IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

7 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Bicicleta pliabila, Din experienta proprie, poate va conving si pe voi :)
Ce parere ai de o bicicleta pliabila?
Ai una? Daca nu, de ce? Ti-ai dori? Ce te opreste?
Am deja. [ 17 ] ** [40.48%]
Vreau, dar nu am bani. [ 8 ] ** [19.05%]
Vreau, dar mi-e frica de trafic. [ 14 ] ** [33.33%]
Nu vreau, o sa rada lumea de mine. [ 1 ] ** [2.38%]
Nu vreau, nu-mi plac bicicletele. [ 2 ] ** [4.76%]
Total voturi: 42
Musafirii nu pot vota 
pehash
mesaj Oct 16 2008, 05:10 PM
Mesaj #1


Membru veteran
***

Grup: Membri
Postari: 398
Inscris: 27-May 08
De la: London
Utilizatorul numarul: 674



Mi-am petrecut o luna din vara prin Amsterdam. Un mix de teleworking si turism. Suficient timp cat sa-mi schimbe cateva perceptii despre coabitarea in marile aglomeratii urbane. Vecina noastra, olandeza la origini, avea 4 biciclete.. ne-a imprumutat 2 ca eram fara masina si transportul in comun e cam scump la ei. Initial am avut retineri majore: nu prea stiam sa merg pe bicicleta si primisem o bicicleta mica, pliabila, cu roti de 16". Dupa primele 2-3 zile nu mai concepeam sa ies fara bicicleta smile.gif
Asa ca am venit in Bucuresti si mi-am cumparat si eu una (mai exact ne-am cumparat.. doua.. biggrin.gif ). Trebuie sa recunosc, acelasi model din amsterdam e mai scump la noi, ba chiar a venit fara aparatori si portbagaj. Am inceput sa o folosesc treptat.. o zi pe saptamana.. 2 zile.. am ajuns sa merg 3-4 zile pe saptamana cu ea. Mai am de carat dupa mine si laptop&stuff, uneori ma duc la clienti, uneori ma trezesc cu cornu'n perna si am chef sa ma urc la volan.
Diferenta este evident enorma intre Amsterdam si Bucuresti. Cele 2-3 piste de biciclete de la noi pe care parcheaza toti magarii nu se compara cu ce au facut ei, inclusiv piste separate de strada, care taie orasul in lung si'n lat, trec prin pasaje pe sub sosele. La ei nu ai voie pe trotuare, dar ai prioritate in fata masinilor.
Traseul meu se adapteaza la ce am invatat acolo: nu merg pe trotuar decat daca este lat si gol, niciodata nu claxonez un pieton daca se intampla sa ajung totusi in spatele unuia, pe strada cat mai mult posibil, dar la intersectii folosesc trecerile de pietoni, inclusiv cand fac stanga.

Am invatat ca pericolele cele mai mari sunt in ordinea urmatoare:
1. cainii vagabonzi - nasol daca sare unul cand sunt masini pe langa tine
2. masinile care stationeaza smile.gif romanul nu se asigura cand deschide portiera..
3. retardatii care te depasesc si se baga in fata ta sa parcheze.. daca esti mai sportiv si ai un bmx de figuri merita sa te urci pe capota lor, sa le lasi o amintire pentru toata viata
4. taximetristii.. singuri care trec intentionat la cativa centrimeti de tine in viteza

O data ajuns la destinatie, bicicleta pliabila se strange frumos si ii car cele 10kg in birou, departe de bronzatii patriei. Senzatia de euforie ca am 'trisat' traficul, am facut ceva miscare si mai sunt si un mic ecologist ma trezeste mai bine decat cafeaua. Merg lejer ca sa nu ajung transpirat, cred ca scot o medie de 10-15km/h. Nu ma iau la intrecere cu nici o masina, dar avantajul major in traficul nostru este ca scot aceeasi medie cand e strada goala, dar si atunci se merge bara la bara. Am doar vreo 2-3km pana la birou, daca as avea 10 as alege probabil sa fac o parte din ei cu metroul. Am un coleg care vine cu bicicleta din Politehnica (pana la Piata Muncii), deci se poate.
M-am gandit sa va scriu despre experienta mea in speranta ca din 100 care citesc 10 vor fi suficient de curiosi cat sa caute pe site-uri o bicicleta pliabila si 1 sa-si cumpere. Mi-as dori sa fim cat mai multi, o masa suficient de mare cat sa schimbam perceptia autoritatilor asupra acestui mijloc de transport.
Deeeeci, daca v-am convins ca merita studiat subiectul si aveti intrebari va raspund cu placere. Daca nu v-am convins nu e nevoie sa postati nimic, mi-as dori sa fie un topic constructiv, nu unul in care soferi spumega la biciclisti si viceversa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir_me.
mesaj Oct 16 2008, 07:08 PM
Mesaj #2





Guests






si eu tocmai mi-am comandat una (Dahon cu roti de 20 '' ) asta dupa ce cea veche un MTB cu roti de 26'' mi-a fost furata de pe scara blocului (dupa 3 ani de mers la serviciu in Bucuresti)
Bucurestiul nu e Amsterdam .. si asta e bine pentru ca acolo chiar nu ai loc sa iti parchezi bicicleta smile.gif in rest nu se compara.
Bafta la plimbare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir.
mesaj Oct 16 2008, 07:50 PM
Mesaj #3





Guests






Citeaza (pehash @ Oct 16 2008, 05:10 PM) *
Mi-am petrecut o luna din vara prin Amsterdam. Un mix de teleworking si turism. Suficient timp cat sa-mi schimbe cateva perceptii despre coabitarea in marile aglomeratii urbane. Vecina noastra, olandeza la origini, avea 4 biciclete.. ne-a imprumutat 2 ca eram fara masina si transportul in comun e cam scump la ei. Initial am avut retineri majore: nu prea stiam sa merg pe bicicleta si primisem o bicicleta mica, pliabila, cu roti de 16". D


O poza, ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_fingers.
mesaj Oct 16 2008, 09:09 PM
Mesaj #4





Guests






bicicletele pliabile bune sint oribil de scumpe comparativ cu unele normale. Dahonul banuiesc ca sint de calitate, dar daca versiunile medii sint peste 20 mil, iti cam trece. Am vazut si o alta firma, si mai suparata, si mai scumpe - am uitat cum se chema.
Eu mi-am luat o Metropolis, care e probabil e cea mai ok marca dintre chinezisme, dar tot lasa f mult de dorit. Si tot e scumpa prin comparatie cu una normala, e vreo 4,5 milioane. Merge mult mai incet decit o bicicleta mare (as zice ca foaia e prea mica, inadaptata la rotile prea mici, mergind pe role pot sa o depasesc destul de usor), si degeaba are 5 viteze daca pe pinionul cel mai mic mergi ca pe un pinion mare la o bicicleta normala. Scirtiie de peste tot, iar frina pe spate e un sistem absolut hilar cu un manson care se stringe pe butucul rotii, nici macar nu e cu saboti, mansonul ala freaca orice-ai face, vai mama noastra. Dar na, e utilizabila, nu s-a rupt sub mine si, mai ales, incape in portbagaj. E si cam grea - 17 kile cica, as zice mai curind vreo 20 la mina asa.
Din pacate insa nu am descoperit o bicicleta plianta care sa aiba si un pret care sa nu fie nesimtit si sa fie si ok.
Iar ideea cu bicicleta e foarte buna, mi se pare ca sint ff putini cei care chiar folosesc pistele respective, dupa ce s-a facut atita tam-tam ca lipsesc. Bune, proaste, de bine de rau au inceput sa fie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Frank SF.
mesaj Oct 16 2008, 09:50 PM
Mesaj #5





Guests






e interesant ce povestesti, sincer m-as apuca si eu dar mi-este teama de siguranta mea pe sosea.... nu e totusi periculos in traficul dement de la noi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pehash
mesaj Oct 16 2008, 09:53 PM
Mesaj #6


Membru veteran
***

Grup: Membri
Postari: 398
Inscris: 27-May 08
De la: London
Utilizatorul numarul: 674



Citeaza (Musafir @ Oct 16 2008, 08:50 PM) *
O poza, ceva?


asta e un buzbike cu roti de 16"

Citeaza (fingers @ Oct 16 2008, 10:09 PM) *
Din pacate insa nu am descoperit o bicicleta plianta care sa aiba si un pret care sa nu fie nesimtit si sa fie si ok.

Bicicletele normale variaza ca pret intre 50 si 6-7000 de euro. Cele pliabile intre 150 si 1500. Cati bani dai atata face! Un Brompton e in jur de 1000 de euro, dar are 9kg, se pliaza incredibil de bine, are cateva componente din titaniu, roti cu kevlar etc.. te tine o viata.
Sunt scumpe daca le iei sa te plimbi in parc, dar daca faci ceva util cu ele iti amortizezi lejer costurile. Cat e un abonament ratb? Cat de costa benzina pe luna? Dar masina? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_bicilistu`.
mesaj Oct 17 2008, 06:28 AM
Mesaj #7





Guests






super chestia cu bicla pliabila. amo intrebare: stiti daca se poate lua pe tren fara probleme, fara sa o pui la bagaje? Pe aia normala nu prea ai cum sa o iei decat dezmembrata in bucati, e complicat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Catalin Dimofte.
mesaj Oct 17 2008, 07:12 AM
Mesaj #8





Guests






Citeaza (bicilistu` @ Oct 17 2008, 06:28 AM) *
super chestia cu bicla pliabila. amo intrebare: stiti daca se poate lua pe tren fara probleme, fara sa o pui la bagaje? Pe aia normala nu prea ai cum sa o iei decat dezmembrata in bucati, e complicat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Catalin D.
mesaj Oct 17 2008, 07:17 AM
Mesaj #9





Guests






Ia sa fac eu putin prozelitism...
Pehash si care mai sunteti amatori de bicicleta (si poate plimbari si-n mod cert mesaje atat amuzante, cat si instructive pe teme "biciclistice" -- ultimul mesaj are sugestivul subiect "Bikeul meu Bulls XC Furat de la ASE !"), vedeti ca exista un grup yahoo numit batesaua. www.batesaua.ro, www.velorutia.ro.
Niste oameni pe cinste (ca sa nu existe dubii, eu sunt pe-acolo cam ca a cincea roata la bicicleta...).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pehash
mesaj Oct 17 2008, 07:34 AM
Mesaj #10


Membru veteran
***

Grup: Membri
Postari: 398
Inscris: 27-May 08
De la: London
Utilizatorul numarul: 674



Citeaza (bicilistu` @ Oct 17 2008, 07:28 AM) *
super chestia cu bicla pliabila. amo intrebare: stiti daca se poate lua pe tren fara probleme, fara sa o pui la bagaje? Pe aia normala nu prea ai cum sa o iei decat dezmembrata in bucati, e complicat.


Transportul bicicletelor

Conform prevederilor Reglementarilor Proprii ale CFR Calatori de aplicare a Regulamentului privind transportul pe caile ferate din Romania, se precizeaza ca un călător poate lua gratuit în vagoanele clasă o bicicletă pliabilă sau demontabilă, cu condiţia să nu incomodeze pe ceilalţi călători.


În cazul trenurilor de persoane şi accelerate formate din vagoane cu spaţii interioare mari ( exemplu: vagoanele etajate – seria 2626), respectiv automotoare (exemplu: Sageata Albastra) se admit la transport biciclete nedemontabile, pentru care se va încasa un tarif / kg prezentat in tabelul de mai jos ( o bicicleta obisnuita se considera ca avand 10 kg) :
Zona km. lei/kg.
I 1 -100 0,50
II 101-200 1,00
III 201-300 1,10
IV 301-400 1,40
V >400 1,50

Călătorul va însoţi şi supraveghea bicicleta pe durata transportului, astfel încât să nu fie incomodaţi ceilalţi călători.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Musafir.
mesaj Oct 17 2008, 09:31 AM
Mesaj #11





Guests






Citeaza (fingers @ Oct 16 2008, 09:09 PM) *
....
Din pacate insa nu am descoperit o bicicleta plianta care sa aiba si un pret care sa nu fie nesimtit si sa fie si ok. .


Pegas. Ok. Nu rideti, e mare grea, veche si naspa ca design. Dar era avea o varianta pliabila.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_John.
mesaj Oct 17 2008, 09:54 AM
Mesaj #12





Guests






Baieti,

Haideti sa facem si putina reclama, ca merita: de ce nu incercati bicicleta pliabila Brompton, fabricata in Marea Britanie, distribuita de baietii de la http://www.veloteca.ro/Biciclete-pliabile-Brompton ; e un produs pe cinste, eu o folosesc de mai bine de 2 ani si nu am facut decat sa ii umflu rotile; se pliaza in cel mai mic pachet disponibil pe piata (28cmx58cmx60cm), are in jur de 11kg si isi merita toti banii! Iar Bogdan de la veloteca stie o gramada de lucruri despre ele si va poate recomanda modelul optim - eu folosesc una cu 2 viteze, nu am nevoie de mai multe prin Bucuresti, cu ghidon tip S, fara portbagaj, dar cu lumini (faruri fata si spate); o tin in portbagaj, dar o folosesc si cand merg cu metroul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Tudor.
mesaj Oct 17 2008, 03:24 PM
Mesaj #13





Guests






Salutare

E interesant topicul mai ales datorita faptului ca in Romania nu exista o "cultura" a folosirii bicicletelor. Prin cultura inteleg adoptarea in masa (oarecum) a bicicletei ca mod de transport.

Locuiesc in Bruxelles, si desi nu e un oras puternic orientat catre ciclism dpdv al pistelor (precum orasele flamande sau olandeze), lumea vede bicicleta ca pe un mijloc extrem de practic de deplasare. Desi nu exista ambuteiajele de la noi, lumea prefera sa ia bicicleta in drum spre serviciu pentru a mai economisi bani, a nu pierde totusi timp, si dintr-o pornire usor ecologista (pt cine e cazul). Cum spuneam, nu exista ambuteiaje de amploarea celor din draga noastra capitala, iar transportul in comun e foarte bine pus la punct, si relativ ieftin fata de alte capitale mai mari. Dar, dimineata in drum spre birou vad muuuulti oameni in costum pedaland, lucru care mi s-ar parea bizar prin Bucuresti.

Asa ca am actionat si eu si mi-am cumparat o bicicleta second-hand (poate fi third-forth dupa parerea mea) ca sa mai scurtez timpul dintre punctul A si B. Preturile sunt destul de ridicate, si ceva second-hand, intr-o stare destul de proasta porneste de pe la 60 de euro. Eu am dat cu 20 mai putin, pt un Raleigh de 3 viteze (cu far, pompa si incuietoare incluse), si sunt tare multumit. Un amic si-a luat un Dahon de pe e-bay (trimis cu posta din UK) la vreo 650 si pare o bicicleta tare buna. Se simte diferenta fata de una normala, e usor de manevrat, pliabila (desi putin greuta), si accelerezi tare repede (ceea ce ajuta in trafic). Pe de alta parte pedalezi de 2 ori mai mult pt o viteza echivalenta cu a unei biciclete normale. Pentru mobilitate eu as alege una pliabila - exista si modele cu husa, putand fi carate in spate la nevoie.

Problema furtului bicicletelor exista peste tot, de la Bucuresti la Bruxelles, si trecand prin Amsterdam. Ideea e ca daca ai una mai veche, cu putina rugina si un pic roasa la scaun, nu se risca nimeni sa ti-o fure. Daca insa legi afara o bicicleta Brompton cu titan si alte bratari, va disparea in cateva minute.

Un alt aspect al culturii bicicliste este mentalitatea care ne zice noua Romanilor, ca nu se cade sa iesi seara in oras pe bicicleta. Pentru cei care gandesc pana in punctul asta, le recomand o plimbare seara prin Paris, Bruxelles, Amsterdam, sau orice oras mai mic si mai vestic, si va descoperi domnii in pantofi, si domnisoare in rochii indreptandu-se spre cinemauri si baruri.

In momente ca astea, imi parea rau ca nu am pastrat bicicleta bunicului de la tara, care ar fi fost o solutie extrem de practica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_http://eurocalatorul.blogspot.co.
mesaj Oct 17 2008, 03:50 PM
Mesaj #14





Guests






Mda, am lecturat topicul asta si imi pare a fi destul de interesant.
Insa haideti sa spunem lucrurilor pe nume si anume... "cum sa-mi iau eu bicicleta cand am acasa un beemveu de 'jde mii de euro?"
Asta este, din pacate, mentalitatea a multi prea multi dintre romani. Eu personal vad ca fiind extrem de practica aceasta solutie (mersul pe bicicleta), cu atat mai mult pentru un oras precum Bucurestiul. La noi in Sibiu am mai vazut doamne in fuste elegante, de birou, pe bicicleta. Eu cred ca daca as locui in Bucuresti m-as bicicliza, numai de ciuda soferilor care stau in amuteiaje! biggrin.gif
La Amsterdam, pentru ca se vorbea de Amsterdam, este mai mult decat o cultura mersul pe bicileta. La ei s-a dezvoltat de-a lungul ultimei sute de ani acest obicei, care a dus la ceea ce vedem azi. Pe langa asta, Amsterdamul nu e nici jumatate ca intindere, cat Bucurestiul. Toata viata sociala a Amsterdamului se misca in jurul centrului, Leidsplein si a Centraal Station, lucru care face mersul pe bicicleta mult mai usor. Deci ...
Si intorcandu-ma la Romania ... admir mereu oamenii care si-au facut un obicei (sanatos de altfel) de a se deplasa cu tzoacla (vorba de Sibiu tongue.gif) prin oras. Sunt convins ca sunt multe locuri, mai ales in Bucuresti, care se ating muuuuuult mai usor cu bicicleta decat cu masina/metroul. Poate doar motocicleta sa concureze acest mijloc de transport!
Concluzie: admir initiativa deschiderii acestui topic! Sper sa inteleaga cat mai multi romani ce inseamna cu adevarat timpul petrecut in familie, plini de sanatate! Si inteleaga ca un mare plus pentru acest lucru il reprezinta ceea ce acum doua sute de ani se numea velociped!
Salutari de la Sibiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_vizitator_me.
mesaj Oct 17 2008, 04:54 PM
Mesaj #15





Guests






In caz ca nu suferiti de problemele de mai jos (i.e snobism) aruncati un ochi pe site-ul asta :
http://foldsoc.co.uk/
Site-ul contine teste si descrieri a mai multor biciclete pliabile (folding).
Eu il citesc de doi-trei ani si asa am ales Dahon (bine ca as fi preferat un Brompton .. dar finantele sunt reduse sad.gif ).
Se pare ca in UK folosirea combinata a bicicletei cu trenul e la ordinea zilei.
Chiar si cei care aveau inainte biciclete normale si sunt nevoiti sa ia trenul recurg la astfel de solutii .. am vazut un Brompton si cateva Dahon in Romania asa ca se poate ...

Citeaza (http://eurocalatorul.blogspot.co @ Oct 17 2008, 03:50 PM) *
Mda, am lecturat topicul asta si imi pare a fi destul de interesant.
Insa haideti sa spunem lucrurilor pe nume si anume... "cum sa-mi iau eu bicicleta cand am acasa un beemveu de 'jde mii de euro?"
Asta este, din pacate, mentalitatea a multi prea multi dintre romani. Eu personal vad ca fiind extrem de practica aceasta solutie (mersul pe bicicleta), cu atat mai mult pentru un oras precum Bucurestiul. La noi in Sibiu am mai vazut doamne in fuste elegante, de birou, pe bicicleta. Eu cred ca daca as locui in Bucuresti m-as bicicliza, numai de ciuda soferilor care stau in amuteiaje! biggrin.gif
La Amsterdam, pentru ca se vorbea de Amsterdam, este mai mult decat o cultura mersul pe bicileta. La ei s-a dezvoltat de-a lungul ultimei sute de ani acest obicei, care a dus la ceea ce vedem azi. Pe langa asta, Amsterdamul nu e nici jumatate ca intindere, cat Bucurestiul. Toata viata sociala a Amsterdamului se misca in jurul centrului, Leidsplein si a Centraal Station, lucru care face mersul pe bicicleta mult mai usor. Deci ...
Si intorcandu-ma la Romania ... admir mereu oamenii care si-au facut un obicei (sanatos de altfel) de a se deplasa cu tzoacla (vorba de Sibiu tongue.gif) prin oras. Sunt convins ca sunt multe locuri, mai ales in Bucuresti, care se ating muuuuuult mai usor cu bicicleta decat cu masina/metroul. Poate doar motocicleta sa concureze acest mijloc de transport!
Concluzie: admir initiativa deschiderii acestui topic! Sper sa inteleaga cat mai multi romani ce inseamna cu adevarat timpul petrecut in familie, plini de sanatate! Si inteleaga ca un mare plus pentru acest lucru il reprezinta ceea ce acum doua sute de ani se numea velociped!
Salutari de la Sibiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_dahon.
mesaj Oct 20 2008, 02:02 PM
Mesaj #16





Guests






fiecare dintre noi are niste asteptari de la viata. lipsurile copilariei si educatia slaba ii fac pe multi sa creada ca acumularea de bunuri materiale este un scop in viata. sa ai case si masini, mobila de super firma, plasme de 100".. boxe de 500w rms. sad.gif
sunt cazurile extreme de cocalari cu sau fara bani, dar sunt si oameni care par mai normali, printre cititorii acestui forum, printre colegii mei de la birou. uneori si eu ma surprind gandind ca voi munci mai mult, voi castiga mai mult, imi voi cumpara si eu masina aia.. laptopul ala.. huh.gif

sa faci un pas atat de radical ca achizitia unei biciclete (pliabile) pentru a merge cu ea la munca, la cumparaturi, la intalnirile cu prietenii in oras, nu este ceva usor. de fapt partea grea este sa realizezi ca totusi e posibil sa te fi inselat, ca telurile tale in viata ar trebui sa se schimbe.
sa echilibrezi overtime-ul zilnic cu shopping therapy-ul de weekend este o solutie de moment.. fa un efort si lasa turma, gandeste pentru tine excl.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OTee
mesaj Oct 20 2008, 06:41 PM
Mesaj #17


Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 3
Inscris: 20-October 08
Utilizatorul numarul: 4 349



Sunt foarte incantata sa observ, atat pe forum, cat si pe strada, ca lumea merge din ce in ce mai mult cu bicicleta. Incantarea este si mai mare atunci cand aflu de biciclisti cu pliabile.

Si eu am o bicicleta pliabila. biggrin.gif
Este adevarat ca sunt scumpe, dar nu sunt mai scumpe decat oricare alta bicicleta de calitate. Mi-am dorit foarte mult aceasta bicicleta si, fiind studenta, am fost nevoita sa strang bani pentru a-mi achizitiona-o. A meritat!

Zicea cineva mai sus de vechile biciclete pegas pliabile, ei bine eu am avut una, mostenita de la mama si sunt foarte bune!!! Chiar mergea exceptional. Din pacate mi-a fost furata. Si ca intamplare draguta va povestesc ca in timp ce strangeam cu greu bani pentru actuala mea bicicleta cautam si pegasuri in diferite anunturi pe internet sau in targuri de vechituri. Ajunsesem sa intreb batraneii care mergeau pe strada pe cate una, daca nu o vand. Nici unul nu a vrut s-o vanda, ba chiar un tanar mi-a raspuns ca si el mai cauta inca doua!!!

Dar sa revin la bicicleta pliabila a zilelor noastre. Eu mi-am cumparat un Dahon Speed D7. Are o culoare luminoasa, crem, care o prinde foarte bine si ii accentuaza designul de pliabila. Am cumparat-o din Bucuresti si din pacate nu mi-a fost livrata si cu portbagaj si aparatoare de ploaie, dar le-am comandat separat.
Vreau sa va spun ca toata lumea o admira, iar cand o pliez, oriunde as fi, este show tongue.gif
Partea proasta e ca intr-adevar nu o poti lasa singurica nicaieri, ca imediat se face remarcata...si disparuta.
In rest functioneaza impecabil. Este calculata sa nu obosesti pedaland la ea, chiar daca pedalezi mai mult decat la cele mari. Este f eficienta.
Recomand cu caldura la toata lumea smile.gif

Gata, ca prea mult am laudat-o.

p.s. Aveti grija la frane! Merg prea bine si exista riscul sa se opreasca brusc doar ea si voi sa va continuati drumul...smile.gif) eu am patit-o si m-am ales cu julituri adanci in palme. Deci grija mare cu frana si folositi manusi;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_gurde_com.
mesaj Oct 20 2008, 07:41 PM
Mesaj #18





Guests






De cand ma stiu peste tot mergeam pe bicicleta. Mai putin cand ploua, mai bine spus cand turna cu galeata. Am mers pe ploaie, pe soare, pe zapada, pe vant si pe cald. Rau nu mi-a facut.
Merg in fiecare zi la servici cu ea, mai putin cand ploua, atunci ma duc cu masina si pana nu am avut masina mergeam pe jos.

Nu e pliabila. E destul de mare, roti de 26", dar prin trafic pot sa ma strecor foarte usor. Cat despre trafic... in Timisoara este destul de suportabil. Taximetristii, cocalarii si parvenitii din tara veniti aici mai fac necazuri pe drum. Sunt si piste de biciclisti dar prea putine. Si de cand am avut bicicleta nu mi s-a furat nici odata, chiar daca de multe ori o uitam seara legata afara in fata blocului.

Va recomand sa o folositi cat mai des, in special daca toata ziua stati la servici in fata calculatorului. Sala nu este o solutie.

Robert
www.gurde.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_din amsterdam.
mesaj Oct 20 2008, 08:38 PM
Mesaj #19





Guests






Am intrebat in Amsterdam o olandeza, biciclista convinsa, ce face iarna cand e foarte frig (ninge rar)? Foarte surprinsa si amuzata de intrebare imi raspunde ca tremura putin de frig, dar isi ia haina groasa si caciula si merge tot cu bicicleta fara probleme. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vlad.
mesaj Oct 20 2008, 08:41 PM
Mesaj #20





Guests






Si eu merg cu bicicleta prin Bucuresti, zilnic, fara nici o problema din partea celorlalti participanti la trafic. Cam de 6 luni. Timp in care am primit cam 6 claxoane. Nu am o bicicleta pliabila, ci un mountain-bike cu cauciuri subtiri (slick). As fi vrut sa votez dar nu prea mi se aplica nici o optiune din cele puse la sondajul acesta smile.gif Pentru fata care si-a julit mainile.. poarta manusi! Fac toti banii! Se julesc ele si manutele raman intacte smile.gif
Apropos, si eu am vazut ca parca sunt mai multe persoane pe bicicleta, dar biciclete pliabile nu prea am vazut prin oras.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OTee
mesaj Oct 20 2008, 08:54 PM
Mesaj #21


Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 3
Inscris: 20-October 08
Utilizatorul numarul: 4 349



Citeaza (Vlad @ Oct 20 2008, 08:41 PM) *
As fi vrut sa votez dar nu prea mi se aplica nici o optiune din cele puse la sondajul acesta smile.gif Pentru fata care si-a julit mainile.. poarta manusi! Fac toti banii! Se julesc ele si manutele raman intacte smile.gif


Doar membrii inscrisi pot vota, din pacate, asa ca daca te inscrii...poti vota wink.gif

Inca nu mi-am cumparat manusi, dar strang bani si promit ca imi cumpar.
Deocamdata mi-am cumparat oglinda retrovizoare si este destul de dificil sa privesti prin ea ca tremura de la trepidatiile bicicletei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_IOANA.
mesaj Oct 21 2008, 06:18 AM
Mesaj #22





Guests






Multi dintre noi vorbim de biciclete si spunem ca suntem ecologisti dar de fapt tot masina o folosim in graba ca sa ajungem la birou.

Exista oameni simplii care nu se bat in piept ca nu poleaza aerul ci pur si simplu o fac prin sistemul lor de viata.
Duminica trecuta am intalint in drumul meu cu masina, undeva la munte, la Siriu, aceasta femeie cu spirit de "olandeza" , cu trupul zvelt, care pedala cu viteza fara nici o problema (nici de rang social, nici fizic).

DACA EA POATE, PUTEM SA INCERCAM SI NOI !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ioana de mai sus
mesaj Oct 21 2008, 06:30 AM
Mesaj #23


Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 2
Inscris: 21-October 08
Utilizatorul numarul: 4 359



Imagine atasata


M-am inregistrat special ca sa va arat fotografia cu pricina smile.gif

Ioana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_george.
mesaj Oct 21 2008, 08:53 AM
Mesaj #24





Guests






Eu stiu de la niste prieteni din germania ca bicicletele pliabile nu sunt atat de solide si eficiente pe cat spuneti voi. Exista riscuri foarte mari ca incheieturile unde se pliaza sa se slabeasca. Tot mai sanatoasa este un mountain bike. Macar stiu sigur ca nu se rupe cu mine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_eli14.
mesaj Oct 21 2008, 10:38 AM
Mesaj #25





Guests






Vedeti si asta: www.bike4u.ro
Eu am modelul F20D609V-2, luat de la o pravalie de cartier (fara far si dinam, hm). Destul de grea daca vrei sa mai iei metroul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_alin.
mesaj Oct 21 2008, 11:33 AM
Mesaj #26





Guests






Citeaza (george @ Oct 21 2008, 08:53 AM) *
Eu stiu de la niste prieteni din germania ca bicicletele pliabile nu sunt atat de solide si eficiente pe cat spuneti voi. Exista riscuri foarte mari ca incheieturile unde se pliaza sa se slabeasca. Tot mai sanatoasa este un mountain bike. Macar stiu sigur ca nu se rupe cu mine!


Daca iei o bicicleta pliabila de oras si te duci cu ea pe munte e foarte probabil sa ai niste probleme.. la cap.. Cu logica ta un VW EOS nu e deloc solid, ba chiar exista riscuri foarte mari.. comparat cu.. un tractor..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OTee
mesaj Oct 21 2008, 12:03 PM
Mesaj #27


Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 3
Inscris: 20-October 08
Utilizatorul numarul: 4 349



Citeaza (george @ Oct 21 2008, 08:53 AM) *
Eu stiu de la niste prieteni din germania ca bicicletele pliabile nu sunt atat de solide si eficiente pe cat spuneti voi. Exista riscuri foarte mari ca incheieturile unde se pliaza sa se slabeasca. Tot mai sanatoasa este un mountain bike. Macar stiu sigur ca nu se rupe cu mine!

Eu propun mai bine sa te intalnesti cu unul din noi, sa-ti dam bicicleta s-o pliezi, sa simti si tu incantarea,fascinatia as putea spune, apoi sa te plimbi putin cu ea pe strazi (sa vezi ca nu se rupe cu tine) si abia apoi sa vorbesti din experienta ta, nu din ce spun "niste prieteni din germania" !!!
Hai sa fim seriosi! dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_george.
mesaj Oct 21 2008, 01:21 PM
Mesaj #28





Guests






Fratilor, sunteti ca Vlad Tepes, deja imi iese teapa prin gat...ziceam doar ca prietenii mei si-au luat si acum le vand pe ebay.
Eu oricum cred ca nimic nu poate inlocui scaunul meu din piele crem, cu incalzire electrica.
Si apropo, eu chiar am avut EOS VW, si nu il poti compara cu un tractor!!!
Ca sa va ofticati voi zgarie branza cu biciclete!!!

Un barosan cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Paul.
mesaj Oct 21 2008, 01:34 PM
Mesaj #29





Guests






Ne-am luat cate o Mobiky Genius si merg absolut superb.

Se pliaza minimal in 2-3 secunde, complet in vreo 10-15 secunde. Incap doua intr-un portbagaj normal. Pot fi luate prin metrou si sa reiei drumul cand iesi din statie. Nu sunt foarte usoare (12kg) dar in pozitia pliata merg pe rotile proprii.

Transmisia cu doua lanturi compenseaza marimea rotilor iar cele trei viteze sunt bine alese. Singura problema reala e ca rotile de 12" cam simt gropile Bucurestilor...

A, da, si mai e problema ca toata lumea ne intreaba "de unde" si "cat costa" rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Diana.
mesaj Oct 21 2008, 02:28 PM
Mesaj #30





Guests






Ce uituc esti Paulica?
Ai uitat sa spui ca avem si doua bicle normale. Adica eu am o Kona si tu ai un DHS. Si lasa prostiile si hai la un dat cu bicla prin Tineretului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizatori care citesc acest topic (1 Musafiri 0 Useri anonimi)
0 Membri:

 



RSS Lo-Fi Version acum este: 29th July 2016 - 03:55 AM