IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

15 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> URASC RCS & RDS !, Limitele suportabilului au fost demult depasite... Traiesc un cosmar&#
Tibishor MEREU S...
mesaj Nov 15 2010, 10:44 AM
Mesaj #1


Membru
**

Grup: Membri
Postari: 19
Inscris: 15-November 10
De la: Bucuresti
Utilizatorul numarul: 24 558



De ce? E simplu.
Varianta scurta: - Pentru ca se foloseste de banii mei, fara sa-si respecte obligatiile contractuale (e.g. avariile vor fi rezolvate in cel mult 48 h de la momentul solicitarii).
Varianta lunga - care frizeaza patologicul - o gasiti mai jos. Sper sa aveti nervi sa o cititi. Eu nu mai vreau sa trec prin ce trec, fara ca toata lumea sa stie cum isi trateaza aceasta companie clientii. Nu mai dau niciun telefon... nu mai merg in nicio audienta.

M-am intors din vacanta pe 1 noiembrie, si am constatat ca nu-mi merge netul. Nu mi s-a parut o tragedie, si - pentru ca nu sunt un reclamagiu de profesie - am dat un on/off la router... am restartat laptopul... si cand am observat ca nu la mine e defectiunea, am asteptat cuminte sa se remedieze avaria la retea.
Pe 3 noiembrie insa am hotarat sa fac o sesizare, comunicandu-le celor de la Relatii Clienti ca desi sunt cu plata la zi, nu beneficiez de serviciul de internet.
S-au incercat diverse metode de remediere a situatiei, de la distanta, insa toate au esuat.

Drept urmare, am stabilit de comun acord cu operatorul care a preluat solicitarea ca a doua zi, 4 noiembrie, in intervalul orar 17:00 - 19:00 o echipa a departamentului tehnic se va deplasa la locatie pentru a remedia situatia. Mentionez ca am fost acasa incepand cu orele 16:45.
Deoarece nu a venit nimeni pana la 18:30, am sunat la serviciul Relatii Clienti, pentru a ma asigura ca o echipa va ajunge in cele din urma.
Am fost asigurat ca solicitarea mea va fi "urgentata", ca o echipa tehnica este pe drum, si de asemenea, ca voi fi contactat telefonic pentru a mi se comunica ora exacta la care vor ajunge la locatie. Acest lucru nu s-a intamplat.

Asadar, am sunat din nou la 18:57, 19:51, 21:09 si am primit acelasi raspuns: "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". DIN NOU, ACEST LUCRU NU S-A INTAMPLAT.
A doua zi am facut si o sesizare in scris, la clienti@rcs-rds.ro si am solicitat un raspuns scris. Evident, nu l-am primit niciodata.

Am sunat din nou pe 5 noiembrie - la 07:36 si la 09:57 - ACELASI RASPUNS!!!
Aceasta ultima sesizare a fost urmata de o audienta in data de 5 noiembrie, unde o domnisoara extrem de amabila m-a asigurat ca... SURPRIZA!!! "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". I-am comunicat ca am auzit acest text de nenumarate ori pana in acel moment, fara sa aiba o aplicabilitate in realitate, si ca as aprecia daca ar lua legatura cu echipa tehnica din teren. Evident... inutil.

Am mentionat ca doresc ca apelurile catre Relatii Clienti (in afara de apelul initial) sa-mi fie platite de catre compania RCS & RDS, deoarece TOATE au fost efectuate urmare neprezentarii la locatie in intervalul stabilit de comun acord, precum si necontactarii telefonice de catre echipa tehnica de pe teren, conform spuselor operatorilor de la call center. (Pana in acest moment am cumulat mai mult de 120 min pe telefonul mobil)*.
*Voi pune la dispozitia oricui o copie a facturii cu desfasurator cu tot, imediat ce voi intra in posesia acesteia.

De asemenea, am mentionat ca, desi contractul a fost semnat in februarie, nici pana in acel moment nu am primit stickul pentru internet mobil si/sau telefonul fix/mobil. Motivul? Nu sunt pe stoc. REPET!!! Desi am semnat contractul in februarie, iar aceste "bonusuri" erau parte din oferta.
Ca o favoare personala, am fost trimis undeva langa Izvor, unde - dupa ce am stat 2.5 ore la ghiseu - am primit un stick. Acolo mi s-a comunicat ca telefon fix/mobil e posibil sa nu mai primesc, pentru ca nu se mai aduc.

Ajuns acasa am constatat ca stick-ul NU FUNCTIONEAZA. Asadar, am mai dat un telefon la Relatii Clienti, unde mi s-a spus ca stick-ul nu fusese configurat corect, si operatorul m-a ghidat prin telefon, reusind sa remediem situatia.
Nici in data de 5 nov. nu m-a contactat nimeni de la echipa tehnica. Nici pe 6 nov, nici pe 7 nov...
NICIODATA!!!

Am sunat in ambele zile, incercand sa aflu ce se intampla totusi, cu solicitarea mea. De fiecare data, acelasi raspuns politicos, citit de pe un cartonas sau invatat pe de rost : "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". Rezultatul poate fi presupus deja. NI-MIC!!!

Luni, am sunat din nou, si am stabilit ca in data de 9 noiembrie, in intervalul 19:00 - 22:00, echipa tehnica se va prezenta la locatie pentru a remedia situatia.
SI CUM ERA DE ASTEPTAT, NU A VENIT NIMENI!!! NU M-A SUNAT NIMENI SA-MI SPUNA CA NU AJUNGE NIMENI. Evident, situatia nu s-a remediat de la sine.

Am revenit cu un telefon... Mi s-a spus acelasi lucru... Solicitare urgentata... Echipa tehnica lucreaza pentru rezolvarea in cel mai scurt timp...
Am intrebat "CUM E POSIBIL SA SE LUCREZE LA REMEDIEREA SITUATIEI, ATATA VREME CAND ACUM MAI BINE DE O SAPTAMANA S-A STABILIT CA PENTRU REMEDIEREA PROBLEMEI O ECHIPA TREBUIE SA FIE LA MINE IN SUFRAGERIE... IAR ACUM SUNT SINGUR ACASA????" Nu am primit niciun raspuns la aceasta intrebare, insa domnisoara amabila m-a intrebat (tot de pe cartonas, banuiesc) : "Va mai pot fi de folos cu o alta informatie?" si a inchis telefonul, nu inainte sa-mi multumeasca pentru ca am apelat la serviciile RCS & RDS, si sa-mi ureze o seara buna.

Am incercat sa-mi pastrez calmul, si am stabilit un alt interval orar, pentru data de 10 nov. Intre 18:00 - 20:00. DIN NOU, NU A VENIT NIMENI. SI NU M-A SUNAT NIMENI.

Si din nou am sunat... Si din nou mi s-a promis acelasi lucru... Mi s-a mentionat din nou cuvantul "urgentare"... Mi s-a promis din nou ca voi fi sunat... ca in fiecare zi... Insa realitatea este ca nu se intampla nimic. SI E ANORMAL SA FIU TRATAT ASA!!

Azi, am fost din nou in audienta... la 15:00... insa consider ca limitele bunului simt au fost depasite de mult...
Domnisoara politicoasa a fost pe tura cealalta, asa ca am fost in audienta la un tanar arogant / plictisit, pe care, in momentul in care a inceput sa-mi spuna... "Solicitarea dumn..." mi-am permis sa-l intrerup... si sa-i spun ca daca vrea sa-mi zica: "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp", as prefera sa se opreasca. Este un text pe care nu-l mai cred si ca il rog ca - daca nu poate fi mai creativ - macar sa nu-l mai foloseasca. Mi-a raspuns nonsalant ca el altceva nu are ce sa-mi spuna si - ca noutate - ca NICI MACAR NU AR TREBUI SA STAU ACASA SA ASTEPT ECHIPA... pentru ca e o problema cu fibra optica.

L-am intrebat de ce nu mi-a comunicat nimeni acest lucru. Iar el mi-a raspuns, iritat... ca treaba lui e sa rezolve problema la internet, nu sa comunice cu clientii.
Ca orice om normal (sper) i-am spus ca ma aflu PENTRU A DOUA OARA IN AUDIENTA din doua motive:
1 - Pentru ca nu functioneaza netul (problema care deja mi se pare ca a trecut in plan secundar).
2 - Pentru ca nimeni nu a comunicat cu mine in ultimele doua saptamani, in niciun fel... Iar eu am stat in casa in repetate randuri asteptand o echipa care nici macar nu intentiona sa vina, sau asteptand un telefon de la echipa tehnica... fara rost... IN CONDITIILE IN CARE TOATE ACESTE LUCRURI ERAU STABILITE DE COMUN ACORD CU OPERATORUL DE LA RELATII CLIENTI. Drept urmare, am pierdut atat timp cat si bani, pe care doresc sa-i recuperez...

Cea mai tare replica din ultimele doua saptamani a venit tot de la tanarul cu care am avut audienta vineri (12 nov): "EU SUNT AICI CA SA-TI REPAR INTERNETUL. DACA AI PROBLEME CU MODUL IN CARE COMUNICAM, DU-TE LA PSIHOLOG!"
In acel moment m-am ridicat, va las pe voi sa intuiti starea in care eram si i-am comunicat (inutil, de altfel) tanarului din fata mea ca nu amenint pe nimeni, insa ca ma voi folosi de de toate resursele pentru a face public modul in care aceasta companie isi trateaza clientii. Si nu este o amenintare. ESTE O PROMISIUNE!!

Nu vreau sa credeti ca sunt sarcastic by default, insa consider UN ABUZ modul in care sunt tratat de catre compania RCS & RDS. Si cred ca e firesc sa simt asta , de vreme ce mi-au cauzat atata distress si isi bat in continuare joc de banii, timpul si nervii mei.

A! Era sa uit... In cazul in care va intrebati... Echipa a ajuns in cele din urma... dupa mai bine de doua saptamani...
Am avut net pentru o ora... iar acum am luat-o de la capat.

Asta e povestea mea. Stiu ca daca ati reusit sa cititi pana acum ati avut impresia ca m-am repetat, din greseala, de multe ori...
Si aveti dreptate. Am repetat over and over again aceeasi poveste .
Dar aceasta poveste am trait-o si eu.
Tot mereu si mereu.
ZILNIC.
La fel!
Copy/Paste.
Ziua Cartitei reloaded.

Astazi am vorbit deja cu un avocat, si am programat o intalnire la ANPC.
Fingers crossed.

In acest moment exista pe facebook:
Un grup - RCS & RDS SUCKS!!! / 694 de membri
Un profil - RCS RDS (Sax)* / 154 de prieteni
* Nu m-au lasat sa trec Sucks la nume... dar oricum "SUCKS!!!" apare in fotografia de profil

Ambele create acum 2-3 zile.
Feel free to join!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Claudiu.
mesaj Nov 16 2010, 08:39 AM
Mesaj #2





Guests






RCS & RDS e cea mai ingrozitoare companie cu care am avut nesansa sa vin in contact. I-am asteptat 6 luni. N-au venit niciodata. Merita dati in judecata!!! Doar ca oamenii n-au timp de asa ceva. Si pe asta se bazeaza si ei.

Bravo tie ca ai luat atitudine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Cristi.
mesaj Nov 16 2010, 09:42 AM
Mesaj #3





Guests






O problema asemanatoare am avut-o si eu cu cei de la RCS/RDS, am stat fara internet timp de 7 saptamani. Dupa telefoane zilnice in care ii anuntam ca nu am net si ca ii astept acasa(timp in care am fost luat peste picior de cativa operatori si dupa 5 saptamani sa aflu ca de fapt ei doreau sa treaca la fibra optica, dar pe mine nu ma anuntasera deloc, mi-au taiat netul si gata), am hotarat sa merg la ghiseu sa intrerup contractul. Mi-au zis ca o echipa o sa fie intr-o ora sa-mi dea drumul la net ceea ce asa s-a intamplat, dar pana atunci nu erau luberi deloc baietii.

Faza comica a aparut mai tarziu dupa ce i-am sunat in prealabil si i-am anuntat ca sa nu indrazneasca sa-mi trimita factura in perioada in care n-am avut internet. M-au asigurat ca e normal, sa stau linistit si intr-o saptamana mi-au taiat netul pentru neplata si ca trebuie sa ma duc la sediu sa fac cerere pentru a-mi da drumul.

Data viitoare n-o sa mai astept deloc, imi reziliez contractul din prima
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Rodica Cirstoaia.
mesaj Nov 16 2010, 09:46 AM
Mesaj #4





Guests






Am auzit mai multi prieteni plangandu-se de aceast furnizor era si timpul ca cineva sa aiba "timp" si sa faca ceva smile.gif
Felicitari si SUCCES!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_dovlecel.
mesaj Nov 16 2010, 09:59 AM
Mesaj #5





Guests






sa vedeti ce am patit eu:

aveam net de la AirBites totul a mers bine si frumos vreo 3 ani pana i-au cumparat RDS si a trebuit sa fac un nou contract pe 15 luni. Am intrebat pe operator ce se intampla daca vreau sa ma mut in acest interval de timp? nici o problema va relocam imediat. Perfect imi zic , oamenii sunt flexibili si inteleg si nevoile mele smile.gif))))))))
dupa 6 luni mi-am luat casa mea si m-am mutat, in prealabil am mers la RDS sa anunt ca ma mut si sa ma relocheze:
- aaa pai pentru relocare trebuie sa veniti intre 5 si 15 ale lunii
- si ce zi e azi?
- pai e 9 , aaa .. ma scuzati, dar nu avem retea la noua adresa, va anuntam noi cand bagam cabluri (maxim 1 luna )
- ok atunci va rog sa-mi suspendati plata serviciilor dv pana ma cablati
- aaa pai nu se poate, dar stati sa dau un telefon... aveti mare noroc tocmai am aflat ca azi s-a finalizat cablarea pe strada dumneavoastra deci in max o sapt vine echipa si va cableaza

peste 2 saptamani ma duc iar la ghiseu sa intreb de ce n-a venit echipa (pe ceilalti vecini i-au cablat, pe mine nici vorba) raspunsul a fost ca nu plecase plicul cu cererea mea de relocare smile.gif)))))))))) - se pare ca la ei inca se comunica prin posta neelectronica , poate fac economie la net smile.gif)))
dar donsoara' ma asigura ca a doua zi dimineata vine echipa si ma cableaza

mai trec 2 saptamani si nimic
merg iara si aflu ca s-a mai intamplat ceva de n-au putut sa ma relocheze dar ca "maine" se rezolva

dupa alte 2 sapt ma suna "echipa de pe teren" ca vin in 5 minute sa-mi remedieze problema , ok ies afara sa-i astept.
ma suna iara sa ma intrebe unde sunt si eu ii intreb unde sunt ei ca nu-i vad - pai unde sa fie? la vechea adresa erau ca acolo au primit comanda sa-mi repare cablul smile.gif)

asa ca mi-am luat net mobil de la altii si am dus televizorul la tara

numai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Irina.
mesaj Nov 16 2010, 10:33 AM
Mesaj #6





Guests






Tibishor,

Europa se gandeste la tine:
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction...MEMO%2F09%2F513
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Alex.
mesaj Nov 16 2010, 10:34 AM
Mesaj #7





Guests






Am incheiar un contract cu ei de 3 luni si pana acum mi-au facut 5 programari pentur instalare. Nu au aparut la nici una, nu au dat nici un telefon. Cand i-am intrebat ce s-a intamplat mi-au raspuns ca au si alte instalari nu doar pe a mea..

Profesionalism, nu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Simona N.
mesaj Nov 16 2010, 10:36 AM
Mesaj #8





Guests






Tibishor, ai dreptate!!!!!

Nu vreau sa mai aud de ei.. am stat joia trecuta la o coada de 3 ore ca sa le spun ca am reziliat contractul le-a dat telefonul inapoi dar de 6 luni imi vin facturi. E f greu sa renunti la ei asa am patit si cu netul...am facut criza de nervi!!!

Sa nu va abonati la ei chiar daca au preturi mici!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Iulia P.
mesaj Nov 16 2010, 10:37 AM
Mesaj #9





Guests






daaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! subscriu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Mihaela.
mesaj Nov 16 2010, 10:38 AM
Mesaj #10





Guests






RCS & RDS SUCKS!!! - is an understatement !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Alex S.
mesaj Nov 16 2010, 10:41 AM
Mesaj #11





Guests






Ce as putea spune despre serviciile lor... hmm EXECRABILE.
Am un Mobile Stick de la ei si culmea e, ca acasa, tot legat de un cablu sunt (prelungitor USB agatat de geam) what's the point?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Diana.
mesaj Nov 16 2010, 10:42 AM
Mesaj #12





Guests






Sunt de acord! They suck soooo bad!!!
Azi lucrez de acasa, pentru ca nu avem net la birou, gratie acestui minunat provider.

D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Mariana E.
mesaj Nov 16 2010, 10:43 AM
Mesaj #13





Guests






UPC is no better. It sucks big time!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Marius Covache.
mesaj Nov 16 2010, 10:45 AM
Mesaj #14





Guests






BAI RDS&RCS... POT SA MA UIT SI EU LA UN MECI DE FOTBAL, PING PONG SAU ORICE ALT MECI PANA LA CAPAT? VA ROG EU... VRETI SA IMI DATI SI MIE UN PRODUS PE CARE IL PLATESC LUNAR CU CONSTIINCIOS? ZIC SI EU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_R B.
mesaj Nov 16 2010, 10:46 AM
Mesaj #15





Guests






ca sa fie clar: daca iti faci contract de internet si cablu la ei, o data vin sa-ti puna cablul (dupa trei luni, in cazul meu, cu mentiunea ca de fapt cablul nici nu ma interesa deci azi n-am cistigat nimic) si altadata (probabil peste alte trei luni) sosesc cu internetul. abia dupa ce-ti pun internetul poti sa intri in posesia celui de-al treilea serviciu, care te si interesa cel mai tare, internetul mobil.
fuck them all!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Alexandra D.
mesaj Nov 16 2010, 10:49 AM
Mesaj #16





Guests






Pai cred ca din banii tai de abonament in avans, telefon fixo mobil, stick nefunctional si alte device-uri care, aparent , nu sunt pe stoc, isi fac televiziune :-((( WE ALREADY HATE THEM MORE AND MORE AND MORE.

http://economie.hotnews.ro/stiri-media_pub...pietei.htm?cfat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Alexandra.
mesaj Nov 16 2010, 10:51 AM
Mesaj #17





Guests






Si inca un link. Tot de pe Hot News.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-8...i-4-000-lei.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Ileana N.
mesaj Nov 16 2010, 10:53 AM
Mesaj #18





Guests






Mi-aduc aminte cat i-am mai asteptat si eu...si cand nu mai aveam nicio speranta, au aparut biggrin.gif
Asa ca, daca vrei sa vina, nu mai spera smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Mihaela Lazar.
mesaj Nov 16 2010, 10:59 AM
Mesaj #19





Guests






eu inca (!) n-am probleme cu netu...insa aproape in fiecare zi constat ca mi-a mai disparut un program din grila TV...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Andreea B.
mesaj Nov 16 2010, 11:00 AM
Mesaj #20





Guests






mai asteapta putin...cam 1 an...atat a durat la mine!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Iulian S.
mesaj Nov 16 2010, 11:01 AM
Mesaj #21





Guests






nu te potolesti, bre? n-auzi ca astia nu dau 2 bani pe clientii lor? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_AnduRo.
mesaj Nov 16 2010, 11:20 AM
Mesaj #22





Guests






Asemanator cu Tibishor, am patit-o si eu. Insa eu n-am lasat sa se inflameze asa de tare... am reziliat imediat contractul (bineinteles cu plata pentru inca doua luni de abonament).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Nick.
mesaj Nov 16 2010, 11:24 AM
Mesaj #23





Guests






Citeaza (AnduRo @ Nov 16 2010, 11:20 AM) *
Asemanator cu Tibishor, am patit-o si eu. Insa eu n-am lasat sa se inflameze asa de tare... am reziliat imediat contractul (bineinteles cu plata pentru inca doua luni de abonament).


Deci inseamna ca te-ai bucurat cel putin 10 luni de serviciile lor. Norocosule!!!! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mifty
mesaj Nov 16 2010, 11:28 AM
Mesaj #24


Membru veteran
***

Grup: Membri
Postari: 1 016
Inscris: 3-October 10
De la: Constanţa
Utilizatorul numarul: 23 978



eu n-am nici un fel de probleme cu ei, netul merge superok, gigimobilul la fel, şi pot să vă spun că huaweiul face mai multe parale decât rahaturile cu moţ de la morgange sau vodcafone.

şi am abonament mordange de vre-o 8 ani, votcafone de când nu se numea încă aşa (pe cartelă).
de cosmote nu pomenesc: aia e orice numai telefonie mobilă nu.

uitam: sunt abonat la ei de când m-am mutat, aka 3 ani şi un pic.

Aceasta postare a fost editata de mifty: Nov 16 2010, 11:29 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Mihaela Radulescu.
mesaj Nov 16 2010, 12:37 PM
Mesaj #25





Guests






Daca am face toti ca tine si ne-am duce la concurenta, falimentul rcs/rds ar fi urmarea corecta al nesimtirii lor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_alex.
mesaj Nov 16 2010, 02:16 PM
Mesaj #26





Guests






Am semnat cu ei pe 7 iunie.... Si nici pina astazi nu a venit nimeni sa mi-l instaleze... Telefoane, audienta.. etc.
Nu vreau sa va plictisesc, dar cind au sa vina ( probabil in vreo 2-3 ani.. ) nu am sa ii las sa mai instaleze nimic.

Cum dracu poate o firma care isi bate joc de toti sa faca atitia bani?

E bine ca ai facut topicul asta, credeam ca sunt un caz izolat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Nu-i prost al de cere.
mesaj Nov 16 2010, 03:07 PM
Mesaj #27





Guests






Citeaza (alex @ Nov 16 2010, 02:16 PM) *
Am semnat cu ei pe 7 iunie.... Si nici pina astazi nu a venit nimeni sa mi-l instaleze... Telefoane, audienta.. etc.
Nu vreau sa va plictisesc, dar cind au sa vina ( probabil in vreo 2-3 ani.. ) nu am sa ii las sa mai instaleze nimic.

Cum dracu poate o firma care isi bate joc de toti sa faca atitia bani?

E bine ca ai facut topicul asta, credeam ca sunt un caz izolat...

Cum fac atitia bani? Ai reziliat contractul? I-ai sunat sa le spui ca daca nu-ti aduc netul in casa in 3 zile, renunti la contractul cu ei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_kjjkhkjh.
mesaj Nov 16 2010, 03:25 PM
Mesaj #28





Guests






Eu sunt multumit de serviciile lor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tibishor MEREU S...
mesaj Nov 16 2010, 03:40 PM
Mesaj #29


Membru
**

Grup: Membri
Postari: 19
Inscris: 15-November 10
De la: Bucuresti
Utilizatorul numarul: 24 558



Daca stiam ca sunt atat de multe mesaje pe forum as fi intrat mai devreme sa va multumesc pentru sustinere... wink.gif

Un update la povestea postata ieri:
Un operator de la RCS & RDS / Relatii Clienti m-a sunat si ieri, si azi... sa-mi spuna ca echipa va ajunge la mine in intervalul 17:00 - 22:00. Ieri n-au ajuns.

Netul mergea foarte bine pana la 1 noiembrie. Nu neg.
Dar in momentul in care ai probleme... nu-i pasa nimanui. Poti astepta mult si bine. O simt pe pielea mea.

Pentru mai multe informatii / povesti... imprieteniti-va cu Rcs Rds (Sax) sau alaturati-va grupului RCS & RDS SUCKS!!! pe facebook.

Si eu credeam ca sunt un caz singular... o exceptie...

Aceasta postare a fost editata de Tibishor MEREU Surprinzator: Nov 16 2010, 03:41 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Can Can.
mesaj Nov 16 2010, 05:32 PM
Mesaj #30





Guests






Visit My Website
Nemultumiti de modul in care compania RDS-RCS i-a tratat, doi israelieni stabiliti de curand in Bucuresti s-au revoltat intr-un mod cat se poate de inedit. Exasperati de nepasarea angajatilor companiei fata de solicitarile lor, strainii si-au imprimat pe tricouri un mesaj, in engleza, mai mult decat sugestiv: "I hate RDS -RCS!" (n.r. - "Urasc RDS-RCS!"). Cei doi au pichetat, astfel imbracati, sediul firmei respective. "De doua luni vrem sa facem contract la aceasta firma pentru internet. Dar, de fiecare data, ne-au amanat si ne-au facut sa ne pierdem timpul asteptandu-i acasa, chiar daca locuim aproape de sediu. Mai avem prieteni nemultumiti de RDS, dar nu protesteaza nimeni", ne-a declarat Hilik Haviv, unul dintre protestatari. Dupa o intalnire cu managerul firmei, la care au purtat pe ei tricourile cu mesajul de protest, israelienii au primit o noua promisiune ca vor avea internet pana la sfarsitul acestei saptamani.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 Utilizatori care citesc acest topic (3 Musafiri 0 Useri anonimi)
0 Membri:

 



RSS Lo-Fi Version acum este: 31st July 2014 - 05:21 AM