De ce nu sunt oamenii astia la munca, doamne iarta-ma ?? Ce cauta pe strada sa incurce troleibuzele, pompierii si ambulantele, care si asa vin de vai mama lor ? ohmy.gif

Mie unul imi vine greu sa cred ca tot bulucul asta de lume din traficul de la orele 11...14 face munca de teren, sau au probleme personale, toti iau/duc copiii (de) la scoala sau fereasca sfantul - la spital. Si mereu mereu, in fiecare zi. Sa nu se inteleaga gresit, e clar ca exista si astfel de oameni in trafic dar nu cred ca TOTI fac treburi de genul asta.

Mie unul s-ar parea normal ca orele de trafic maxim sa fie dimineata pana la 9 si dupa amiaza incepand cu ora 16 pana spre ora 20. Insa dimpotriva ... traficul maxim in Bucuresti e la orele 11...14. Nu cumva treaba asta arata cat de mult se freaca menta in orasul/tara asta ? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_4lexandrion.
mesaj Aug 14 2008, 08:32 AM
Mesaj #18





Guests






eu stau in tineretului si in fiecare dimineata (cu exceptia vacantei) se merge pe jos mai rapid decat orice masina fie ea automobil, camion sau autobuz. si asta pentru ca dimineata pe bd. tineretului pur si simplu se sta pe loc, inaintandu-se cate un metru. acum, sincer sa fiu, am vazut prin oras de multe ori troleibuze carora le sarea macaraua (sau ii zice) de alimentare. stateau pur si simplu in mijlocul drumului 5-10 minute pana reusea soferul sa o puna la loc. imaginati-va ce s-ar intampla pe bd. tineretului unde nu exista decat o singura banda pe sens circulabila!
au fost, de mult, troleibuze pe tineretului. dar ceausescu le-a scos pentru ca ingreunau traficul. traficul comunist cu 2 masini/ora!!! dar acum!??!?
aaaa... si sa nu uit... in tineretului de la revolutie incoace ni s-au tot promis locuri de parcare. stiu, veti spune ca nu sunt deloc in bucuresti samd. dar peste tot au fost facute parcari in spic, parcari private... mai putin in tineretului unde ne punem masinile pe cate 2-3 randuri si tot nu gasim locuri... aaaa... blocul are 3 locuri de parcare private de la primarie - unul pt domnu' administrator, unu pt domnu' presedinte de bloc si unu pentru vecinu lu domnu admistrator. atat! si nu imi spuneti ca am vrut masina sa ma spal pe cap cu ea! am nevoie de masina si fara ea nu m-as descurca caci am serviciul in afara bucurestiului si ar trebui sa schimb 5 mijloace de transport si sa mai si merg pe jos vreo juma de ora.
asa ca... multumesc domnului primar pentru troleibuz... pentru iesirile din bucuresti... pentru parcarile pe care NU le avem... poate cand s-o face autostrada aia pe raza semicercului sau cum naiba era...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vlad.
mesaj Aug 14 2008, 09:42 AM
Mesaj #19





Guests






Ontopic: Troleibuzele nu au viteza mai mica decat autobuzele, mergeti cu un troleu de la Opera la Universitate sau pe alt traseu si veti vedea ca e totul ok. Partea cu poluarea reprezinta cert un avantaj (chiar daca energia electrica se produce tot prin arderea carbunilor in termocentrale, macar termocentralele sunt departe si nu respiram direct gazele arse cum este cazul autobuzelor). Si dupa cum au spus si altii, la orele de varf autobuzele existente sunt depasite de situatie. Singura problema este atunci cand se desprinde troleul de linia electrica, si se pierd cateva minute pana il reataseaza soferul. Vom vedea ce va fi pana la urma... eu zic ca va fi ok.

Offtopic: Este o problema in Tineretului cu parcarea, intr-adevar. Asa au fost construite blocurile acolo (10+ etaje, stradute mici, inghesuite), incat n-o sa rezolve prea curand nimeni parcarea acolo. Asta nu inseamna ca e normal ca pe bd. Tineretului care e foarte circulat si care reprezinta parte a axei de circulatie Nord-Sud, sa fie masini parcate pe o banda. Nu e normal. Nu e normal sa faci dimineata cate juma de metru in sensul spre Unirii si seara cate 2 metri in sensul spre Piata Sudului. Personal mi-ar placea ca primaria sa ridice masinile, sa dea amenzi, sa aiba bulevardul de 2 benzi circulabile.
Si tot personal, daca as avea nevoie de masina in fiecare zi, NU mi-as cumpara un apartament in Tineretului! (Sau in Militari)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_tavi1977.
mesaj Aug 14 2008, 02:56 PM
Mesaj #20





Guests






cand serviciul e la ns-pe ore distanta de casa atunci masina e necesitate, intr-adevar. dar dupa cum spunea cineva pe topic mai sus, oare toti cei din trafic chiar au nevoie de masina ? parerea mea e ca cei mai multi o folosesc 'de smecherie si de fitze'. unii se duc cu masina sa-si ia shaorma de la colt, altii se duc sa-si ia ziare. fostul meu patron se ducea cu masina la BRD Victoria (turnul ala mare din piata victoriei) cu toate ca sediul firmei era la 2 pasi si anume pe strada dr. felix, langa rompetrol. si exemplele pot continua. daca toti acestia ne-ar scuti pe restul cei care avem nevoie de masina ca de aer, de prezenta lor in trafic ... atunci cred ca situatia pe strada ar fi mult mai aerisita si poate ca si troleibuzele si autobuzele or sa poata circula mai bine. sau macar la un nivel acceptabil. dar ce te faci cu toti figurantii care si pentru 200 metri se pun cu c...l in masina ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Moshu.
mesaj Aug 14 2008, 03:10 PM
Mesaj #21





Guests






O solutie practica, moderna pt transportul in comun, pe care am vazut-o aplicata si pe la alte state mai "vestice" si cu state de plata mai vechi ca noi in ale urbanismului, ar fi culoarele dedicate pt transportul in comun. Concret - banda pt trolee autobuze etc. separata de restul strazii. Eventual, si suprainaltata cu vreo 30 cm. Cei cu masini mici surprinsi de politie pe acolo nu ar mai avea nici o scuza ... ca nu puteau s-o ia prin alta parte. Sa vedem atunci, care s-ar mai incumeta sa-si rupa masina pe acolo sau sa-si fure vreo amenda grasa de la domnu' organ agent de politie smile.gif)))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_4lexandrion.
mesaj Aug 15 2008, 07:10 AM
Mesaj #22





Guests






Citeaza (Vlad @ Aug 14 2008, 09:42 AM) *
Nu e normal sa faci dimineata cate juma de metru in sensul spre Unirii si seara cate 2 metri in sensul spre Piata Sudului. Personal mi-ar placea ca primaria sa ridice masinile, sa dea amenzi, sa aiba bulevardul de 2 benzi circulabile.
Si tot personal, daca as avea nevoie de masina in fiecare zi, NU mi-as cumpara un apartament in Tineretului! (Sau in Militari)



Citeaza (tavi1977 @ Aug 14 2008, 02:56 PM) *
cand serviciul e la ns-pe ore distanta de casa atunci masina e necesitate, intr-adevar. dar dupa cum spunea cineva pe topic mai sus, oare toti cei din trafic chiar au nevoie de masina ? parerea mea e ca cei mai multi o folosesc 'de smecherie si de fitze'. unii se duc cu masina sa-si ia shaorma de la colt, altii se duc sa-si ia ziare. fostul meu patron se ducea cu masina la BRD Victoria (turnul ala mare din piata victoriei) cu toate ca sediul firmei era la 2 pasi si anume pe strada dr. felix, langa rompetrol. si exemplele pot continua. daca toti acestia ne-ar scuti pe restul cei care avem nevoie de masina ca de aer, de prezenta lor in trafic ... atunci cred ca situatia pe strada ar fi mult mai aerisita si poate ca si troleibuzele si autobuzele or sa poata circula mai bine. sau macar la un nivel acceptabil. dar ce te faci cu toti figurantii care si pentru 200 metri se pun cu c...l in masina ?


Offtopic: Vlad, poate ar fi bine sa se realizeze un ghid de optiuni imobiliare - vrei sa ai parcare cumpara-ti apartament in Dristor, vrei sa ai bicicleta, cumpara in colentina, vrei sa mergi pe jos stai in militari. dar ce faci cu astia care poate stau intr-un apartament de foarte multi ani nu vor sa se mute din proprietatea lor? propun sa ii luam pe sus cu forta si sa ii ducem la ploiesti...

Ontopic: Nimeni nu contesta ca sunt multi bucuresteni ce merg cu masina din fitza sau comoditate. Dar ce putem face intr-o democratie? Sa facem niste reclamatii sa le fie luate carnetele pe vecie???? Sau sa gandim solutii de trafic - sensuri unice si parcari in spic private. Tineretului, pe care il stiu foarte bine ca de 28 de ani ma plimb zilnic pe el, ar putea fi cu sens unic de la intersectia cu Vacaresti si pana la pasajul Unirii, cu revenite prin Splaiul unirii si calea vacaresti tot pe sens unic. Asa am avea loc si de troleibuze si autobuze si biciclete si/sau trotinete....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_tavi1977.
mesaj Aug 15 2008, 09:54 AM
Mesaj #23





Guests






Citeaza
Nimeni nu contesta ca sunt multi bucuresteni ce merg cu masina din fitza sau comoditate. Dar ce putem face intr-o democratie? Sa facem niste reclamatii sa le fie luate carnetele pe vecie???? Sau sa gandim solutii de trafic - sensuri unice si parcari in spic private. Tineretului, pe care il stiu foarte bine ca de 28 de ani ma plimb zilnic pe el, ar putea fi cu sens unic de la intersectia cu Vacaresti si pana la pasajul Unirii, cu revenite prin Splaiul unirii si calea vacaresti tot pe sens unic. Asa am avea loc si de troleibuze si autobuze si biciclete si/sau trotinete....


Cred ca daca s-ar face o statistica a celor care incalca cel mai des regulile de circulatie am vedea ca acestia sunt figurantii aia de care vorbeam mai sus. Deci treaba cu suspendarea carnetelor s-ar rezolva de la sine, si pe buna dreptate - ai incalcat regula, bye bye carnet. Dar cu conditia ca AGENTII DE POLITIE sa procedeze corect, dupa litera regulamentului, si sa nu ia spagi. Sau sa faca pe ei cand afla ca cel prins e nepot de nus' ce mare bashtan.

Personal sunt de acord cu sensurile unice. Am lucrat ani buni in Olanda si am vazut sistemul pus la treaba, gandit cu cap, cu sensuri unice in 'inel', sa poti ajunge din orice punct al inelului in orice alt punct.

Dar romanul 'inventiv' va gasi si aici solutii ca sa eludeze regulile de circulatie. Caz real: a vazut careva reportajul ala de la TV, despre cei care dadeau cu spatele pe sensul opus, pe E85 dinspre Eforie spre Constanta, pt ca pe sensul direct era coada ?? biggrin.gif Si politzaii cica n-au ce sa le faca, cica nu ii ajuta legea ohmy.gif ... parca stiam ca nu ai voie sa dai cu spatele decat cel mult 50m, nu kilometri intregi. Concret - solutia gasita de 'fitzosi' va fi sa mearga in marsarier pe sensul unic nou introdus ... ca manevra e permisa smile.gif))) cred ei ...

Solutia ar fi sa avem mai multa intelegere fatza de partenerii de trafic si sa intelegem ca orasul asta e sufocat, sa nu-i mai adaugam si noi picatura chinezeasca. Adica sa ies cu masina doar daca am neaparat nevoie de ea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_santiago.
mesaj Aug 15 2008, 12:40 PM
Mesaj #24





Guests






Solutii exista, cine sa le puna in practica? Idiotii astia din primarii si administratii? Nici daca ar vrea n-ar sti cum... Sensuri unice, culoare pentru RATB, etc. Transportul public ar trebui sa aiba prioritate, nu exista oras dezvoltat cum trebuie fara ca acest serviciu sa functioneze. Probabil ca si aglomeratia de automobile s-ar mai reduce daca oamenii ar avea optiunea de transport public. Cu toate ca la comoditatea bucuresteanului care stramba din nas sa mearga cu metroul 2 statii....
In fine, pana la urma mare parte din aglomeratia din trafic e cauzata de soferi. Cine a condus in tarile din Europa stie ce spun. Toti sunt disperati sa ajunga primii (dracu stie unde), blocheaza intersectiile ca tampitii si dupa aia tot ei claxoneaza pana surzesc. Mai mitocan ca soferul bucurestean nu exista...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Polutiamann.
mesaj Aug 15 2008, 06:36 PM
Mesaj #25





Guests






Ce imi place mie de tot romanu' care isi da cu parerea!
Torlebuzele NU polueaza??? De ce? Ca nu se vad noxele cu ochiu' liber?
Hai sa va spun un mic secret: poluarea cu CO2 este datorata, cca 65% din totalul emisiilor de CO2, producerii de energie PRIN ARDEREA COMBUSTIBILILOR FOSILI. Adica energia electrica este, de departe, mult mai poluanta decat motoarele cu ardere interna (la ora actuala responsabile cu "doar" 25% din totalul emisiilor de CO2).
Oricum, efectel incalzirii globale LA ORA ACTUALA=cand nu s-a luat nici o masura pentru stoparea acestui fenomen!!! SUNT IREVERSIBILE. Copii vostri, ai celor care va dati piloti pe Calea Vacaresti NU VOR MURI DE MOARTE NATURALA. Vor crapa intr-o mare de betoane si flacari! Pentru ca nota de plata (pentru emisiile de CO2) o vor plati copii vostri!
Mai sunt cca 35de ani...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Moshu.
mesaj Aug 19 2008, 07:11 AM
Mesaj #26





Guests






Citeaza (Polutiamann @ Aug 15 2008, 06:36 PM) *
Ce imi place mie de tot romanu' care isi da cu parerea!
Torlebuzele NU polueaza??? De ce? Ca nu se vad noxele cu ochiu' liber?
Hai sa va spun un mic secret: poluarea cu CO2 este datorata, cca 65% din totalul emisiilor de CO2, producerii de energie PRIN ARDEREA COMBUSTIBILILOR FOSILI. Adica energia electrica este, de departe, mult mai poluanta decat motoarele cu ardere interna (la ora actuala responsabile cu "doar" 25% din totalul emisiilor de CO2).
Oricum, efectel incalzirii globale LA ORA ACTUALA=cand nu s-a luat nici o masura pentru stoparea acestui fenomen!!! SUNT IREVERSIBILE. Copii vostri, ai celor care va dati piloti pe Calea Vacaresti NU VOR MURI DE MOARTE NATURALA. Vor crapa intr-o mare de betoane si flacari! Pentru ca nota de plata (pentru emisiile de CO2) o vor plati copii vostri!
Mai sunt cca 35de ani...


Stai tu linistit, incalzirea globala e inca departe de a fi ajuns la apogeu, si mai ales, departe de a fi ajuns in punctul cel fara de intoarcere. Alternative viabile la combustibilii fosili exista: termocentrale pe gaz metan (in Transilvania exista cateva, cam vreo 11), centrale nucleare (chiar si in Romania functioneaza la Cernavoda o astfel de centrala) ... mai invata nitzica geografie ca nu strica wink.gif. Ar mai fi hidrocentralele dar saracele nu mai au cu ce sa functioneze, pe seceta asta ... Eu unul m-as ingrijora mai mult de taierea abuziva a padurilor din Romania, decat de faptul ca ardem carbuni in termocentrale. Prin defrisari masive contribuim infinit mai mult la efectul de sera decat prin arderea blestematilor aia de carbuni. Clima nu s-a schimbat prea mult in ultimii 20 ani in SUA, producator de gaze de sera de mii de ori mai mare decat noi. In schimb s-a schimbat la noi, pt ca in Romania de dupa 1970 ne-am batut joc pana la paroxism de mediul inconjurator; l-am poluat cu ce ne-a venit la mana, am construit fara cap cartiere intregi de betoane ... si acum taiem padurile sa-i dam lovitura de gratie. Sau ne-o dam noua insine ??

Ca sa revin la subiect ... energia necesara alimentarii troleibuzelor si tramvaielor nu se produce aici langa noi, la CET Sud/Militari/Berceni cum ar crede unii smile.gif ci in alte puncte din tara asta, sau nici macar: la orele de consum de varf, fluxul de energie electrica e negativ, adica Romania mai mult consuma decat produce; iar deficitul vine "din afara" - de pe la tarile vecine. Pt ca sistemele energetice nationale sunt interconectate. Situatia se reglementeaza cand se iese din orele de varf, cand incepem sa producem mai mult decat consumam si dam astfel inapoi ce am consumat mai devreme.

Asa ca sa lasam apocalipsa dupa 'Polutiamann', ca mai e inca pana acolo si drumul pe care am pornit nu e fara intoarcere. Terra are o nebanuita capacitate de a se autoregenera, daca e lasata in pace. Asa ca sa incercam macar aici langa noi sa ne mai aerisim viata, daca nu pt noi, macar pt copiii si nepotii nostri. Renuntarea la tot ce inseamna motor cu ardere interna in transportul public e un prim pas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Rares.
mesaj Aug 19 2008, 07:45 AM
Mesaj #27





Guests






Citeaza (samsam @ Aug 8 2008, 07:05 PM) *
Asta cu troleibuzele pe Vacaresti e o glumita pe langa liniile de tranvai montate exact deasupra liniilor de metrou pe tot traseul de la Piata Victoriei la Drstor. Aici sunt banii dvs, aici sunt sutele de milioane de euro aruncate, asta e marea afacere a primarilor de care mai toate ziarele nu o baga inseama, aici sunt lucrarile unde se lucreaza in dorul lelii si care nu se mai termina odata. Ce bine s-ar fi circulat pe acest traseu fara liniile si statiile de tranvai!

Nu, ce bine s-ar circula fara masinile dvs. Aia care circula in toata Europa pe biciclete sunt niste "tractoristi"?(cum spune un amic mai "inteligent")
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir.
mesaj Aug 19 2008, 08:43 AM
Mesaj #28





Guests






Am observat ca se monteaza liniile de troleibuz pana la Budapesta. Stie cineva care va fi traseul acestor linii? Unde vor intoarce?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Moshu.
mesaj Aug 19 2008, 01:31 PM
Mesaj #29





Guests






Citeaza (Tot polutiamann @ Aug 19 2008, 08:42 AM) *
Esti prost de bubui!!! Gazul este TOT combustibil fosil!!! Prin arderea sa, TOT CO2 se emite in atmosfera.
LUCREZ LA O COMPANIE CARE PRODUCE CENTRALE ENERGETICE. Ia ghici de unde stiu daca efectele incalzirii globale sunt sau nu ireversibile?
Si ca sa te umilesc definitiv: cate carti ai citit in viata ta?


Mai multe decat tine in orice caz biggrin.gif se pare ca tu ai lipsit chiar si de la orele de chimie elementara din liceu !

Daca zici ca lucrezi la asa companie cum se face ca nu stii ca prin arderea carbunilor se degaja si H2S, si HCN (nu e nevoie sa explic ce sunt astea, ca daca te dai asa destept ar trebui sa stii !) care sunt infinit mai daunatoare decat CO2, si in plus au si au efecte pe termen scurt ? Si ca prin arderea gazului natural nu rezulta decat CO2 si apa ?

Esti constient ca si tu cand respiri elimini CO2 in atmosfera ?? Ce-ar fi sa te abtii si tu de la viata ca sa reduci efectele incalzirii globale ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_HTML.
mesaj Aug 19 2008, 03:05 PM
Mesaj #30





Guests






Citeaza (Musafir @ Aug 19 2008, 08:43 AM) *
Am observat ca se monteaza liniile de troleibuz pana la Budapesta. Stie cineva care va fi traseul acestor linii? Unde vor intoarce?

Salut. Reteaua se termina imediat dupa intrarea in pasaj iar troleibuzele vor intoarce in dreptul hotelului horoscop, o idiotenie dupa parerea mea, un loc de intoarcere care nu are cum sa reziste mult timp. Ca sa adaug la ce se scria mai sus - ca liniile vor dubla autobuzele - ideea e ca in timp sa le inlocuiasca, treptat pentru ca momentan nu sunt prea mult troleibuze disponibile iar linia se va limita deocamdata la Unirii, 313 si mai ales 381, merg mai departe. Ziceam "deocamdata" pentru ca ratb vrea sa duca noua retea mult mai departe, pe Magheru ohmy.gif , pana spre Piata Presei. huh.gif , atunci cu siguranta pa 381, probabil ca va mai ramane un 313 spre sfanta Vineri, cateva autobuze, in rest numai trolee. tongue.gif . Acum din ce am auzit si de la niste soferi, din septembrie ar duce 74 pana la Unirii in locul lui 312 care nu se stie ce se va intampla cu el, daca mai ramane si pe unde va circula.

Proiectul era bun daca nu puneam caruta inaintea cailor, daca faceam mai intai parcari pentru a debloca banda 1 de pe strazile care vor fi traversate de trolee. Altfel, ne vom chinui si noi, calatorii, stand mai mult in trafic si se vor chinui si soferii. Dumnezeu cu mila !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizatori care citesc acest topic (1 Musafiri 0 Useri anonimi)
0 Membri:

 



RSS Lo-Fi Version acum este: 27th February 2017 - 04:27 AM