IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

2 Pagini V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> imi doresc din suflet sa emigrez...dar..., help
Vizitator_nikki.
mesaj Jul 10 2009, 05:40 PM
Mesaj #1

Guests

[font="Arial Black"][/font][size="2"][/size][color="#FF0000"][/color]

buna,

numele meu este Nicoleta, am 25 ani, am terminat o facultate cu specializarea in asistenta sociala, am finalizat deasemenea un program de masterat in audit financiar-bancar...momentan lucrez ca ofiter de credite intr-o banca...pe un salariu de mizerie sad.gif...mi-as dori foarte mult sa ajung in SUA, dar nu am nici o cunostinta acolo si nici cu limba nu stau extraordinar de bine ...credeti ca as avea vreo sansa?blush.gif care sunt pasii care trebuie urmati pentru a obtine viza? ...in speranta ca ma veti ajuta cu raspunsuri, va multumesc anticipat...

ps: PLEASSSEEE... smile.gif daca binevoieste cineva sa imi raspunda pe mail (nikkoletastan@yahoo.com) ...mii de multumiri smile.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Vizitator_s.
mesaj Jul 11 2009, 02:29 PM
Mesaj #2

Guests

Sunt 2 tipuri de vize : immigrant si non-immigrant visas
Vizele de imigrant se obtin prin casatorie,loteria vizelor (dvlottery.gov),sau aplicatia unui angajator din SUA facuta penru tine!
Vizele de non-imigrant se impart in mai multe categorii:vize de business ,vize de turist,vize de munca!
In functie de fiecare viza in parte trebuie depuse documente specifice! pentru viza de turist-business(B1-B2) ai nevoie de o invitatie de la cineva din SUA ,un affidavit of suport si un interviu la ambasada SUA( usembassy.ro).
Pentru cele de munca,contract de munca ,preaprobarea departamentului de munca american,interviu.