Help - Cauta - Membri - Calendar
Versiune intreaga: Ce inseamna o masina buna
Hotnews.ro Forum > Actualitati > Masini, trafic, motoare si parcari
pagini: 1, 2
maneacatalin
Multi fac confuzia ca o masina buna trebuie sa aiba putini km , sau sa fie de o marca renumita .
In primul rand pentru mine o masina buna este in functie de pret . Ex: la 4000 euro un Logan sh nu consider a fi o masina buna.
In al doi-lea dand pt mine o masina buna e aceea care iti ofera confort,(depinde si de gusturi) eu sunt pro limuzinelor. Faceti un efort de imaginatie si inchipuitiva cum merge un Rolls-Royce, o masina buna trebuie sa se apropie de performatele Rolls-Royce -ului
O masina buna trebuie sa iti ofere siguranta prin distanta de franare, fiabilitatea directiei , desigur sistemele gen esp, si in ultim caz airbagurile , totodata caii putere mai pot dace diferenta?
In functie de ce va alegeti masina ?


alpha
Citeaza (maneacatalin @ Oct 31 2010, 08:09 PM) *
Multi fac confuzia ca o masina buna trebuie sa aiba putini km , sau sa fie de o marca renumita .
In primul rand pentru mine o masina buna este in functie de pret . Ex: la 4000 euro un Logan sh nu consider a fi o masina buna.
In al doi-lea dand pt mine o masina buna e aceea care iti ofera confort,(depinde si de gusturi) eu sunt pro limuzinelor. Faceti un efort de imaginatie si inchipuitiva cum merge un Rolls-Royce, o masina buna trebuie sa se apropie de performatele Rolls-Royce -ului
O masina buna trebuie sa iti ofere siguranta prin distanta de franare, fiabilitatea directiei , desigur sistemele gen esp, si in ultim caz airbagurile , totodata caii putere mai pot dace diferenta?
In functie de ce va alegeti masina ?


o masina buna e una care te serveste in functie de nevoile tale,fara sa se strice (prea des) si care iti poate oferi maximum de confort , performante si siguranta pentru banii dati. un rolls royce e o masina de lux,pe care nu o conduci tu (doar daca esti cioban si te cheama becali) ci o conduce soferul tau personal ,iar daca ai asa ceva nu-ti mai pui problema "ce e o masiona buna ?" ...
vitezomanu'
Citeaza (maneacatalin @ Oct 31 2010, 08:09 PM) *
Multi fac confuzia ca o masina buna trebuie sa aiba putini km , sau sa fie de o marca renumita .
In primul rand pentru mine o masina buna este in functie de pret . Ex: la 4000 euro un Logan sh nu consider a fi o masina buna.
In al doi-lea dand pt mine o masina buna e aceea care iti ofera confort,(depinde si de gusturi) eu sunt pro limuzinelor. Faceti un efort de imaginatie si inchipuitiva cum merge un Rolls-Royce, o masina buna trebuie sa se apropie de performatele Rolls-Royce -ului
O masina buna trebuie sa iti ofere siguranta prin distanta de franare, fiabilitatea directiei , desigur sistemele gen esp, si in ultim caz airbagurile , totodata caii putere mai pot dace diferenta?
In functie de ce va alegeti masina ?


Masina se alege in functie de nr. de km pe care ii faci cu ea anual. Daca mergi sub 10.000 km atunci o masina super confortabila si super fiabila nu se justifica (a nu se intelege ca trebuie sa-ti iei neaparat o rabla).

Daca mergi 20 - 25.000 km sau chiar mai mult atunci e normal sa vrei sa te simti bine si sigur in masina chiar daca dai niste bani in plus.

Bineinteles daca esti mare pasionat de masini si nu cumperi cu capul ci cu inima, atunci criteriile astea nu conteaza, iti iei pur si simplu masina care iti place.

Loganul la 4000 poate fi o afacere daca decizi ca ai nevoie de asa ceva. Si bineinteles, conteaza kilometrajul. NU se da 4000 euroi pe un Logan cu 100.000 km.
Gigi Maybachistu' de Pipera
Ştiind ce idei despre automobilism are personajul care a postat mai sus, în momentul în care autoritatea legislativă le va pune în practică, cea mai bună maşină va deveni Trabantul. Motivul: orice evaluator va spune că i se dublează valoarea atunci când se umple rezervorul.
pehash
cat de buna ti se pare o masina depinde foarte mult de ce ai condus inainte smile.gif
loganul a fost printre primele masini conduse de mine si parea ok, dar dupa un an de condus ceva japonez, full option si cu cai putere cat doua loganuri, m-am enervat intr-o zi cand am vrut sa ma intorc la masinuta romaneasca... probabil impresia ar fi fost exact invers daca as fi schimbat caruta pe logan tongue.gif

oricum, fara sa spui cum vei folosi masina nu poti stabili care sunt cele mai importante criterii. de exemplu, eu cred ca un polo dsg poate fi ideal pentru bucuresti.
vitezomanu'
Citeaza (Gigi Maybachistu' de Pipera @ Nov 2 2010, 07:16 AM) *
Ştiind ce idei despre automobilism are personajul care a postat mai sus, în momentul în care autoritatea legislativă le va pune în practică, cea mai bună maşină va deveni Trabantul. Motivul: orice evaluator va spune că i se dublează valoarea atunci când se umple rezervorul.


Bine ca tu stii mai multe despre automobilism, personaju' lu mos cute. In afara de masina care-ti da numele mai stii si altre marci? Ma indoiesc. Hai zi cateva, sa vad daca le scrii corect.
Gigi Maybachistu' de Pipera
Citeaza (vitezomanu' @ Oct 22 2010, 07:36 PM) *
Totusi, din motive practice amenda trebuie sa fie in functie de valoarea masinii pe care o conduce contravenientul si nu in functie de averea declarata a acestuia. Sa-i usture rau si pe manelisti.


Citeaza (vitezomanu' @ Oct 25 2010, 08:15 PM) *
eu vreau ca amenda sa fie proportionala cu valoarea masinii. La o pedala sensibila trebuie sa ai grija mai mare.


Citeaza (vitezomanu' @ Oct 26 2010, 10:01 AM) *
Valoarea masinii e un indicator relativ bun. Nu e perfect, dar e acceptabil zic eu.


Din moment ce Trabantul costă mai puţin decât cartonul din care e făcut, este cea mai bună maşină posibilă. Doar că pentru unul care are nivelul de cunoştinţe tehnice al unei babe care sparge seminţe la poartă faptul nu e atât de evident. Mai trebuie să treacă prin multe pungi de seminţe de floare până pricepe.
vitezomanu'
Citeaza (Gigi Maybachistu' de Pipera @ Nov 2 2010, 12:26 PM) *
Din moment ce Trabantul costă mai puţin decât cartonul din care e făcut, este cea mai bună maşină posibilă. Doar că pentru unul care are nivelul de cunoştinţe tehnice al unei babe care sparge seminţe la poartă faptul nu e atât de evident. Mai trebuie să treacă prin multe pungi de seminţe de floare până pricepe.


Tu m-ai citat vorbind despre legi (potentiale) si ai tras concluzia ca vorbim despre tehnica auto? Ai macar idee ce e aia tehnica? Nu prea se vede.
Din numele tau inteleg ca ai auzit de Maybach si atat. Mai mult n-am vazut la personajul tau. Si mai si faci rationamente anapoda, de unde deduc ca stai prost si cu IQ-ul.
GenEthic
Rangul de 'o masina buna' este stabilit doar de raportul calitate/pret, indiferent de clasa sociala in care te afli. Golf-ul meu la mana a 2 a e cumparat pe acest criteriu... Maibach-ul lui Gigi la mana a 2 a e cumparat sub acelasi criteriu.. difera doar clasa sociala.
UnCapsunarCanadian
Citeaza (GenEthic @ Nov 4 2010, 12:20 PM) *
Rangul de 'o masina buna' este stabilit doar de raportul calitate/pret, indiferent de clasa sociala in care te afli. Golf-ul meu la mana a 2 a e cumparat pe acest criteriu... Maibach-ul lui Gigi la mana a 2 a e cumparat sub acelasi criteriu.. difera doar clasa sociala.


Raportul calitate/pret nu inseamna mare lucru... exista masini ieftine si bune si masini (foarte) scumpe si proaste... Consumer Reports include in topul listei masinilor cu probleme ("worst of worst") masini de lux ca Audi, Cadilac, Mercedes, VW, Volvo, etc. Pentru mai multe detalii vezi http://www.consumerreports.org/cro/cars/us...t-used-cars.htm

Faptul ca ai o masina de lux nu inseamna mare lucru cel putin in America de nord... Pana de curand lease-ul (in America de nord insemnand ca inchiriai o masina pe 2-3-4 ani de zile, dupa care o dadeai inapoi) era foarte raspandit si (foarte) multi inchiriau masini de lux doar pentru blazon... Am vazut un reportaj pe CNN unde o familie, el era vanzator de masini si ea de case, statea intr-o casa de lux de peste 300 m2 si avea BMW, dar nu-si mai platisera ratele la case de vreo 2 ani si erau pe cale sa fie evacuati din casa... Criza ii lovise din plin si pana atunci isi permisesera multe nebunii... Daca nu ma insel ceva similar s-a intamplat si in Romania.
vitezomanu'
Citeaza (UnCapsunarCanadian @ Nov 4 2010, 03:05 PM) *
Raportul calitate/pret nu inseamna mare lucru... exista masini ieftine si bune si masini (foarte) scumpe si proaste... Consumer Reports include in topul listei masinilor cu probleme ("worst of worst") masini de lux ca Audi, Cadilac, Mercedes, VW, Volvo, etc.


Nene, o masina buna (adica de calitate ridicata) si ieftina (adica la pret scazut) inseamna o masina cu raport calitate/pret ridicat.
O masina proasta (adica de calitate scazuta) si scumpa (adica la pret ridicat) inseamna o masina cu raport calitate/pret scazut.

Adica asa cum spunea GenEthic raportul calitate/pret e cel care conteaza.

L-ai contrazis in prima propozitie si i-ai dat dreptate in a doua.

Asa e cand incerci sa lauzi masini americane...te contrazici singur biggrin.gif
gigi.marga
Citeaza (vitezomanu' @ Nov 4 2010, 05:09 PM) *
Asa e cand incerci sa lauzi masini americane...te contrazici singur biggrin.gif


Uite un exemplu de "masina buna" dupa parerea mea:

2011 Hyundai Sonata SE 2.0T (2 ltr. 4 cyl. Turbo, 274HP) consum 10.7L/% oras; 7.1/% autostrada; foloseste benzina regular unleaded (nu premium!) si modelul de baza pleaca de la 24,145 iar model Limited (great audio system, dual exhaust, with leather trim, gps navigation, high-end audio, and a panoramic sunroof) ajunge la 27,050. Masina este construita in Alabama (US). Garantia este de 5-yr/60,000-mi bumper to bumper, 10-yr/100,000-mi powertrain, and 5-yr/unlimited roadside assistance! in aceiasi bani.

bate la fund masina germana VW de 2.0 Ltr Turbo si ca pret, si ca performanta si ca garantie si la consum si la tot ce vrei tu... ahh, da, nu e americana e koreeana smile.gif tongue.gif dar numai in America o cumperi la banii astia...
midnightk
Cea mai buna masina e cea pe care o ai. Stiu, sunt zeci si zeci de pareri, dar ia stati vreo luna doua fara masina, si sa va vad dupa daca mai comentati ceva de Logan sau alte masini de gen. Eu am avut un Logan 1.4 timp de 2 ani de zile, timp in care am facut 70.000 de km si care nu a cerut decat ulei si benzina. Puturos ca dracu` in demaraj, insa ajungea si la 160 de km la ora. In rest...aveam aer si abs...nu mai conta nimic. Am trecut apoi la Opel Vectra...fabricatie 99, motor 2.5 V6 benzina, remapata pe deasupra, undeva la 200 de cai. Fugea de manca asfaltul, dar si benzina....apoi am avut un Renault laguna 1, fabr 94...super confort, super dotari...o alta masina buna...iar acum ma dau cu un Mondeo Ghia din 99, motor 2.5....consuma dar si fuge pe masura...toate au fost masini bune..cand nu am avut deloc ar fi fost super ok si o Dacie...
Gigi Maybachistu' de Pipera
Tocmai fiindcă cea mai bună maşină e cea pe care o ai, trebuie să alegi întotdeauna un model care să ofere performanţe bune şi un cost al pieselor de schimb acceptabil la banii pe care îi ai. Performanţa şi costul pieselor de schimb sunt strâns legate. Oricine a pus plăcuţe de frână de 4500 RON la un Porsche ştie asta. Până şi plăcuţele de raliu DS3000 ar fi fost mai accesibile.

Asta scoate din joc orice Renault, de la Logan până la Vel Satis, fiindcă au un cost imens al pieselor de schimb. Planetare de 1700 RON la un ultra-banal Megane (la Golf V GTI sunt 350-400 RON), cu burdufuri de 300 RON (la majoritatea modelelor VAG sunt 80-100 RON), pompe de injecţie de 5600 RON la Logan 1.5 dCi etc, revizii duble la preţ faţă de Honda, ore de manoperă umflate la preţ etc. Un mecanism de jefuire ştiinţifică a clientului. Şi de piesele de schimb va fi nevoie, indiferent de construcţia maşinii, dacă o conduci aşa cum trebuie condus şi nu ca proverbiala Mătuşă Tamara care se duce sâmbăta la piaţă. Dacă ţii să fii în locul ei, e mai ieftin să îţi iei scuter.
vitezomanu'
Citeaza (gigi.marga @ Nov 4 2010, 06:25 PM) *
Uite un exemplu de "masina buna" dupa parerea mea:

2011 Hyundai Sonata SE 2.0T (2 ltr. 4 cyl. Turbo, 274HP) consum 10.7L/% oras; 7.1/% autostrada; foloseste benzina regular unleaded (nu premium!) si modelul de baza pleaca de la 24,145 iar model Limited (great audio system, dual exhaust, with leather trim, gps navigation, high-end audio, and a panoramic sunroof) ajunge la 27,050. Masina este construita in Alabama (US). Garantia este de 5-yr/60,000-mi bumper to bumper, 10-yr/100,000-mi powertrain, and 5-yr/unlimited roadside assistance! in aceiasi bani.

bate la fund masina germana VW de 2.0 Ltr Turbo si ca pret, si ca performanta si ca garantie si la consum si la tot ce vrei tu... ahh, da, nu e americana e koreeana smile.gif tongue.gif dar numai in America o cumperi la banii astia...


Mda, deci ai putea spune ca are raportul calitate/pret bun (in ideea ca tu chiar ai nevoie de 274CP). Cu toate ca exista si in Europa marci mai bune care sa te coste banii astia. Sau masini cu un raport pret/calitate chiar mai bun.
La VW nu stiu de ce ai avea nevoie de 2.0L, exista motoare cu consum mai bun si putere suficienta. Oricum, sper ca vorbesti de VW diesel.
Gigi Maybachistu' de Pipera
Cu toată părerea de rău pentru deşartele speranţe ale celui cu amenda în funcţie de valoarea maşinii, probabil vorbeşte de Golf VI R. Deşi noi, ăştia mai puţin dotaţi financiar, ne mulţumim şi cu un biet Edition 30 acolo, mai ales dacă îi vizitează pe bunii noştri prieteni Revo, Forge şi APR.
maneacatalin
Exista o foarte raspandita gandire ca mai degraba imi cumpar un renaul,opel,dacia, sau alte marci fara pretentii , in schimbul unor marci precum mercedes, bmw, audi , doar pt ca la o suma de bani x pot cumpar un renaul cu mai putini km si an mai bun si cu costuri mai joase de intretinere .In primul rand eu vad cu ochii mei ca nu este nici o mare diferenta la pretul pieselor intre mercedes si dacia , renaul si bmw etc. , ma refer la piese aftermarket, ba chiar in unele situatii sunt mai ieftine.
In al doi -lea rand stim cu totii ca la o dacie de peste 15 ani , de fiecare data inainte de a pleca trebuie sa deschizi capota si sa mai reglezi ceva acolo , nu stiu ce , dar ai de raparat in fiecare saptamana cate ceva la ea .
Poate gresesc dar nu patesti asa la marcile consacrate , ex: am avut un audi 100 , 2.5 tdi , din 91 , am tras de masina aia in cel mai rau hal si tot nu a avut nici o problema . Fenomenul este si la masinile mai noi , ex: logan 2008, 40.000 km la 4500euro vs passat 19tdi 2002 180.000 km tot la 4500e .
Masina buna mai poate insemna si o masina la care s'au folosit materiale bune , cand sunt intr'o masina care are fetele de usa din plastic , bordul dintr'un plastic nefinisat , cu o tapiterie ce da sa se scamoseze , ma simt ca intr'o masina de'o vara. Mai serios pare interiorul unui golf 4 decat al unui golf 5 . Sunt nemultumit de interiorul noului mercedes c clase , chiar si de noul e clase . Fara falsa modestie mi'au trecut prin mana cateva sute bune de masini prin Hobbitul meu numit "samsar" biggrin.gif "bisnitar" ceea ce inseamna ca imi dau cu parerea din experienta proprie.
omul
Eu nu am prea multa esperienta, dar o masina buna pentru mine, este aia care ma duce din A in B fara sa ma nervez. Mai mult, sa nu ma faca sa ma uit la ceas si cand am ajuns, sa regret ca ma dau jos din ea. Un fel de iubita? unsure.gif
maneacatalin
Cum femeile poarta bijuterii mai frumoase sau mai putin frumoase , asa si barbatii pot avea un autoturism ce poate oferi mai mult decat transportul din a in b . Pentu mine este si o mica pasiune, cand o masina imi ofera placere , stiti reclama aia in care un tip agata o tipa si o conduce acasa dupa care tipa il invita inauntru la care el ii zice : "Nu nu nu ! mie imi place sa conduc " laugh.gif laugh.gif laugh.gif . Asta inseamna o masina buna . Pot da cateva ex. ce m'au impresionat pe mine.
Am condus un mercedes cobra foarte bine intretinut , buna masina .
Am condus un bmw 525 tds,1991 ,automat,piele crem , impecabila, frumos mai mergea.
Am condus mercedes audi 100, 2.5tdi, 1990,parca mergi cu tancul dar silentioasa.
Am condus mercedes clk 320,2002, parca mergeam cu o motocicleta de viteza,pentu gabaritul ei de masina mica avea stabilitate o foarte mare pe sosea, in comparatie cu bmw z4 care imi dadea impresia ca sar de pe sosea.
Am condus audi a8 3.0 tdi, 2002,automat, imi cautam de treaba numai sa ma plimb cu masina.
Concluzia mea e ca exista doua tipuri de masini, Mercedes si altelea.
Gigi Maybachistu' de Pipera
E destul de curios că după 2 ani de criză a redescoperit omul român plăcerea de a conduce, dincolo de toate "luaţi-vă bicicletă", "cocalari cu maşini", "jos cu viteza", "confiscaţi/interziceţi maşinile", "Loganul e baza, orice altceva e un cocalarism" etc etc

Cum ar fi zis un politician simpatic cu mustăcioară, cunoscut şi ca "primul emo din istorie", şi care a imaginat VW Broscuţă: crizele, războaiele şi revoluţiile vindecă laugh.gif
GenEthic
Citeaza (maneacatalin @ Nov 6 2010, 01:22 PM) *
Cum femeile poarta bijuterii mai frumoase sau mai putin frumoase , asa si barbatii pot avea un autoturism ce poate oferi mai mult decat transportul din a in b . Pentu mine este si o mica pasiune, cand o masina imi ofera placere , stiti reclama aia in care un tip agata o tipa si o conduce acasa dupa care tipa il invita inauntru la care el ii zice : "Nu nu nu ! mie imi place sa conduc " laugh.gif laugh.gif laugh.gif . Asta inseamna o masina buna . Pot da cateva ex. ce m'au impresionat pe mine.
Am condus un mercedes cobra foarte bine intretinut , buna masina .
Am condus un bmw 525 tds,1991 ,automat,piele crem , impecabila, frumos mai mergea.
Am condus mercedes audi 100, 2.5tdi, 1990,parca mergi cu tancul dar silentioasa.
Am condus mercedes clk 320,2002, parca mergeam cu o motocicleta de viteza,pentu gabaritul ei de masina mica avea stabilitate o foarte mare pe sosea, in comparatie cu bmw z4 care imi dadea impresia ca sar de pe sosea.
Am condus audi a8 3.0 tdi, 2002,automat, imi cautam de treaba numai sa ma plimb cu masina.
Concluzia mea e ca exista doua tipuri de masini, Mercedes si altelea.


Mercedes nu este o marca inca accesibila romanului de pretutindeni. Zic asta nereferindu-ma la cotetele cu roti fabricate in 1990 pe care le iei cu cateva sute de euro. Un Mercedes bun, decent, (C classe spre exemplu) nu este defapt chiar deloc decent ptr o familie NORMALA din Romania.
Si prin enumeratia susmentionata sper ca ai vrut sa faci o gluma.
"Am condus un bmw 525 tds,1991" ne spui si consumul cu care te-a dus din A in B? Sau cat te costa impozitul/rca-ul? Casco nu mai mentionez ca la anu ala de fabricatie iti bati joc de bani. Si daca tot esti samsar si le aduci din afara, ne mentionezi si cam cate sute de milioane tre sa dai ptr imatricularea unui Euro1 ? Daca tu prin "o masina buna" intelegi un cazan fabricat acum 20 de ani care sa lase ceata in spate dintr-un semafor in altul, atunci ai gresit topicul.
Gigi Maybachistu' de Pipera
1. Taxa de primă înmatriculare pentru Euro I (1991) şi non-euro (<1990) este atât cât este datorită unui oarecare politician, al cărui nume se cunoaşte, nu datorită publicului şoferesc obişnuit. Şi este în mod intenţionat prohibitivă.

2. O maşină în stare de cazan sau de coteţ cu roţi nu este o maşină bună.

3. Mercedes-Benz seria W124 (1985-1996) este o maşină de calitate excelentă, şi cu o excepţională construcţie a şasiului: suspensie care permite o manevrabilitate bună la viteză, dar este şi confortabilă, soliditate foarte bună a caroseriei, materiale foarte bune în interior, mult mai bune ca la C-ul modern W204, insonorizare foarte bună. Dacă ai găsit una în stare de coteţ, nu e totuna cu un exemplar bine întreţinut. În Austria poţi să vezi multe care au fost cumpărate de noi şi păstrate 20-25 de ani de acelaşi proprietar, şi arată de parcă au fost fabricate ieri. În contrast, seria W210 (1996-2002) este mult mai slabă: suspensia de serie foarte moale, ca mămăliga, greutate enormă, un sfert de tonă mai mult ca predecesorul său, consum enorm la oricare din motoarele mari pe benzină, datorat greutăţii mari, vizibilitate proastă în lateral şi spate datorită stâlpilor spate groşi. Din punctul ăsta de vedere nu a evoluat, a involuat.

4. O maşină bună este în primul rând o maşină care oferă o bună manevrabilitate. Motoarele se pot modifica, frânele se pot îmbunătăţi cu discuri mai mari şi plăcuţe mai dure, dar dacă maşina e de genul lui Golf V 1.9TDI, 105 CP şi 1579 kg greutate la gol, din care 63% pe faţă, nu mai face 2 parale. (Ca şi Logan, Megane I, sau alte cutii de tablă cu 75 CP şi suspensii de SUV). E greoaie, puturoasă, îşi pierde suflul la 4500 rpm, se târăşte ca melcul în depăşiri, se balansează în curbe, subvirează la fel ca Dacia 1310. Nu e pentru condusul adevărat. E pentru târâş cu 30 km/h în coloană pe bulevard. (Parcă aş vorbi de cazanele americane din anii 1975-1985, 150 CP din 7 litri, 145 km/h viteză maximă şi volumul unui vapor biggrin.gif )

O maşină manevrabilă era VW Corrado, preferabil cu 2.9 VR6. Sau Honda CRX. Sau Mercedes-Benz W124 cu motoarele în 5 cilindri Diesel şi 6 cilindri benzină. Sau Audi A8 prima generaţie. Sau "epava VW Broscuţă". Sau sportivele mai puţin cunoscute ale anilor '90, Renault Alpine A610, Porsche 944 şi 968. Sau Golf IV GTI / Octavia I / Leon I / TT cu suspensia sport. Sau Honda Civic modernă. Sau 350Z-ul, chiar dacă are o inerţie pe măsura masei de aproape 1600 kg. Sau Mini-ul Cooper modern. Sau Citroen C5 Hydractive. Sau chiar bătrânul şi ruginitul BMW Ursuleţ.

Dacă e vorba să îţi iei o maşină şi nu ştii ce să alegi, decât să arunci banii munciţi pe cine ştie ce Yaris, C3, Logan sau Albea, mai bine mergi cu autobuzul şi metroul. E o pagubă mai mică.
Gigi Maybachistu' de Pipera
P.S. Pentru un anume personaj care a postat ceva mai sus: a ţine cu orice preţ la manevrabilitatea la orice viteză şi la calitatea maşinii indiferent de anul de fabricaţie înseamnă şi că şoferul îşi permite să fie nesimţit şi s-o calce, că trebuie să fie sancţionat cu amendă în funcţie de valoarea maşinii, confiscarea ei sau închisoare, şi mai înseamnă şi că merge la curse ilegale de noapte, e golan, poartă lanţ de tinichea la gât şi fluieră după gagici, face accidente, rabdă de foame pentru a plăti impozitele umflate ale lui nea Tăriceanu, are climă bizonică sau bivolică sau cum o mai fi şi e bun prieten cu Bendeac, cu care se ceartă când se întâlnesc pe la benzinării laugh.gif laugh.gif
crazyfrog
O masina buna pentru mine inseamna sa aibe motorul bun, sa fie de vreo 2-3-4 ani si sa fie in stare buna de functionare.
Gigi Maybachistu' de Pipera
Nişte "proşti d-ăia mici, galbeni şi orezari, care nu este ei nici la genunchiul broaştei pe lângă băutorii de bere alb-albaştri dă la München, frăţiorilor", au stat ei bine şi s-au gândit şi prin 2011 pun în producţie Toyota FT-86, în 2 versiuni: tracţiune spate (pentru Toyota) şi 4x4 permanent cu distribuţia cuplului în principal pe spate (pentru Subaru).





Şi pentru că erau ei doar nişte ageamii acolo, care nu ştiu cu ce se mănâncă industria automobilistică, au decis că preţul de bază va fi doar de 15 000 EUR, adică pe la mijloc între un Logan mai bine echipat şi un Duster. Fiindcă probabil au început unii să-i acuze că fac concurenţă neloială, s-au gândit mai bine şi au spus că preţul se va situa între 17 000 şi 19 500, în funcţie de echipare.

Numai că în loc de a proceda ca în bătrâna Europă, unde la modă sunt bolovanii de 1500 kg şi peste, din care cam totul pe faţă, cu un ditamai Diesel de fontă în nas, băieţii ăştia simpatici cu ochii mici vor folosi platforma Subaru Impreza, cu un motor boxer pe benzină aşezat practic în spatele punţii din faţă şi o distribuţie a greutăţii "cât mai simetrică posibil". Un fel de Porsche 944 al Japoniei la preţ de Golf VI.

O să fie o plăcere să dai cerculeţe în jurul unor bendeci. Câteodată asta îi face să plângă. tongue.gif biggrin.gif
mifty
Citeaza (Gigi Maybachistu' de Pipera @ Nov 8 2010, 05:33 PM) *
P.S. Pentru un anume personaj care a postat ceva mai sus: a ţine cu orice preţ la manevrabilitatea la orice viteză şi la calitatea maşinii indiferent de anul de fabricaţie înseamnă şi că şoferul îşi permite să fie nesimţit şi s-o calce, că trebuie să fie sancţionat cu amendă în funcţie de valoarea maşinii, confiscarea ei sau închisoare, şi mai înseamnă şi că merge la curse ilegale de noapte, e golan, poartă lanţ de tinichea la gât şi fluieră după gagici, face accidente, rabdă de foame pentru a plăti impozitele umflate ale lui nea Tăriceanu, are climă bizonică sau bivolică sau cum o mai fi şi e bun prieten cu Bendeac, cu care se ceartă când se întâlnesc pe la benzinării laugh.gif laugh.gif


deduc din glăsciorul dumneavoastră bine timbrat pe înalte extrem de high-pitched că vă simţiţi, vorba unui anumit politician cu casă la cornu "cu ouăle numărate"... şi mai mult decât atât, presate!!! biggrin.gif

în altă ordine de idei, pentru mine, maşina ideală e marca "taxi":cu 10-15 lei ajung comod dintr-un capăt în altul al Constanţei, pe orice vreme, şi la orice oră.
modestul de serviciu
Japoneze, germane, americane... De ce sunteti snobi? O Tata Nano mi se pare ideala. Pret mic, performante, spatiu suficient. Plus ca acum oferta depaseste cererea. Asta este solutia. Este si puternica. Voi stiati ca Tata construieste locomotive? Daca ii pui si NOx, raman siderati la semafor proprietarii de pisicute si ursuleti cu tobe modificate.
vitezomanu'
Citeaza (mifty @ Dec 4 2010, 12:14 PM) *
deduc din glăsciorul dumneavoastră bine timbrat pe înalte extrem de high-pitched că vă simţiţi, vorba unui anumit politician cu casă la cornu "cu ouăle numărate"... şi mai mult decât atât, presate!!! biggrin.gif

în altă ordine de idei, pentru mine, maşina ideală e marca "taxi":cu 10-15 lei ajung comod dintr-un capăt în altul al Constanţei, pe orice vreme, şi la orice oră.


Amin, brother. Cele mai intelepte vorbe de pe topicul asta de pana acum.
iscodici
Citeaza (mifty @ Dec 4 2010, 12:14 PM) *
în altă ordine de idei, pentru mine, maşina ideală e marca "taxi":cu 10-15 lei ajung comod dintr-un capăt în altul al Constanţei, pe orice vreme, şi la orice oră.

Taxi, taxi, dar sa stim si noi, de care? Sau o fi vreo naveta spatiala pe care scrie mare: Aer conditionat, abs si 1,49 Ron pe an lumina cool.gif Si cu numere de Ct ca sa nu plateasca taxa de bariera biggrin.gif
Joja de ulei
Citeaza (Gigi Maybachistu' de Pipera @ Dec 4 2010, 11:34 AM) *
Nişte "proşti d-ăia mici, galbeni şi orezari, care nu este ei nici la genunchiul broaştei pe lângă băutorii de bere alb-albaştri dă la München, frăţiorilor", au stat ei bine şi s-au gândit şi prin 2011 pun în producţie Toyota FT-86, în 2 versiuni: tracţiune spate (pentru Toyota) şi 4x4 permanent cu distribuţia cuplului în principal pe spate (pentru Subaru).





Şi pentru că erau ei doar nişte ageamii acolo, care nu ştiu cu ce se mănâncă industria automobilistică, au decis că preţul de bază va fi doar de 15 000 EUR, adică pe la mijloc între un Logan mai bine echipat şi un Duster. Fiindcă probabil au început unii să-i acuze că fac concurenţă neloială, s-au gândit mai bine şi au spus că preţul se va situa între 17 000 şi 19 500, în funcţie de echipare.

Numai că în loc de a proceda ca în bătrâna Europă, unde la modă sunt bolovanii de 1500 kg şi peste, din care cam totul pe faţă, cu un ditamai Diesel de fontă în nas, băieţii ăştia simpatici cu ochii mici vor folosi platforma Subaru Impreza, cu un motor boxer pe benzină aşezat practic în spatele punţii din faţă şi o distribuţie a greutăţii "cât mai simetrică posibil". Un fel de Porsche 944 al Japoniei la preţ de Golf VI.

O să fie o plăcere să dai cerculeţe în jurul unor bendeci. Câteodată asta îi face să plângă. tongue.gif biggrin.gif


Ar trebui tradus cuvintu Subaru, sa nu creada bendecii aia laugh.gif ca zici ceva de mamele lor. laugh.gif
Mishto post. smile.gif
maneacatalin
Citeaza (Joja de ulei @ Dec 4 2010, 09:10 PM) *
Ar trebui tradus cuvintu Subaru, sa nu creada bendecii aia laugh.gif ca zici ceva de mamele lor. laugh.gif
Mishto post. smile.gif


o masina buna nu trebuie neaparat sa fi una noua si ultima fitza de la mercedes sau alte marci....o masina buna e prima masina care a fabricato mercedesul sau orica alta..(GEN, FORD, BMW,AUDI,VW,VOLVO,GAMA ROVER)si cateva legende americane . exceptand marci gen rolls royce , ferrari pentr'u un singur motiv...nici una din aceste marci nu'si permiteau sa scoata prima masina chici...dintr'un singur motiv la inceput era o coptetitie intre tari in dezvoltarea uzinei industriale.acum marcile care scot pe piata anual modele o fac pentru bani.cele care scot un model o data la 5 ani sunt cele care au tinut la numele marcii si au facut o pasiune din asta...cele gen mercedes,bmw,audi,scot modele anual la preturi exagerate la care orice pers ar visa.dar nu pun in calcul ca masina facuta in 2010 de mercedes nu se poate coompara cu primele masini scoase pe piata (dupa epoca de aur )in anii 60-70 . fiind fabricate cu gust si materiale de f buna calitatea.
usor, usor de'a lungul timpul se vede cine a putut sa'si pastreze aceasi reputatie. Nu multe sad.gif , e adevarat ?
In concluzie tu ce masina ai alege din cele doua categorii : masini facute sa fie sanatoase si ecologice, pentu binele mediului incojurator sau cele facute special pentru confort ,lux si ingredientul magic: TIMPUL ( pentu cine intellege termenul in contex) ca dovada timpul a trecut, testul s'a dat, apa trece pietrele raman, sau cum m'ai spune un proverb popular:DACA NU AI UN BATRANIL SA TI'L CUMPERI ADICA GAINA BATRANA FACE CIORBA BUNA , ( DAR SI CE LEMNE TRE SA PUI) !!!! smile.gif))
Gigi Maybachistu' de Pipera
http://catavencu.ro/politia-presei-mondene...r-go-back-37790

După ce Toyota FT-86 va da cerculeţe şi opturi în jurul lor, toţi bendecii de pe lume se vor lăsa de şofat şi de scuterism şi vor merge întreaga şi detestabila lor existenţă cu autobuzul. Amin! laugh.gif
miky de la Bamboo
Fratilor, am si io o prob. Batranu m-a cadorisit azi vara cu un Ferrari California, ca Astonu sa invechit. Acu papa este retinut 29 de zile de fo trei luni pe motiv de DNA si nu mai am bani de benzina, ca sa scumpitara al dreaqu. Vreau sa-l trec pe gpl, stiti vreun profi care face dastea si cam cat ar trebui sa decartez? Merci man!
shefu
Citeaza (miky de la Bamboo @ Jan 10 2011, 02:08 PM) *
Fratilor, am si io o prob. Batranu m-a cadorisit azi vara cu un Ferrari California, ca Astonu sa invechit. Acu papa este retinut 29 de zile de fo trei luni pe motiv de DNA si nu mai am bani de benzina, ca sa scumpitara al dreaqu. Vreau sa-l trec pe gpl, stiti vreun profi care face dastea si cam cat ar trebui sa decartez? Merci man!

Bro, am pătit la fel. Am un Viper si tot din zece in zece km trebuia sa caut o benzinarie. Iam pus un motor de Matiz si îs tare mulţumit. O misca din loc ca in Matrix, da nam nevoie de viteza ca io mă duc cu ea doar la pescuit pe Dorobanti... Sa vezi cum se uita cautatoarele de sponsor după mine când trec agale cu 30 la ora cool.gif Iar motoru original lam vândut la un cioban de la tara ce vrea sal pună pe un Aro 10. Mil plăteşte după ce vinde 500 de behaitoare de pasti la neste macaronari seriosi. Dami un pm si discutam. Sau mai bine hai cu scula diseara in centru istoric si ne vedem. Da punei in geam un numele tau ca sa nu te cofund cu alt ferarist smile.gif
berbanku
Salut,

Masina buna e aia cu care iti faci treaba, cu bani cat mai putini . Dar pentru multi romani masina e ceea ce ii reprezinta, au BMW dar ei stau i casa de chirpici cu WC in fundu' curtii. Nu tati, eu am un ASTRA G Caravan 1,6 L 85 CP din 2003 luat SH in 2007. Are 136000 km ( cand l-am luat eu avea 55000 la bord) , si e o masina excelenta. Piese care se gasesc usor si costa putin mai ales noi, robust , simplu , fiabil. Asta e masina perfecta pentru mine. Consuma putin, ma costa intretinerea cat maruntisul din buzunar. E bine echipat , are ESP, ABS, Servo. Il tin pana ii cad rotile , desi nu da semne ca se va prabusi curand laugh.gif biggrin.gif smile.gif . Recunosc inainte am avut o dacie 1310 si un TICO, de altfel au fost bune si alea la vremea lor, insa nu mai corespundeau nevoilor mele. Nu ai bani si esti lipit pamantului, nu iti iei masina ! Mergi pe jos ca e mai sanatos.
GolfPatru
Pentru mine o masina buna e golf4. Am un 1.4, 16v cu 75 cai, mai multi caluti nu iti trebuie pe drumurile din Romania. Are consum de 7% intretinere costa extrem de putin, piesele sunt foarte ieftine si nu trebuie sa faci un efort financiar deosebit cand mergi cu ea in service. Asta inseamna o masina buna! Reuseste sa ma transporte din punctu A in punctu B la un grad bun de comfort cu minim de costuri.
lory
Eu am un Golf 7 sau asa ceva si sunt tare multumita. In primul rand ca-i rosu. Asa de bine se asorteaza cu alcantara aia din interior! Apoi am oglinda luminata la parasolar! Si nu are asa multe butonase greu de memorat. Plus ca am si o cutie minune, ii spune dsg. Intotdeauna confundam vitezele intre ele. Si parking assist, ca aia de la asigurari nu mai vroiau sa-mi faca nicicum casco. Si mi-au dat covorase de cauciuc!
Si vroiam sa mai zic despre faptul ca sunt total de acord cu modificarea codului rutier. De ce sa mai semnalizezi? Pai nimeni nu mai are intuitie pe lumea asta? Si dupa aia se mira ca i-ai parasit! Plus ca se consuma curent si se uzeaza becurile. Si de ce sa nu vorbim la volan daca avem minute multe? Bine ca nu ne amendeaza daca ne rujam sau ne ajutam prietenul sa schimbe vitezele smile.gif Sa vedeti ce i se dilata ochii si cum se concentreaza la trafic cand preiau controlul. Ca daca pune o frana brusca zboara si dulcea pasare a tineretii rolleyes.gif
Mihai001
Citeaza (lory @ Mar 26 2011, 08:48 PM) *
Eu am un Golf 7 sau asa ceva si sunt tare multumita. In primul rand ca-i rosu. Asa de bine se asorteaza cu alcantara aia din interior! Apoi am oglinda luminata la parasolar! Si nu are asa multe butonase greu de memorat. Plus ca am si o cutie minune, ii spune dsg. Intotdeauna confundam vitezele intre ele. Si parking assist, ca aia de la asigurari nu mai vroiau sa-mi faca nicicum casco. Si mi-au dat covorase de cauciuc!
Si vroiam sa mai zic despre faptul ca sunt total de acord cu modificarea codului rutier. De ce sa mai semnalizezi? Pai nimeni nu mai are intuitie pe lumea asta? Si dupa aia se mira ca i-ai parasit! Plus ca se consuma curent si se uzeaza becurile. Si de ce sa nu vorbim la volan daca avem minute multe? Bine ca nu ne amendeaza daca ne rujam sau ne ajutam prietenul sa schimbe vitezele smile.gif Sa vedeti ce i se dilata ochii si cum se concentreaza la trafic cand preiau controlul. Ca daca pune o frana brusca zboara si dulcea pasare a tineretii rolleyes.gif



Se observa ca esti lula la masini. Si postezi la misto.
mishu de Romania
Citeaza (Mihai001 @ Mar 27 2011, 10:28 AM) *
Se observa ca esti lula la masini. Si postezi la misto.

Eu am un jeep Willys inca din 47 si sunt tare multumit de el. Tu ce caleashca ai tizule? dry.gif
colonel in rezerva Ionescu Apolo
Citeaza (Mihai001 @ Mar 27 2011, 10:28 AM) *
Se observa ca esti lula la masini. Si postezi la misto.

Felicitari pentru primul dvs. post! Asta spun eu ca inseamna valoare adaugata. Scurt si la obiect, cazon as putea sustine. Pentru ca este evident ca va pricepeti, indraznesc in continuare sa ne uimiti cu vastele dvs. cunostinte in domeniu. Tineti-o tot asa! Cu stima, col. rez. Apolodor Ionescu
rammstein
Citeaza (colonel in rezerva Ionescu Apolo @ Mar 27 2011, 11:38 AM) *
Felicitari pentru primul dvs. post! Asta spun eu ca inseamna valoare adaugata. Scurt si la obiect, cazon as putea sustine. Pentru ca este evident ca va pricepeti, indraznesc in continuare sa ne uimiti cu vastele dvs. cunostinte in domeniu. Tineti-o tot asa! Cu stima, col. rez. Apolodor Ionescu

Dle. colonel, bun venit si dumneavoastra. Va rog sa va faceti un cont si sa postati in continuare. Presupun ca dispuneti de putin timp liber, doar sunteti in retragere. Aveti mare dreptate, in ziua de astazi rigoarea si simtul onoarei au cam disparut. Numai mistocareala ieftina si vorbarie inutila! Avem nevoie de putina instructie, mai mult la figurat, dar in unele cazuri nu ne-ar strica niste drepti-culcat cu masca pe figura. Ca prea sunt unii sedentari si produc bani fara sa are ogorul sau sa traga la saiba intr-o uzina inexistenta. Ce sa mai zicem de un eventual razboi? Pe langa faptul ca majoritatea nu ar incapea in uniforme, pana sa traga un glont in racheta inteligenta ar gugali sa vada cum se face si dupa aia ar dezbate aprins pe forumuri daca-i etic sa intreprinda un astfel de demers sau nu, daca replica nu-i disproportionata... Norocul este ca nu vrea sa ne cucereasca nimeni. Cu deosebit respect, un racan leat 88!



G-ral (R) Temistocle Sandokan
Citeaza (colonel in rezerva Ionescu Apolo @ Mar 27 2011, 11:38 AM) *
Felicitari pentru primul dvs. post! Asta spun eu ca inseamna valoare adaugata. Scurt si la obiect, cazon as putea sustine. Pentru ca este evident ca va pricepeti, indraznesc in continuare sa ne uimiti cu vastele dvs. cunostinte in domeniu. Tineti-o tot sa! Cu stima, col. rez. Apolodor Ionescu

Colonele, îţi ordon:
Şarap!
Mihai001
Citeaza (lory @ Mar 26 2011, 08:48 PM) *
Eu am un Golf 7 sau asa ceva si sunt tare multumita. In primul rand ca-i rosu. Asa de bine se asorteaza cu alcantara aia din interior! Apoi am oglinda luminata la parasolar! Si nu are asa multe butonase greu de memorat. Plus ca am si o cutie minune, ii spune dsg. Intotdeauna confundam vitezele intre ele. Si parking assist, ca aia de la asigurari nu mai vroiau sa-mi faca nicicum casco. Si mi-au dat covorase de cauciuc!
Si vroiam sa mai zic despre faptul ca sunt total de acord cu modificarea codului rutier. De ce sa mai semnalizezi? Pai nimeni nu mai are intuitie pe lumea asta? Si dupa aia se mira ca i-ai parasit! Plus ca se consuma curent si se uzeaza becurile. Si de ce sa nu vorbim la volan daca avem minute multe? Bine ca nu ne amendeaza daca ne rujam sau ne ajutam prietenul sa schimbe vitezele smile.gif Sa vedeti ce i se dilata ochii si cum se concentreaza la trafic cand preiau controlul. Ca daca pune o frana brusca zboara si dulcea pasare a tineretii rolleyes.gif


I-am raspuns aici lui lory:
Nu avea cum sa aiba un Golf 7 ca asta va apare in 2012. Suna a reclama, apoi sa incurci vitezele denota ca stii sa conduci,nu? Dar na, femeile, nu stiu sa conduca dar stiu sa comenteze. Aia de la asigurari fac Casco numai la masinile care au posibilitatea sa fie busite, altfel au prea mare profit si se supara actionarii. Si alte cele legate de preluarea controlului la bord de catre ea in dauna prietenului ei care nu mai are vitezele si e in pericol sa si-o piarda daca pune frana. E o imbinare dintre reclama si fantezie erotica. Nu spun ca nu are imaginatie, dar parca suntem la discutii despre masini si nu de fantezii.
deontolog auto
Am citit recent un sondaj care a constatat ca in cazul romanilor, principalele criterii de care tin cont cand isi cumpara o masina, sunt in ordinea importantei, urmatoarele: consumul de combustibil, pret, marca, confort si siguranta. Presupunand ca nimeni nu doreste sa-si achizitioneze din start o masina proasta, am incercat sa identific o marca si/sau un model care sa corespunda acestui portret robot. Am vizitat toate siteurile de profil autohtone si nu am gasit nimic satisfacator. Apoi m-am uitat in jur si am vazut pe strada o multime de automobile diesel second hand de marca preferabil teutona, cu tapiterie din piele si airbagurile sarite, aduse cu cel mult 140 de mii de km la bord si cu un singur proprietar inainte, de regula o frau de 70 de ani care l-a ingrijit pe puiut ca si pe raposatul sot. Dovada: cartea service la zi.
P.S: piei ghiavole, care ma ajuti sa redactez gresit din mers tongue.gif
afon auto
o masina buna e aia pe care dupa ce ai cumparat-o iti permiti intretinerea ei asa cum trebuie.multi romani isi cumpara masini scumpe si dupa aia le repara pe unde apuca
VoxStudio
Citeaza (afon auto @ Sep 1 2011, 09:27 AM) *
o masina buna e aia pe care dupa ce ai cumparat-o iti permiti intretinerea ei asa cum trebuie.multi romani isi cumpara masini scumpe si dupa aia le repara pe unde apuca


Pentru fiecare o masina buna inseamna cu totul altceva decat pentru ceilalti. Incepand cu pilotii de formula 1 carora doar un bolid le poate parea o masina buna, si terminand cu mosii care stau toata ziua sub dacie s-o repare ca sa aiba cu ce pleca in weekend pe la neamuri la tara. Pentru un pitiponc de cluburi de fite cea mai buna masina e neaparat cabrio, spalata, lucioasa si cu muzica tare. Pentru un tip caruia ii place muntele e ideal un jeep un 4x4, un familist cu copil mic sigur isi doreste un break in care sa-i incapa carutul copilului. Fiecare are perceptii si valori diferite, ideea e ca masina sa-ti usureze viata.
Nu are sens sa ne luam o masina inutila pentru ceea ce suntem fiecare, si nici una care sa ne manance toti banii sau nervii, romanu se crede priceput la orice, de aia incearca el mereu sa-si repare singur masina sau la vreun nea ion de la colt, cotat in cartier ca fiind foarte priceput. Am la coltul blocului un service care de cativa ani repara aceleasi masini, nu vad sa aiba vreodata clienti noi.

Sebastiano
O masina buna in Romania e aia pe care ti-o permiti.
Am de exemplu un prieten care si-a cumparat un PT Cruiser si uitand cheile in masina a trebuit sa sparga un geam. Surprizaaa, geamul pe care il sparsese in romania nu se gasea la nici un magazin de profil. Dupa indelungi cautari si dupa ce a mers o luna cu folie de plastic in loc de geam a gasit la un importator la aproape 800 RON (un geam lateral) in conditiile in care eu la logan am platit 240 ron cu montaj cu tot la o firma de parbrize . Inainte sa va cumparati masina in romania e bine sa stiti ca macar se gasesc piese pentru ea.
dezimobilizator auto
Citeaza (Sebastiano @ Oct 7 2011, 10:07 PM) *
O masina buna in Romania e aia pe care ti-o permiti.
Am de exemplu un prieten care si-a cumparat un PT Cruiser si uitand cheile in masina a trebuit sa sparga un geam. Surprizaaa, geamul pe care il sparsese in romania nu se gasea la nici un magazin de profil. Dupa indelungi cautari si dupa ce a mers o luna cu folie de plastic in loc de geam a gasit la un importator la aproape 800 RON (un geam lateral) in conditiile in care eu la logan am platit 240 ron cu montaj cu tot la o firma de parbrize . Inainte sa va cumparati masina in romania e bine sa stiti ca macar se gasesc piese pentru ea.



bine mah, numai la tine o sa vin sa-mi schimb fereastra la caleashca tongue.gif
amicul tau, putea sa foloseasca perechea de chei de rezerva, inaintea sa faca pe spargatorul...
si apropo, o lama de bomfaier strecurata intre geam si cheder, poate face minuni, cel putin la un PT Cruiser.
daca faptul este consumat, nu trebuia sa stea cu celofanul o luna, cu 50 de lei taia un geam din plexiglas tare frumos cool.gif

mircea
O masina buna e cea care iti ofera confort pe masua bugetului tau. Adica e buna cea pe care ti-o permiti, clar...si ami exista si cele la care visezi, evident smile.gif) il mai stiti pe Bundy cu masina lui din anii '70? smile.gif) Ah, si mai ramane si varianta in care ai bafta sa castigi la un concurs, cred ca o sa incep sa joc si eu...stie careva vreunul misto ?smile.gif))
sorin_zdr
Pentru domnul cu Pt Cruiser,s-ar putea sa gasesca tot ce ii trebuie pe acest site...am vazut ca au piese de Chrisler Pt Cruiser

uite aici url : Piese auto online
Aceasta este versiunea "lo-fi". Pentru a vedea versiunea grafica integrala:click aici.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.