Help - Cauta - Membri - Calendar
Versiune intreaga: VW Golf 5 vs VW Golf 6
Hotnews.ro Forum > Actualitati > Masini, trafic, motoare si parcari
pagini: 1, 2, 3, 4
kent
Am si eu o nelamurire:

Ma gandesc sa cumpar un VW Golf, si nu sunt inca decis daca sa iau Golf 5 sau sa mai gasesc ceva bani si sa iau Golf 6.

Ati apucat sa le testati pe amandoua?
Sunt diferente mari ? Se mertita diferenta de bani?

Avantajul e ca e mai ieftina Golf 5 decat 6.
Ma gandeam la una de ocazie de vreo 2 ani.
cel_ce_raspunde
Citeaza (kent @ Oct 12 2009, 01:54 PM) *
Am si eu o nelamurire:

Ma gandesc sa cumpar un VW Golf, si nu sunt inca decis daca sa iau Golf 5 sau sa mai gasesc ceva bani si sa iau Golf 6.

Ati apucat sa le testati pe amandoua?
Sunt diferente mari ? Se mertita diferenta de bani?

Avantajul e ca e mai ieftina Golf 5 decat 6.
Ma gandeam la una de ocazie de vreo 2 ani.



Alege Golf 5. La 6 nu e nici o diferenta.
Dar cauta macar 115CP.
vlad
De la Golf 4 incoace nu s-au mai pus motoare de 115 CP ..
Iar daca vrei masina de 2 ani singura optiune e Golf 5 , Golful 6 inca nu a implinit un an de viata. Depinde cati bani vrei sa bagi in masina, ambele variante sunt bune, Golful 6 are avantajul ca nu se va devaloriza atat de repede fiind model nou.
eu
Citeaza (vlad @ Oct 12 2009, 04:48 PM) *
De la Golf 4 incoace nu s-au mai pus motoare de 115 CP ..
Iar daca vrei masina de 2 ani singura optiune e Golf 5 , Golful 6 inca nu a implinit un an de viata. Depinde cati bani vrei sa bagi in masina, ambele variante sunt bune, Golful 6 are avantajul ca nu se va devaloriza atat de repede fiind model nou.


Ba exista motoare de 115CP si la Golf 5.
Eu iti recomand ori un Golf 5 de un an ori un Golf 6 nou. O sa il poti vinde rapid.
calculatorul
Pai spune-ne si noua cati bani ai la dispozitie?

Si de unde vrei sa iti iei masina?
O iei din Ro sau te duci in Germania?
gopo
Citeaza (calculatorul @ Oct 13 2009, 08:08 AM) *
Pai spune-ne si noua cati bani ai la dispozitie?

Si de unde vrei sa iti iei masina?
O iei din Ro sau te duci in Germania?


Nu stiu de unde vrei sa o cumperi, dar mai bine du-te in Germania.
Acolo gasesti mult mai bune si mai ieftine.

Cred ca deja Golf 6 are un an. E posibil sa gasesti un pret bun pt ea.


Bafta.
aa
Citeaza (gopo @ Oct 13 2009, 08:14 AM) *
Nu stiu de unde vrei sa o cumperi, dar mai bine du-te in Germania.
Acolo gasesti mult mai bune si mai ieftine.

Cred ca deja Golf 6 are un an. E posibil sa gasesti un pret bun pt ea.


Bafta.


Bai las-o balta cu Golf. Ai bani de aruncat si nu stii pe ce?
Mai bine ia-ti o Honda.
meseriasul
Citeaza (aa @ Oct 13 2009, 08:15 AM) *
Bai las-o balta cu Golf. Ai bani de aruncat si nu stii pe ce?
Mai bine ia-ti o Honda.


Daca vrei ceva tare, ia-ti Golf 6 nou. E cel mai bun si cel mai reusit.
Musafir
Citeaza (meseriasul @ Oct 13 2009, 08:22 AM) *
Daca vrei ceva tare, ia-ti Golf 6 nou. E cel mai bun si cel mai reusit.


Mare prostie sa iti iei Golf 6 nou.
Ia-ti 5 ca nu au adaugat nimic la ea fata de 5. Doar cateva f mici retusuri la caroserie.
Nu are rost, ia-ti 5 de ocazie, si peste un an doi, o vinzi si iti iei 6 tot de ocazie, ca ii mai scade pretul.
florin
Imi vand Golful 5, din 2006, 2.0 TDI, 140cp, 6 viteze, climatizare automata, 62000km. Functioneaza perfect. Distributia schimbata.
Poate esti interesat sa o vezi/conduci.
vlad
Citeaza (florin @ Oct 13 2009, 10:09 AM) *
Imi vand Golful 5, din 2006, 2.0 TDI, 140cp, 6 viteze, climatizare automata, 62000km. Functioneaza perfect. Distributia schimbata.
Poate esti interesat sa o vezi/conduci.


Un pret aproximativ? smile.gif
iul_autentic
Vizavi de G6, nu recomand o masina mai devreme de 2 ani de la lansare. bolile copilariei...
kent
Dar ce motor sa caut?
Nu prea ma pricep, si de ex 1.6 sau 2.0 nu imi spune mare lucru?
E mai bine mai mare? De ce?
golf4
Golf 5 e mult mai fain decat 6
Depinde de cat de mult te gandesti sa tii masina.
Daca vrei sa o tii mult, te sfatuiesc sa iti iei un golf 5 de 2-3 ani,il iei mult mai ieftin fata de un golf 6 nou si o sa te tina cel putin 3 ani fara nici o pb.
Daca vrei sa o tii 1 an 2, poate e mai ok sa iti iei golf 6, desi pretul peste 2 ani scade cu mai mult decat scade la golful 5 de la 2 ani cand ti-l iei, pana la 4 cand i vinzi ..
Eu am un golf 4 de 8 ani si nu am avut nici o pb.
Laur
Citeaza (kent @ Oct 13 2009, 12:34 PM) *
Dar ce motor sa caut?
Nu prea ma pricep, si de ex 1.6 sau 2.0 nu imi spune mare lucru?
E mai bine mai mare? De ce?


Depinde unde vei folosi masina mai des... Pentru mediu preponderent urban, cauta un 1,6 FSI. Pentru extraurban, as zice sa mergi pe mana "batranului" 1,9 TDI. E un motor socotit de unii invechit, insa e ultratestat de multe modele din gama VAG si inca isi face bine treaba...
ee
Citeaza (golf4 @ Oct 13 2009, 12:50 PM) *
Golf 5 e mult mai fain decat 6
Depinde de cat de mult te gandesti sa tii masina.
Daca vrei sa o tii mult, te sfatuiesc sa iti iei un golf 5 de 2-3 ani,il iei mult mai ieftin fata de un golf 6 nou si o sa te tina cel putin 3 ani fara nici o pb.
Daca vrei sa o tii 1 an 2, poate e mai ok sa iti iei golf 6, desi pretul peste 2 ani scade cu mai mult decat scade la golful 5 de la 2 ani cand ti-l iei, pana la 4 cand i vinzi ..
Eu am un golf 4 de 8 ani si nu am avut nici o pb.



De ce Golf 5 e mult mai fain decat 6 ?
Mie mi se pare ca e invers. 6 arata mai finisata, caroseria are aspect mai rigid, iti da senzatia de siguranta.
tudor
Am un G6 de patru luni si am facut cu el 12000 km. Pana acum nici o problema. Configuratie: 1.4 tsi, 160 cp, dsg, highline. Este superioara lui G5 din punct de vedere al finisajelor si materialelor interioare, suspensia adaptiva si dsg 7 trepte sunt de un real folos si very funny. Designul, criticat de multi, mi se pare ok. Din fata pare mai agresiva, iar stopurile, este o chestie de gust...Iar motorul iti da posibilitatea sa conduci un lup imbracat in piele de oaie, fara a anunta pe toti participantii la trafic despre asta. Mai detin si un A6 - 3tdi, dar nu pot sa spun ca ma simt mai bine la volanul acestuia, inclusiv la drum lung.
pamfletaru
Eu am G5 1.4tsi 140cp, dsg, united version. Am pana acum 27000km. Pot sa confirm ce a spus cel de mai sus. Motorizarea este exceptionala. DSG-ul este ceva extraordinar. Ca e G5, ca e G6 e o chestie de gust si de cum privesti lucrurile pentru viitor.

Daca nu faci multi km si nu esti un vitezoman, iti recomand motorizare 1.4tsi 122cp (indiferent ca e G5 sau G6) altfel recomand un diesel.

Daca vrei sa vezi ce am optat eu uita-te la adresa http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=49210&hl=

In final totul se rezuma la cati bani ai.
florin
Citeaza (florin @ Oct 13 2009, 10:09 AM) *
Imi vand Golful 5, din 2006, 2.0 TDI, 140cp, 6 viteze, climatizare automata, 62000km. Functioneaza perfect. Distributia schimbata.
Poate esti interesat sa o vezi/conduci.


Astept oferte. Daca esti in Bucuresti, mergem si dam o tura.
florin
Citeaza (vlad @ Oct 13 2009, 10:21 AM) *
Un pret aproximativ? smile.gif


Am apasat butonul de raspuns gresit...smile.gif
rr
Las-o balta cu golfu'.

Mai bine ia-ti un Logan nou. Vezi ca mai era pe aici un topic f interesant
Vizitator_bogdan.
Am si eu un Golf V 2.0 TDI 140 CP cutie manuala in 6 trepte din octombrie 2007 68500 Km stare impecabila

Il am inca in leasing rata cu tot cu casco si cu TVA 286 euro mai sunt 34 de rate de achitat

Pana in momentul de fata eu am platit pt masina 15400 reprezentand avans de 35 %, taxa de poluare, taxa de inamatriculare si rate

Sunt dispus sa cedez leasing-ul pentru 10000 Euro negociabil

Daca mai esti interesat putem da o tura cu el sa-ti faci o impresie suna pe 0722383443
sunday_driver
Citeaza (Musafir @ Oct 13 2009, 08:30 AM) *
Mare prostie sa iti iei Golf 6 nou.
Ia-ti 5 ca nu au adaugat nimic la ea fata de 5. Doar cateva f mici retusuri la caroserie.
Nu are rost, ia-ti 5 de ocazie, si peste un an doi, o vinzi si iti iei 6 tot de ocazie, ca ii mai scade pretul.


Golful 5 are motoare pe benzina FSI de 115CP si 90CP (mai vechi), motoare la care s-a renuntat la Golf 6 din cauza ca erau putin eficiente in raport cu costurile de fabricatie. Golful 6 are motoare TSI de 120CP si 102CP.
Totodata motoarele diesel la Golf 6 sunt in sistem common-rail spre deosebire de cele pompa injector de la Golf 5. Nu mai exista 1.9 TDI e Golful 6 are motoare de 1.6 acum.

Despre motoarele common-rail se spune ca-s mai sensibile la calitatea motorinei decat cele pompa injector. Tine cont de asta si intereseaza-te daca vrei diesel.

Mie mi se pare ca au schimbat destul de multe, nu numai "retusuri la caroserie".

Mai e si problema masinii noi vs. second-hand, la cea de-a doua conteaza si fostul proprietar.

Am mai remarcat si ca golful se depreciaza mai putin comparativ cu alte marci/modele, deci chiar daca iti cumperi o masina noua s-ar putea sa nu pierzi prea mult la revanzare.
clau m
pai eu nu inteleg care ii dilema ta. iti iei golf 6 ca ii mai nou decat golf5 si are finisaje mai bune si multe chesti noi(suspensie noua, dublu ambreaj si altele) si in plus conduci o masina noua nu una sec hand.eu de exemplu am golf 5 goal 1.9 tdi si sunt multumit de el dar mai mult m-ar atrage un golf 6 2.0 tdi bineinteles
body
Daca vrei golf , mai bine ia o japoneza . Crede-ma stiu ce spun , am doua japoneze si nu le dau pe nici un golf .
antique
nu-ti lua motorul de 2.0 tdi 140 cp. E O PORCARIE!!!
O masina mai interesanta decat golf nu ai gasit sa iti iei?
Ce sa imi iau? Caruta cu cal pe stanga sau pe dreapta????
Musafir
Citeaza (antique @ Nov 12 2009, 09:45 AM) *
nu-ti lua motorul de 2.0 tdi 140 cp. E O PORCARIE!!!
O masina mai interesanta decat golf nu ai gasit sa iti iei?
Ce sa imi iau? Caruta cu cal pe stanga sau pe dreapta????



Iti sugerez sa iti iei un Golf alb inchis cu volan pe mijloc.
Musafir
Citeaza (body @ Nov 11 2009, 03:21 PM) *
Daca vrei golf , mai bine ia o japoneza . Crede-ma stiu ce spun , am doua japoneze si nu le dau pe nici un golf .



Ia spune-ne si noua ce e asa de deosebit la japoneza ta? Ce are asa de extraordinar fata de Golf (in afara de faima ca ar fi fiabila) ?
antique
Citeaza (Musafir @ Nov 12 2009, 10:21 AM) *
Ia spune-ne si noua ce e asa de deosebit la japoneza ta? Ce are asa de extraordinar fata de Golf (in afara de faima ca ar fi fiabila) ?


Nu are un design banal, nu dai o groaza de bani pe numele VW, nu dai bani pe motoare obosite de 80 cp sau 102 cp.
Musafir
Citeaza (antique @ Nov 12 2009, 03:32 PM) *
Nu are un design banal, nu dai o groaza de bani pe numele VW, nu dai bani pe motoare obosite de 80 cp sau 102 cp.



Golf nu are design banal??

Rad si acum...abia reusesc sa scriu.
Toyota are un design reusit si care iese in evidenta?

Hai ca e tare gluma.
Tu nu faci cumva stand up comedy ?
Ewa
Buna,

Am un Golf V de 1.6 (102 CP), e o masina absolut senzationala.
Crede-ma nu-i pot cere mai mult, iar la drum lung e un regal.

Am avut si un Golf V 1.9 TDI, cam lenes si zgomotos, dar la fel de bun.
1.6 consuma intr-adevar mai mult.

Ai mai jos un articol despre comparatia intre diesel si 1.6:

http://www.usedcarexpert.co.uk/article.aspx?KB_ID=686
Musafir
tovarasul cu japonezele sa o lase moarta................
poate nu stie ce inseamna sa stea cateva luni pt o piesa pe care nu o tine nimeni pe stoc
poate nu stie ce inseamna sa plateasca taxe vamale pt orce piesa asta doar daca nu vrea sa o faca pe genunchi pe undeva prin turcia etc
dragutule taxele vamale pt acele state sunt de 30% asa ca la pretul piesei mai astepti si o gramada de timp pt ca nu iti trimite nimeni un avion particular sau o salupa pt tine ca ai o japoneza si o lauzi mai mult decat orce.
sau au inceput sa se faca japoneze la craiova iarasi?
Musafir
EU DETIN UN G5 TDI SI SUNT F MULTUMIT
AM AVUT UN G3 GTI TOT MULTUMIT
SINGURUL INCONVENIENT ESTE CA SA MAI MARIT FAMILIA CU UN MEMBRU SI PORTBAGAJUL ESTE MICUT
GOLF 5 (FOARTE USOR DE INTRETINUT) PIESE IEFTINE
LA G6 TREBUIE SA TE GANDESTI CA ESTE NOUA ...PIESE MAI SCUMPE
NU TREBUIE SA TE GANDESTI CA AR TREBUI SA CADA CA NU ASTA AR FI PROBLEMA
GANDESTE-TE LA VREUN ACCIDENT CEVA CA O SA TE COSTE ......................
ESTE ALEGEREA TA LA FINAL
ESTE MAI FRUMOS CA SI INTERIOR G6 DECAT G5
CHIAR SI G4 A FOST MAI BINE FINISAT DECAT G5
ORICE MASINA TI-AI LUA TREBUIE SA FI CONSTIENT CA NU O VEI TINE O VIATA SI CA IN FINAL VEI PIERDE O SUMA DE BANI
Freaka da disk
Citeaza (Musafir @ Nov 27 2009, 09:46 AM) *
tovarasul cu japonezele sa o lase moarta................
poate nu stie ce inseamna sa stea cateva luni pt o piesa pe care nu o tine nimeni pe stoc
poate nu stie ce inseamna sa plateasca taxe vamale pt orce piesa asta doar daca nu vrea sa o faca pe genunchi pe undeva prin turcia etc
dragutule taxele vamale pt acele state sunt de 30% asa ca la pretul piesei mai astepti si o gramada de timp pt ca nu iti trimite nimeni un avion particular sau o salupa pt tine ca ai o japoneza si o lauzi mai mult decat orce.
sau au inceput sa se faca japoneze la craiova iarasi?



Ntzzz, nu e bine. Taxele vamale la masinile japoneze si piesele de schimb aferente sint, de la 1 Ianuarie 2007, 10%.
antique
Citeaza (Musafir @ Nov 12 2009, 03:48 PM) *
Golf nu are design banal??

Rad si acum...abia reusesc sa scriu.
Toyota are un design reusit si care iese in evidenta?

Hai ca e tare gluma.
Tu nu faci cumva stand up comedy ?


Dude, design reusit si golf sunt 2 cuvinte in antiteza! Design reusit inseamna linii, rafinament. Golf nu are nici un nici unul din ele!
DACA vrei design uita-te la civic, mazda 3 sau noul megane sleep.gif

Zicea cineva ca are un golf de 102 cp si eu un vis laugh.gif . Eu as zice motorul ala e un cosmar. 1.6 102 cp e unul dintre cele mai obosite motoare din clasa compacta. Consuma mult, zgomotos, putere mica fata de concurenta. smile.gif
Cortez
Daca vrei neaparat golf i`ati 6 !!! obligat !! dar iti recomand o honda civic 2006 2.2cdti !
masini
Eu tot cred ca golf e mai Ok decat orice alta masina.
CODE
costyn
va salut!
decat sa vb despre golf si toyota...nu ar fi mai bine sa abordam o discutie despre BMW ?? aceasta e o masina adevarata,din f.multe pdv...ce ziceti?
FANE CU GOLFURI DE 10 ANI
NEAMTUL TOT NEAMT RAMANE!! CE JAPONEZE , DA LA JAPONEZE TE SFATUIESC LA CELE DE 18 ANI - MASINI NU TE SFATUIESC
Dragos
Am avut golf 5 1.4 75 CP, la drum lung prin tara reuseam o medie orara de 85-90 kmh, ceea ce este FOARTE bine pe drumurile noastre. Consumul mediu combinat era pe la 7.5 iar motorul era EXTREM de elastic, in treapta a III-a puteai sa mergi de la 30 la 100 kmh fara probleme.

Am condus masina 60.000 km si am abuzat-o fizic in fel si chip, de la pocneli la "offroad", revizii facute cu mii de kilometri intarziere, etc. Nu am vazut gropi, nu am vazut borduri, indreptam jantele o data la doua luni.

Am vandut-o unui prieten la pret foarte bun (aproape 8.000 de euro dupa 3 ani, masina costand pe la 13.800 noua, preturi DDP), merge perfect si acum, e ca noua. Reviziile m-au costat modic (250 ron la 15k, 550 ron la 30k si aprox 600 ron la 45k), nu a consumat ulei, nu s-a ars nici macar un bec, nu au existat costuri suplimentare.

Masina era grea si usor submotorizata DAR sasiul si tinuta de drum erau de exceptie. Daca aveam un Peugeot cu 50 de cai in plus in fata, era in avantaj pana la prima curba, cand, daca vroiam, puteam leger sa stau pe drum cu 10-20 kmh in plus. Deh, suspensie spate independenta si o directie excelenta...

Catva observatii:

1. De ce e misto Golf
Pentru ca nu are nici un punct slab. De la directie, frane, suspensii, cutie de viteze, calitatea interiorului pana la sonorizare si alte alea, totul este BEC. Eu am avut un Golf "chel", doar cu dotari standard (geamuri+oglinzi electrice, ASR, multe airbaguri plus climatronic si CD-player din ala naspa, fara MP3 si cu boxe doar pe fata). NIMIC de pe Golf nu e pus acolo doar ca sa "fie", totul functioneaza exceptional. Nu o sa vedeti niciodata pe Kia / Renault sau alte firme bomba de genul asta un sistem de sonorizare (din ala cu "features") care sa sune ca si asta "chel" de pe Golf. Ca exemplu. Alt exemplu, mergi pe o strada cu cratere si lasi volanul. O sa vedeti ca nu se misca nici un milimetru. Suspensiile sunt extrem de confortabile, in contextul in care Golful este incredibil de stabil. Si alte alea...

Golf e o masina incredibil de echilibrata. Face de toate si face bine. SIGUR, nu e mai sportiv ca un BMW, mai comod ca un Mercedes, sau mai anost ca o Toyota, dar ca "allrounder" este incredibil.

2. Care Golf?

Nu conteaza, real. Golf-ul are aproape intotdeauna "valoarea corecta". Recomand totusi 5 sau 6 pentru ca au suspensie spate independenta, care face enorm la confort si stabilitate. Daca nu ai idei, cu Golf-ul nu poti gresi foarte tare. Da, exista diferente (in teorie) intre 5 si 6, dar majoritatea sunt OPTIUNI, care nu prea conteaza la "entry level" (cum ar fi suspensiile adaptive sau alte alea). Cateva diferente notabile:

- Golf 6 e mai ieftin decat era 5-ul cand era nou. Un 6 "chel" poate fi cumparat pe la 13.200 cu TVA, aprox 6-700 mai ieftin decat am dat eu pe 5 si are in plus ESP. Very good deal, laolalta cu garantia si optiunile de finantare aferente unei masini noi.

- Motoarele diesel de pe 6 sunt complet noi, facute pe tehnologia commonrail. Se simt mai asemanatoare cu cele pe benzina, sunt mai elastice si mai silentioase. Cele vechi (TDI-urile pumpe-duse) erau ele mai tractorase, dar aveau explozie si reactionau mai violent. Mie imi placeau...

- Interiorul la 6 este mai bine facut si mai fiabil. Adica SI MAI fiabil.

- O generatie noua isi pastreaza teoretic valoarea mai bine DAR (IMPORTANT), vei pierde intotdeauna mai multi bani la o masina noua decat la una de cativa ani. La un golf 5 de 3-4 ani vei pierde nesemnificativ in urmatorii 3 ani (poate 2-3000 Euro, asta daca ai ghinion). La un 6 nou vei pierde pe la 5.000, adica dublu.
BD1983
golf 4. posesorii de golf 5 stiu la ce ma refer. dupa un anumit rulaj incep sa iti pice pe rand piese importante. golf4 a fost ultimul model "nemuritor" dintre golfuri.
mircea silaghi

nu mai cumparati ninci o masina volkswagen ca au o mare problema cu toate motoarele diesel cautati pe siteul autobild.de volkswagen diesel problem au probleme foarte mari cu fiabilitatea motoarelor iar cind mergi la noi la........serviceul volkswagen sa te fereasca dumnezeu,ca ori sunt prosti ori fac exercitii.eu am un passat cumparat de nou si ma judec cu ei de doi ani pt vicii de fabricatie la motor turbina punte spate.
adri
iti pot spune ca golful 6 are multe in plus fata de 5 ,golf 5 bordu e tot plasticat pare chinezesc ,aerul conditionat e aiurea
in schimb la 6 bordul e mult mai elegant mult mai frumos interiorul si exteriorul e f bun ce pot sa iti zic eu am ales 6 din f multe motive ,dar fiecare isi ia ce crede de cuvinta

gabi gabi
Hello!Digital lanseaza Programul RABLA pentru site-uri: www.hellodigital.ro
adi
Citeaza (rr @ Oct 14 2009, 08:02 AM) *
Las-o balta cu golfu'.

Mai bine ia-ti un Logan nou. Vezi ca mai era pe aici un topic f interesant


asta chiar e tare cu loga-ul...
adi
logan-ul,scuze
Musafir
Citeaza (Dragos @ Dec 10 2009, 07:55 PM) *
- Interiorul la 6 este mai bine facut si mai fiabil. Adica SI MAI fiabil.


cum poate fi un interior fiabil ?
Musafir
Citeaza (Dragos @ Dec 10 2009, 07:55 PM) *
- Interiorul la 6 este mai bine facut si mai fiabil. Adica SI MAI fiabil.


cum poate fi un interior fiabil ?
Musafir
Citeaza (Dragos @ Dec 10 2009, 07:55 PM) *
- Interiorul la 6 este mai bine facut si mai fiabil. Adica SI MAI fiabil.


cum poate fi un interior fiabil ?
gigel de luxembourg
Citeaza (Musafir @ Jan 22 2010, 10:00 AM) *
cum poate fi un interior fiabil ?

pai simplu: fara greierasi, de exemplu. interiorul poate fi mai 'inchegat' la o masina decat la alta. geamurile pot incepe sa scartie mai devreme sau mai tarziu. exista si fiabilitate cand vb de interior, amice.
Aceasta este versiunea "lo-fi". Pentru a vedea versiunea grafica integrala:click aici.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.