Help - Cauta - Membri - Calendar
Versiune intreaga: Inchidere cont BRD
Hotnews.ro Forum > Actualitati > Probleme cotidiene
Ea
Instrucat nu mai am nevoie de contul de la BRD si banca percepe comision de administrare, m-am gandit sa inchid contul. M-am dus la ghiseu, spun ca vreau sa fac inchidere de cont si stupoare .. peste 2 luni abia, se poate; mi s-a spus ca mai intai renunt la card si abia peste 2 luni, eventual, sa revin pentru a completa hartiile de inchidere de cont.

Cum adica? Nu pot sa renunt la cont cand vreau eu? Clientul trebuie sa plateasca inca 2 luni comision de adminsitrare pentru ca vrea banca? Nu ca suma ar fi una colosala, dar ca idee ..in primul rand ca e vb de timpul meu si apoi ..ca nu vad sensul?

Chiar asa se procedeaza? am fost prost informata la ghiseu? Sa sun la BRD Buc? la OPC?


Merci.
El
Mi se pare stupid sa nu poti inchide un cont cand doresti.
Unii angajati BRD sunt vai de capul lor. Este posibil ca la un ghiseu sa iti spuna niste aberatii iar la altul (sau la alta filiala/sucursala) sa se rezolve totul foarte simplu.
Eu propun sa mai incerci si la alte ghisee sau filiale ale bancii.
BRD Bucuresti iti poate da niste informatii, dar tot la banca cu care lucrezi se face operatiunea si va trebui sa revii la ei cu certurile de rigoare. Eu am avut experiente foarte neplacute si cu BRD Buc...
Oricum, inainte de a ajunge la OPC, cere de la banca o hartie prin care sa-ti comunice ca nu vor sa inchida contul la cererea ta. OPC-ul sau chiar un avocat vor avea nevoie de hartii pentru a putea face ceva.

Mult succes.
Andrei
Inainte sa acuzam, sa gandim logic. Cardul atasat contului permite tranzactii similare unui card de credit. Asadar, anumite tranzactii sunt procesate de banca cu intarziere, pentru ca exista o intarziere a comerciantilor in trimiterea datelor. In principiu exista un termen de 30 de zile pana cand o tranzactie se inchide. Banca trebuie sa isi ia precautii, iar inchiderea contului ar pune banca in situatia de a nu avea cum plati tranzactiile neprocesate. Doua luni insa e un termen exagerat. Probabil ca a fost o rotunjire "romaneasca" a celor 30 de zile.

Citeaza (El @ Nov 10 2008, 03:19 AM) *
Mi se pare stupid sa nu poti inchide un cont cand doresti.
Unii angajati BRD sunt vai de capul lor. Este posibil ca la un ghiseu sa iti spuna niste aberatii iar la altul (sau la alta filiala/sucursala) sa se rezolve totul foarte simplu.
Eu propun sa mai incerci si la alte ghisee sau filiale ale bancii.
BRD Bucuresti iti poate da niste informatii, dar tot la banca cu care lucrezi se face operatiunea si va trebui sa revii la ei cu certurile de rigoare. Eu am avut experiente foarte neplacute si cu BRD Buc...
Oricum, inainte de a ajunge la OPC, cere de la banca o hartie prin care sa-ti comunice ca nu vor sa inchida contul la cererea ta. OPC-ul sau chiar un avocat vor avea nevoie de hartii pentru a putea face ceva.

Mult succes.
cristian
Si eu am o problema similara cu RBS.
Atentie dc aveti overdraft tb sa faceti cerere si pt inchiderea lui.
Desi am fost acum mai bine de 2 sapt si am completat cererile de inchidere cand am sunat la asistenta clienti inca nu era inchis.
Mi-a promis o doamna de acolo ca ma suna la sf sapt trecute si nu m-a mai sunat. Astazi o sa-i sun iarasi.

Asadar nu luati de buna ceea ce completati acolo mai si sunati sa va asigurati ca e ok.
Incearca sa ne drept prosti.
Stefan
Cardul atasat unui cont curent nu este acelasi lucru unui card de credit. Si chiar daca ar fi, o suma de bani este rezervata in cont din momentul in care ai dat cu cardul prin POS/ATM (autorizare). Banii raman intr-o stare "pending", nu sunt nici ai tai, nici ai magazinului. Abia dupa aceea vine debitata suma in cont (cele 30 de zile, care eu stiam ca sunt max 15, dar cred ca depinde de la banca la banca).
Si, ca sa gandim intr-adevar logic, daca ar fi cea mai mica sansa ca banca sa proceseze tranzactiile cu intarziere, ar insemna ca se pot face un numar nelimitat de cumparaturi intr-o zi.
Parerea mea este ca cei de la BRD sunt niste porci.

Citeaza (Andrei @ Nov 10 2008, 04:10 AM) *
Inainte sa acuzam, sa gandim logic. Cardul atasat contului permite tranzactii similare unui card de credit. Asadar, anumite tranzactii sunt procesate de banca cu intarziere, pentru ca exista o intarziere a comerciantilor in trimiterea datelor. In principiu exista un termen de 30 de zile pana cand o tranzactie se inchide. Banca trebuie sa isi ia precautii, iar inchiderea contului ar pune banca in situatia de a nu avea cum plati tranzactiile neprocesate. Doua luni insa e un termen exagerat. Probabil ca a fost o rotunjire "romaneasca" a celor 30 de zile.
iulia
Citeaza (Stefan @ Nov 10 2008, 08:10 AM) *
Cardul atasat unui cont curent nu este acelasi lucru unui card de credit. Si chiar daca ar fi, o suma de bani este rezervata in cont din momentul in care ai dat cu cardul prin POS/ATM (autorizare). Banii raman intr-o stare "pending", nu sunt nici ai tai, nici ai magazinului. Abia dupa aceea vine debitata suma in cont (cele 30 de zile, care eu stiam ca sunt max 15, dar cred ca depinde de la banca la banca).
Si, ca sa gandim intr-adevar logic, daca ar fi cea mai mica sansa ca banca sa proceseze tranzactiile cu intarziere, ar insemna ca se pot face un numar nelimitat de cumparaturi intr-o zi.
Parerea mea este ca cei de la BRD sunt niste porci.


nu, nu sunt porci. are legatura cu sistemul fiecarei banci. ceea ce nu inteleg eu este faptul ca toti acesti clienti sunt nedumeriti/contrariati/nervosi/curiosi mult prea tarziu. stiu foarte bine ce inseamna sa lucrezi in banca, stiu foarte bine indolenta functionarilor dar in acelasi timp de foarte multe ori clientul insista sa acceseze un produs bancar si uita sa intrebe, ca citeasca , sa aiba rabdare sau sa insiste sa i se explice anumite lucruri. el semneaza tot ce i se pune in fatza si nu intreaba nimic. functionarul ii spune poezia si ne mai auzim peste 2 luni cand incepem sa ne certam.
acum, la brd sistemul este mai greoi. nu poti vizualiza contul tau din orice sucursala. nu putem trage concluzii pana nu stim sigur dc s-a dus la sucursala de care apartine. nu stim exact daca nu cumva avea si un depozit sau orice alt produs si nu doar atasat un card de debit. va rog sa ma contraziceti, dar cred ca in acele 2 luni de asteptare nu se mai plateste acel comision de administrare lunar, mai ales ca avem copie dupa cererea de inchidere cont si putem oricand demonstra ca nu mai dorim acel produs. oricum, nu se mai pot face tranzactii deoarece in mom in care faci cerere de inchidere cont, plasticul ti se taie .
in privinta rbs-ului....au dat dovada de profesionalism ori de cate ori am intrat in contact cu ei. dar hai sa nu generalizam....pot fi cazuri in care pot exista scapari. si clientul trebuie sa fie atent si asa cum a facut cristian , sa sune pentru confirmare.
sunt de acord ca sunt multe lucruri de schimbat in sistemul bancar romanesc, dar cred ca si clientii trebuie sa ''evolueze''...trebuie sa se intereseze, sa faca un studiu, sa intrebe, sa citeasca......va garantez ca dc acum ma duc pe strada si intreb unde si-ar deschide cont , toti mi-ar spune: brd, raiff, bancpost, bcr......dar nimeni nu va sti sa-mi argumenteze.

o zi placuta,
iulia
Florin
Eu cu BRD am avut niste experiente foarte neplacute. Au reusit chiar, ducandu-ma sa atasez un cont in euro celor in lei si dolari, sa ma faca sa-mi inchid toate conturile la ei, operatiune care a luat inca o ora si jumatate (au inventat tot felul de pretexte, doar-doar oi renunta).
Colac peste pupaza, am descoperit ca plateam in continuare din conturi comision de administrare pentru un card pe care-mi intra bursa de student, neactiv de mai bine de un an. La nedumerirea mea in legatura cu colegii mei care nu erau la curent cu faptul ca acel card este inca activ, mi-au raspuns "şugubăţ" ca vor afla atunci cand valoarea comisioanelor de administrare datorate bancii vor depasi doua milioane de lei (vechi).
Dana Ivan
Citeaza (Ea @ Nov 9 2008, 08:17 PM) *
Instrucat nu mai am nevoie de contul de la BRD si banca percepe comision de administrare, m-am gandit sa inchid contul. M-am dus la ghiseu, spun ca vreau sa fac inchidere de cont si stupoare .. peste 2 luni abia, se poate; mi s-a spus ca mai intai renunt la card si abia peste 2 luni, eventual, sa revin pentru a completa hartiile de inchidere de cont.

Cum adica? Nu pot sa renunt la cont cand vreau eu? Clientul trebuie sa plateasca inca 2 luni comision de adminsitrare pentru ca vrea banca? Nu ca suma ar fi una colosala, dar ca idee ..in primul rand ca e vb de timpul meu si apoi ..ca nu vad sensul?

Chiar asa se procedeaza? am fost prost informata la ghiseu? Sa sun la BRD Buc? la OPC?


Merci.
Dana Ivan
Depinde de agentie..unii vor unii nu vor sau nu stiu...
iulia
Citeaza (Dana Ivan @ Nov 10 2008, 01:00 PM) *
Depinde de agentie..unii vor unii nu vor sau nu stiu...


in momentul in care iti deschizi un cont , clientul semneaza o cerere/contract. clientul este informat ce trebuie sa faca. este adevarat, de multe ori limbajul este abstract pentru multi. dar cert este ca exista un paragraf (sau la unii, conditii generale) in care se transmit pasii in mom in care clientul doreste sa-si inchida/anuleze/extinda anumite optiuni. daca acolo se specifica, ca termenul legal este de 30 zile chiar nu conteaza ca acel client vrea in acel moment. sunt stabilite anumite date limite tocmai pentru a nu se aglomera sau din cauza unor proceduri stufoase ce nu depind de acel ofiter de cont.
ori nu exista competenta pe acea sucursala/agentie.
Vizitator intamplator
Lucrati cu CEC Bank.
Nu veti avea astfel de probleme + vizibilitate conturi la nivel national.
eleven
Este o "abureala" de-a lor faza cu 60 de zile. Sa-ti dea raspuns scris si atunci stii unde trebuie sa te adresezi. Chiar daca in contractul semnat se specifica anumiti termeni (sau in conditiile generale de afaceri), ar trebui puse sub semnul intrebarii chiar aceste contracte.
Nu e normal sa platesti doua luni comisioane aiurea pentru ca au ei un termen de inchidere a contului.

Faza cu tranzactiile aflate in "pending" este o mare tampenie deoarece, in momentul in care ai trecut cardul prin orice POS ti se blocheaza automat suma respectiva din cont (iar daca nu ai bani iti respinge tranzactia), asa ca nu poate sa vina cineva peste o luna sa-ti spuna ca ai de achitat nu stiu ce debite. In cazul asta ar fi raiul micilor escroci care le-ar fi simplu sa-si deschida un cont (cu card de debit atasat - iti trebuie doar buletinul) si apoi sa-si umple portbagajul de cumparaturi, dupa care sa renunte/sa arunce cardul. Prinde orbul si scoate-i ochii.

Cred ca ai nimerit la un final de trimestru/luna si ii afecta la target inchiderea unui cont, asa ca ti-au bagat povestea cu 60 de zile ca sa raporteze ei carduri active mai multe.
T
Colegutii, sa va spun ce am patit cu BRDul. Nu am reusit sa inchid un cont vreme de 45 zile ptr.ca de fiecare data trebuia ba sa mai achit ceva ca sa acoper taxa de administrare ba sa mai retrag ceva ptr ca depuneam prea mult si intre timp se modificau dobanzile, taxele si p...da mamii lor nu mai stiu ce.
SOLUTIE: dute la o sucursala de cartier, pune ochii pe vreo fatuca din asta, cum ii zice....., angajata, fa-i putini ochi dulci si fa-o sa bage foarfeca in card.
Stai ca nu am terminat, calculeaza ziua astfel incat cea de-a 30 zi care urmeaza sa fie lucratoare si de preferat in cursul saptamanii, ptr. ca atunci trebuie sa inchizi contul, zi in care te prezinti tot acolo, cu CI in mana si dureaza 3 min. SI AI SCAPAT.
Cu OPC s.a.m.d. nu faci nimic ptr ca ai semnat.

Tot tepari sunt si cei de la BCR. Vedeti ca daca aveti un credit, chiar si dupa ce-l terminati nu ati scapat ptr ca rata se vireaza dupa un alt cont, care si asta ii administrat s.a.m.d.
Am avut o surpriza cu 3 conturi din astea fantoma de curand si in urma a nu stiu ce soft revolutionar au fost vazute descise intr-o sucursala. Le-am inchis dar cu vreo 250 lei dupa vreo 4 ani. Si tot asa, au tacut mormant, habar nu aveam si daca nu mergeam sa vad cum ma afecteaza porcaria asta de criza comandata cred ca ajungeam pe la biroul ala de rau platnici cu toate ca, repet, nu mia comunicat absolut nimeni nimic.
Cat despre OPC, si inacest caz mai bine faci ca meseriasul ala, chemi televiziunea si le spargi geamurile cu pietre.

Succes frate
vlad
Citeaza (T @ Nov 10 2008, 06:26 PM) *
Colegutii, sa va spun ce am patit cu BRDul. Nu am reusit sa inchid un cont vreme de 45 zile ptr.ca de fiecare data trebuia ba sa mai achit ceva ca sa acoper taxa de administrare ba sa mai retrag ceva ptr ca depuneam prea mult si intre timp se modificau dobanzile, taxele si p...da mamii lor nu mai stiu ce.
SOLUTIE: dute la o sucursala de cartier, pune ochii pe vreo fatuca din asta, cum ii zice....., angajata, fa-i putini ochi dulci si fa-o sa bage foarfeca in card.
Stai ca nu am terminat, calculeaza ziua astfel incat cea de-a 30 zi care urmeaza sa fie lucratoare si de preferat in cursul saptamanii, ptr. ca atunci trebuie sa inchizi contul, zi in care te prezinti tot acolo, cu CI in mana si dureaza 3 min. SI AI SCAPAT.
Cu OPC s.a.m.d. nu faci nimic ptr ca ai semnat.

Tot tepari sunt si cei de la BCR. Vedeti ca daca aveti un credit, chiar si dupa ce-l terminati nu ati scapat ptr ca rata se vireaza dupa un alt cont, care si asta ii administrat s.a.m.d.
Am avut o surpriza cu 3 conturi din astea fantoma de curand si in urma a nu stiu ce soft revolutionar au fost vazute descise intr-o sucursala. Le-am inchis dar cu vreo 250 lei dupa vreo 4 ani. Si tot asa, au tacut mormant, habar nu aveam si daca nu mergeam sa vad cum ma afecteaza porcaria asta de criza comandata cred ca ajungeam pe la biroul ala de rau platnici cu toate ca, repet, nu mia comunicat absolut nimeni nimic.
Cat despre OPC, si inacest caz mai bine faci ca meseriasul ala, chemi televiziunea si le spargi geamurile cu pietre.

Succes frate




Sunt ultimii magari. Personal, va recomand cu ingrijorare sa va inchideti cat mai repede tot ce aveti cu ei si sa fugiti la o banca mai serioasa. Despre conturile fantoma am auzit si eu, ca la OPC nu se face mai nimic...am auzit si eu. In cazul meu, am fost acum 30 de zile sa imi inchid un cont...atentie, sa imi INCHID CONTUL. Am achitat plata restanta cu dobanda aferenta si cu specificarea clara de inchidere cont. Mi-a zis sa ma intorc in 30 de zile la orice oficiu brd. Am intrebat desigur: "va mai trebui sa platesc vre-o taxa de administrare etcetc?" (ceea ce mi se pare tampit oricum din moment ce eu vreau sa imi inchei orice interactiune, fizica, psihica, telepatica samd cu o astfel de banca). Mi s-a raspuns clar ca nu. Astazi am plecat sa imi inchid contul si am aflat ca s-a desfasurat o tranzactie neautorizata cu contul meu in valoare de 1 euro si ceva. CUM?! Eu am cerut inchiderea contului smile.gif, mi s-a explicat ca eu am retras cardul dar contul inca exista si se pot efectua tranzactii de pe el (cu toate ca am intrebat clar aspectul asta si mi se pare si logic sa NU se intample asa ceva) asa ca trebuie sa achit 1 euro si unpic si sa revin maine pentru a-mi inchide CONTUL. :-L

E inadmisibil, e penibil si nu se scrie nicunde de asa ceva....
Un suparat foc pe BRD
Ca am dat peste acest topic , nu pot sa nu spun si cateva vorbe despre imputitii de la BRD banca care in trecut m-a scos din sarite.
Niste lepre cu care nu merita sa faci afaceri .
Marturises ca de curand am mai facut rost de ceva parale, cam 36 mii euro si m-am dus unde am vazut cu ochii numai la BRD NU !

1. Aveam 11000 euro in cont curent si dupa cateva luni in care eu tot scotem din ei, am fost sfatuit sa-i transfer in altfel de cont ( parca ATU Cont) care mi-ar aduce dobanda in valuta.
Nu ma interesa caci erau bani de tocat, dar am zis sa fac ca ei, ca prea o zic cu foc.
Ei si nu spuneti ca dupa cateva luni m-am trezit cu scrisorica acasa cu extrasele de cont in care unul cu ZERO euro !
Am crezut ca e o gluma , ca poate am fost furat !
Nu, era contul initial pe care idioate de functionara (BRD Iuliu Maniu spre Auchan), nu m-a pus sa-l inchid.
Si ma trezesc ca-s bun de plata al comisionului de mentinere al lui.
A trebuit sa completez formulare tipizate pentru inchidere. Deci se putea fir-ar ei ai dracului!

2. De fapt de la acea data , fara stirea deponentilor, ei au inceput sa trimita acasa extrase de cont !!!!!!!!
Asa ca sa stie si vecinii de ce bani dispui.
Ca sa nu mai spun ca am niste prieteni care au divortat, sotul afland ca sotia are 25.000 euro in cont la BRD fara stirea lui. Ea lucrase in afaceri si si-a permis !
Uite ce fac jigodiile .....
Am fost la BRD , am facut scandal sa nu-mi mai trimita acasa extrasele si tot asa mi-a dat formulare de completat pentru renuntare..............
Se putea Dar de ce mama dracului, fira-ar Batltazarul dracului, nu mi-au cerut initial sa completez pentru accept de primire prin posta ??

Un suparat pe BRD
Joe Doe
Contul se poate inchide pe loc. Am fost si eu client BRD, dar nemultumit de serviciile lor. Cand mi-am inchis contul am avut si card si din cat mai tin minte ca s-a intamplat acum 2-3 ani in urma, s-a putut pe loc. Bineinteles ca am intampinat "opozite" din partea lor, dar am insistat si trebuie sa o faca.
alexandru
Acelasi lucru l-am intampinat si eu...am fost sa -mi inchid contul de card la CEC Bank,deoarece nu mai beneficiez de niciun ban pe acest card ,si taza de administrare lunara este de 2lei/luna.
M-au pus sa semnez in mai multe locuri si mi-au facut copie dupa BI.
Insa am o nelamurire ,cardul nu ar fi trebui sa-l rupa???????????...nu au facut acest lucru ci au luat cardul si au zis k o sa anuleze ei cardul si contul (adik sa l inchida)
unsure.gif
mona_alx
brd-ul e cea mai nesimtita banca posibila. Din pacare am la ei un card de student ( fara niciun cost zic ei, cu ff multe costuri zic eu), pe care primesc atat bursa de la facultate, cat si salariul.In fiecare luan imi opresc cel putin 7 lei doar pentru administrare, plus ca imi ia bani ed fieacare data cand mi se vireaza salariul/bursa sau verific soldul.
Platesc cel putin 10 lei pe luna pentru ca e gratis!!!!!
numai in banca sa nu lucrezi
Citeaza (mona_alx @ Nov 1 2010, 02:52 PM) *
brd-ul e cea mai nesimtita banca posibila. Din pacare am la ei un card de student ( fara niciun cost zic ei, cu ff multe costuri zic eu), pe care primesc atat bursa de la facultate, cat si salariul.In fiecare luan imi opresc cel putin 7 lei doar pentru administrare, plus ca imi ia bani ed fieacare data cand mi se vireaza salariul/bursa sau verific soldul.
Platesc cel putin 10 lei pe luna pentru ca e gratis!!!!!



Daca ai card si pachet student comisionul de gestiune nu trebuie sa depaseasca 4 ron pe luna ( pachet in care sunt incluse 2 retrageri gratuite si 2 interogari de la bancomat, serviciul de banca la distanta si asigurare card).Cat despre primirea salariului sfatul meu este sa ceri la firma la care lucrezi nr de conventie si sa te duci cu el la BRD sa te treaca pe aceasta conventie.Multe firme au conventii cu ei in care angajatii beneficiaa de anumite 'facilitati'
ioana
Citeaza (iulia @ Nov 10 2008, 08:50 AM) *
nu, nu sunt porci. are legatura cu sistemul fiecarei banci. ceea ce nu inteleg eu este faptul ca toti acesti clienti sunt nedumeriti/contrariati/nervosi/curiosi mult prea tarziu. stiu foarte bine ce inseamna sa lucrezi in banca, stiu foarte bine indolenta functionarilor dar in acelasi timp de foarte multe ori clientul insista sa acceseze un produs bancar si uita sa intrebe, ca citeasca , sa aiba rabdare sau sa insiste sa i se explice anumite lucruri. el semneaza tot ce i se pune in fatza si nu intreaba nimic. functionarul ii spune poezia si ne mai auzim peste 2 luni cand incepem sa ne certam.
acum, la brd sistemul este mai greoi. nu poti vizualiza contul tau din orice sucursala. nu putem trage concluzii pana nu stim sigur dc s-a dus la sucursala de care apartine. nu stim exact daca nu cumva avea si un depozit sau orice alt produs si nu doar atasat un card de debit. va rog sa ma contraziceti, dar cred ca in acele 2 luni de asteptare nu se mai plateste acel comision de administrare lunar, mai ales ca avem copie dupa cererea de inchidere cont si putem oricand demonstra ca nu mai dorim acel produs. oricum, nu se mai pot face tranzactii deoarece in mom in care faci cerere de inchidere cont, plasticul ti se taie .
in privinta rbs-ului....au dat dovada de profesionalism ori de cate ori am intrat in contact cu ei. dar hai sa nu generalizam....pot fi cazuri in care pot exista scapari. si clientul trebuie sa fie atent si asa cum a facut cristian , sa sune pentru confirmare.
sunt de acord ca sunt multe lucruri de schimbat in sistemul bancar romanesc, dar cred ca si clientii trebuie sa ''evolueze''...trebuie sa se intereseze, sa faca un studiu, sa intrebe, sa citeasca......va garantez ca dc acum ma duc pe strada si intreb unde si-ar deschide cont , toti mi-ar spune: brd, raiff, bancpost, bcr......dar nimeni nu va sti sa-mi argumenteze.

o zi placuta,
iulia

buna.Daca tot lucrezi la banca iti spun eu cum sta treaba.Voi nu stiti sa informati clientii corect,treaba este ca voi nu aveti rabdare cu noi.,si din cauza unor functionari iresponsabili platim noi.La BRD din cluj si anume mai exact in POLUS se schimba la BRD functionarii in fiecare luna,te duci sa-ti faci un card de salariu si nu te informeaza tampita ca daca nu-l folosesti vei plati comisioane....si uite asa in 5 luni te trezesti ca ai de plata 15 lei comision.Adica eu cumpar cardu cu 14 lei,nu il folosesc si ma duc sa-l inchid dupa 5 luni si mai platesc iar 15 lei.E BATAIE DE JOC.TReaba bancii BRD era sa ma informeze acasa ca daca nu folosesc cardu voi plati ,dar nu mi-a trimis nimeni nimik,.Asta e a treia oara cind am probleme de genu cu banca BRD,ami ia banii din buzunar ca asa au ei chef.In schimb la BT am de 10 ani card si nimeni veci nu mi-a tras un leu,a fost cind nu lam folosit ,sau a expirat dar asemenea probleme nu am avut.Fac apel la toti oamenii care au la BRD card sa fie atenti si sa verifice lunar situatia,ca li se ia banii pe nedrept.Eu la BRD mi-am facut card doar pt ca firma unde am lucrat ,lucrau cu BRD ...si alta posibilitate nu ave-am....HOTI,HOTI...dar nu cei mari in functie ,ci functionarii astia care de fapt au doar liceul,nu sint scolati ,ca ei nu informeaza lumea.
chavez
nu sunt familiarizat cu bancile si comisioanele lor dar anul trecut cind au aparut in presa articole cu ''mismasurile facute de actionarii banci transilvania '' am fugit ca boul si am retras bani de acolo sarind in caruta BRD ,muncesc afara si salariu i-mi intra direct in valuta .Atitea comisioane si imbirligaturi nu am pomenit in primul rind mi-au vrajit sotia cu un card unde intra salariu de acolo se face un transfer in depozit din depozit iar pe card daca vrei sa retragi sume mai mari sa ai avantajul unui comision mai mic etc.. te dor floci fara sa te tragi de fiecare data ramin prost cind intru in discutie cu o duduie din spatele ghiseului pe unde se mai scurg comisioanele . oi fi eu mai slab la minte sunt un amarit de inginer dar cu transilvania nu am patit asa ceva ba chiar nu am ridicat cardurile nefiind in tara si nu mi s-au retinut contravaloarea lor iar la inchidere de cont n-am intimpinat nici un refuz din partea lor.
MERGI LA EI FRATE SA-TI SCRIE CEEACE LE IESE PE GURA.
elvis
Eu nu am reusit sa il inchid din prima.
In ultimul timp mi-am platit toate creditele si mai am cont doar la ING pentru salariu.
La Raifeissen am platit creditul si am inchis a doua zi conturile .. no problem. La fel si la alte banci.
La BRD am platit ultimul credit in 2009 si am schimbat angajatorul la inceputul lui 2011 (cu unul care nu ma forta sa tin cont la BRD).. ok . Ma duc in februarie si cer inchiderea.
Mi s-a spus ca trebuie sa astept 30 de zile pentru ca as avea un card activ (in conditiile in care cardul pe care l-am prezentat expirase in ianuarie iar cel vechi nu il primisem - cica era pe teava).
Foarte dragut .. cu alte cuvinte doar pentru ca in 2007 am vrut sa fac un credit (pe care l-am platit cu varf si indesat in 2 ani) trebuie sa am tot felul de probleme acum. Nu vad de ce sa fiu obligat sa mai dau comision 1 luna in conditiile in care nu mai folosesc serviciile (am primit tot felul de explicatii referitoare la proceduri interne).
Parerea mea este ca banca trebuie sa isi adapteze procedurile sa ma multumeasca pe mine (clientul lor platitor de dobanzi si comisioane) si nu invers. BRD nu face asta pentru ca este intr-o pozitie de forta.

Prin martie abia pot inchide contul si sunt destul de sigur ca nu ma voi intoarce la BRD.
Doamnele/domnisoarele de acolo pareau ca iau solicitarea mea de a inchide contul personal(ca o jignire) .. nu asta era intentia mea. Nu mai zic de faptul ca totul se desfasoara cu greutate daca ai facut contul la alta sucursala .. atunci chiar ai probleme masive pentru ca trebuie sa se trimita cererea de la o sucursala la alta.

Brd Groupe Societe Generale .. ca (inca ) client va urez sa intrati in secolul 21 odata !
sanziana
mda, da-i doamne romanului mintea cea de pe urma. Aici e cam adevarat ca omul semneaza toate hartoagele bancii fara sa se informeze cu adevarat. Si iata unde ajungem... Dar trebuie sa ne lovim de pragul de sus ca sa il vedem pe cel de jos. La mine povestea e si mai aiurea. Acum 1 an, am avut o intarziere de 2 luni la plata creditului. Dar dupa aceea am platit lunar, la timp. Toate bune si frumoase, pana ce li s-a sculat animalelor de la brd sa-mi puna acum poprire pe cont. Ca cica exista o restanta. Bine ca se trezira acu! Nu am voie sa retrag bani, insa am voie sa primesc, evident. Si, la fel de evident, comisioanele sunt prelevate in continuare. Am vrut sa inchid contul, dar nici asta nu am voie. Asadar tre sa imi iau adio de la cei 3 milioane pe care ii mai am acolo si sa ma rog sa nu mai scape vreun client vreo plata prin contul respectiv, ca dusa e. Cea mai jegoasa banca posibila, sper sa pot scapa de ea in existenta asta...
Mihai Sima
BRD sunt cele mai ordinare jigodii. Acum vreo 10 ani am facut un imprumut la ei pentru cumpararea in rate a unei Dacii. Imprumutul a fost facut pe 5 ani, dar eu l-am achitat din primul an. Toate bune si frumoase pana anul trecut cand ma trezesc cu o scrisoare de la BRD care ma anunta ca in curand banii din contul meu nu vor mai fi suficienti pentru a acoperi taxa lunara de administare cont. Trecand atata vreme, am si uitat efectiv ca eu am avut vreodata treaba cu ei, dar din curiozitate am dat telefon sa-i intreb, poate m-au confundat cu alticineva. Cand colo, ce sa vezi? Mi se spune ca am deschis la ei un cont acum 10 ani, bla, bla, bla, si ca la vremea respectiva mi-au cerut sa platesc mai mult decat trebuia si astfel au fost suficienti bani pana in ziua de azi ca sa mi se retina lunar comisionul respectiv !!! I-am intrebat de ce nu m-au anuntat pana acum, ca sa merg si sa retrag acei bani si sa inchid nenorocitul ala de cont si mi-au zis ca au crezut ca asa doresc eu, sa tin acel cont deschis, dar acum ca nu mai sunt bani destui au gasit de cuviinta sa ma informeze... Imi venea s-o strang de gat pe nenorocita aia de la telefon ! M-am dus imediat la banca si am inchis contul pe loc. Am aflat ca mi-au tocat in acest timp vreo 4 milioane, care nu-i o suma importanta pentru mine, dar faptul in sine ma dezgusta... Jigodiile dracu !
Marcu
Citeaza (Mihai Sima @ Mar 14 2011, 12:28 PM) *
BRD sunt cele mai ordinare jigodii. Acum vreo 10 ani am facut un imprumut la ei pentru cumpararea in rate a unei Dacii. Imprumutul a fost facut pe 5 ani, dar eu l-am achitat din primul an. Toate bune si frumoase pana anul trecut cand ma trezesc cu o scrisoare de la BRD care ma anunta ca in curand banii din contul meu nu vor mai fi suficienti pentru a acoperi taxa lunara de administare cont. Trecand atata vreme, am si uitat efectiv ca eu am avut vreodata treaba cu ei, dar din curiozitate am dat telefon sa-i intreb, poate m-au confundat cu alticineva. Cand colo, ce sa vezi? Mi se spune ca am deschis la ei un cont acum 10 ani, bla, bla, bla, si ca la vremea respectiva mi-au cerut sa platesc mai mult decat trebuia si astfel au fost suficienti bani pana in ziua de azi ca sa mi se retina lunar comisionul respectiv !!! I-am intrebat de ce nu m-au anuntat pana acum, ca sa merg si sa retrag acei bani si sa inchid nenorocitul ala de cont si mi-au zis ca au crezut ca asa doresc eu, sa tin acel cont deschis, dar acum ca nu mai sunt bani destui au gasit de cuviinta sa ma informeze... Imi venea s-o strang de gat pe nenorocita aia de la telefon ! M-am dus imediat la banca si am inchis contul pe loc. Am aflat ca mi-au tocat in acest timp vreo 4 milioane, care nu-i o suma importanta pentru mine, dar faptul in sine ma dezgusta... Jigodiile dracu !


Bre Sima Bre, pai matale nu ai inchis contu ca te-a durut la bascheti. Nu ai verificat soldul dupa ce ai platit creditul, ca 400 lei nu-i o suma pentru tine. Si acu te plangi ca te suna banca sa iti mai ceara bani. Pai daca au vazut ca n-ai ce face cu banii, te cauta sa le duci lor, ca stiu ei ce sa faca cu ei smile.gif)
tot eu
Citeaza (Marcu @ Mar 14 2011, 01:33 PM) *
Bre Sima Bre, pai matale nu ai inchis contu ca te-a durut la bascheti. Nu ai verificat soldul dupa ce ai platit creditul, ca 400 lei nu-i o suma pentru tine. Si acu te plangi ca te suna banca sa iti mai ceara bani. Pai daca au vazut ca n-ai ce face cu banii, te cauta sa le duci lor, ca stiu ei ce sa faca cu ei smile.gif)
si eu stiu ce sa fac cu banii ... altora !se ofera cineva ? tongue.gif
mihai
Iulia a postat ceva foarte interesant.
Astfel din contractul semnat pe cand am deschis contul ar fi trebuit sa aflu ca nu se poate inchide decat in termen de 30 de zile.
Asta am facut si eu .. am inchis pe 9 marite si de buna voie nu ma mai intorc.
Intrebarea mea este : Odata ce eu le-am comunicat decizia mea de a inchide contrul nu este mai simplu pentru ei sa semneze de primire si sa imi confirme peste 30 de zile ?
De ce trebuie tot eu sa ma intorc peste o luna ?
Acestea fiind zise sunt de acord ca si eu sunt vinovat de ignoranta in domeniu cateodata.
alex
salutare , in urma cu 1 an (2010), tatal meu , si a deschis un card la BRD pentru salariu , defapt firma lui , acest lucru fiind ulterior anulat de catre cei de la compania tatalui meu.Cererile de carduri au mers mai departe, si s-a emis un CARD. Vreau sa va zic ca nici nu ne - am atins de el(card) si cand ne trezim acasa cu o somatie ca tre` sa platim o datorie catre BRD.Acolo cand am dorit sa inchidem contul (iunie 2011) constatam cu stupoare ca trebuie sa achitam suma de 80 lei ca datorie pentru BRD (taxa de administrare de cont) .Oare este posibil asa ceva ! sunt niste nenorocitii toti , toate bancile si toate institutiile non bancare din Romania! Feriti-va cat puteti de ei \ ele
slx
Citeaza (alex @ Jun 7 2011, 05:36 PM) *
salutare , in urma cu 1 an (2010), tatal meu , si a deschis un card la BRD pentru salariu , defapt firma lui , acest lucru fiind ulterior anulat de catre cei de la compania tatalui meu.Cererile de carduri au mers mai departe, si s-a emis un CARD. Vreau sa va zic ca nici nu ne - am atins de el(card) si cand ne trezim acasa cu o somatie ca tre` sa platim o datorie catre BRD.Acolo cand am dorit sa inchidem contul (iunie 2011) constatam cu stupoare ca trebuie sa achitam suma de 80 lei ca datorie pentru BRD (taxa de administrare de cont) .Oare este posibil asa ceva ! sunt niste nenorocitii toti , toate bancile si toate institutiile non bancare din Romania! Feriti-va cat puteti de ei \ ele


Ideea este ca nici un client nu intreaba lucrurile cu care este nedumerit in mometul in care i se deschide un cont sau orice alt produs al bancii.Exista "Conditiile General Bancare" la BRD care se semneaza si se i-au la cunostiinta in momentul in care devii client BRD si bineinteles "Tarifele si comisioanele" care le semneaza orice client cand se deschide orice produs bancar. Fara aceste formulare nu poti sa deschizi produsele bancii, mai ales ca angajatii au control intern unde se verifica aceste lucruri.Pe aceste tarife scrie clar ca acest comision pt contul curent este exact de 0,70 eur care se platesc lunar - strict pt contul curent, asta inseamna ca daca tu renunti la card nu inseamna ca ai renuntat si la cont. Clientii nu fac diferenta intre card de debit si contul curent unde acesta este atasat.
Parerea mea si sfatul meu este sa cititi formularele pe care le semnati si sa nu mai semneze nimeni ca "primarul"
Florin
Ieri am fost la BRD sa fac o retragere din contul Ron.
Am intrebat cum mai stau cu soldurile.

Am aflat cu stupoare ca in contul USD nu mai am nici suma depusa initial !!!
Adica dobanda la depozitele in dolari e foarte mica si e mai mare comisionul de intretinere.

Vin si intreb:
Vi se pare normal ca eu, persoana fizica, sa pun la dispozitia unei banci o suma de bani si sa nu iau nici macar suma depusa ???

Mai mult, mi s-a spus ca daca vreau sa scot suma initiala trebuie sa mai depun o suma mica in dolari pentru completare. Si bineinteles sa suport si retragerea ca si comision.

Mi se pare incredibil!
Am decis sa lichidez toate conturile pe care le am la banca asta si sa nu mai apelez in viitor.

Prefer sa tin banii la saltea sau sa cumpar aur. sau ma mut la alta banca
popescu liliana
Citeaza (Florin @ Jun 24 2011, 06:57 AM) *
Ieri am fost la BRD sa fac o retragere din contul Ron.
Am intrebat cum mai stau cu soldurile.

Am aflat cu stupoare ca in contul USD nu mai am nici suma depusa initial !!!
Adica dobanda la depozitele in dolari e foarte mica si e mai mare comisionul de intretinere.

Vin si intreb:
Vi se pare normal ca eu, persoana fizica, sa pun la dispozitia unei banci o suma de bani si sa nu iau nici macar suma depusa ???

Mai mult, mi s-a spus ca daca vreau sa scot suma initiala trebuie sa mai depun o suma mica in dolari pentru completare. Si bineinteles sa suport si retragerea ca si comision.

Mi se pare incredibil!
Am decis sa lichidez toate conturile pe care le am la banca asta si sa nu mai apelez in viitor.

Prefer sa tin banii la saltea sau sa cumpar aur. sau ma mut la alta banca


Cei de la BRD, au o super promotie, recomanzi un prieten pt credit si castigi 100! a si blesteme toata viata!:))asa ca va recomand ca fugiti de BRD!!!!Am credit in EUR pt prima casa si mi-a crescut rata in 2 ani de la 320 de eur la 379 eur, asa ca ganditiva bine si nu aveti incredere in reclame !!!Imi vine sa plang cand ma uit pe grafic si constat cum se joaca ei cu comisioanele si dobanda in functie de EURIBOR!BAFTA!!
cristi
Citeaza (popescu liliana @ Sep 21 2011, 07:30 PM) *
Cei de la BRD, au o super promotie, recomanzi un prieten pt credit si castigi 100! a si blesteme toata viata!:))asa ca va recomand ca fugiti de BRD!!!!Am credit in EUR pt prima casa si mi-a crescut rata in 2 ani de la 320 de eur la 379 eur, asa ca ganditiva bine si nu aveti incredere in reclame !!!Imi vine sa plang cand ma uit pe grafic si constat cum se joaca ei cu comisioanele si dobanda in functie de EURIBOR!BAFTA!!

Mai aveam niste bani intr-un depozit....m-am dus la BRD sa-i scot pe toti....ii zic fetei de la ghiseu, ii retrag pe toti...imi spune puteti retrage 466...ok zic, dupa ce mi-i da intreb.....ati inchis contul? Nu...imi raspunde.....pai de ce, intreb! Daca nu a-ti solicitat asta! Adica eu vreau sa retrag toti banii dar sa raman cu contul activ! Zic inchide-l, oki face, va mai dau 1 ron din cei 3 care mai erau, pentru ca diferenta e comision! Adica in 10 minute, doua tranzactii , doua comisioane! Sa nu mai vorbim ca am avut la dansii 5000 ron, am facut 4 retrageri iar la sfarsit am pierdut din toata suma 400 roni! Timp de 5 luni.........Le dai bani si dupa 5 luni nu scoti nici macar banii care i-ai bagat! Mi se par niste nesimtiti si niste hoti!
Lena
Am si eu o nedumerire. Daca le cer celor de la ghiseul BRD un act care l-am semnat cand am deschis contul curent, se poate sa-l primesc? Pentru ca am fost anuntata de vreo 2 zile ca trebuie sa ma prezint la ei pt inchiderea unui cont, de existenta caruia nu am habar.
teose
Citeaza (Ea @ Nov 9 2008, 09:17 PM) *
Instrucat nu mai am nevoie de contul de la BRD si banca percepe comision de administrare, m-am gandit sa inchid contul. M-am dus la ghiseu, spun ca vreau sa fac inchidere de cont si stupoare .. peste 2 luni abia, se poate; mi s-a spus ca mai intai renunt la card si abia peste 2 luni, eventual, sa revin pentru a completa hartiile de inchidere de cont.

Cum adica? Nu pot sa renunt la cont cand vreau eu? Clientul trebuie sa plateasca inca 2 luni comision de adminsitrare pentru ca vrea banca? Nu ca suma ar fi una colosala, dar ca idee ..in primul rand ca e vb de timpul meu si apoi ..ca nu vad sensul?

Chiar asa se procedeaza? am fost prost informata la ghiseu? Sa sun la BRD Buc? la OPC?


Merci.

Fiecare banca presteaza dupa propriile reguli. Am patit acelasi lucru la CEC. Facand insa ordine printre hartii, am gasit un contract incheiat cu Raifaissen, odata cu dechiderea unui cont necesar (in urma cu mai bine de un an) platilor curente. Am mers la banca sa vad care e soarta contului, chiar daca stiam ca e gol, dar nu vroiam sa inchei anul dator cu eventuale comisioane. Mi s-a spus ca, nefolosit mai mult de noua luni, contul a fost inchis automat. Alta Marie...
Segiu




Citeaza (Florin @ Jun 24 2011, 06:57 AM) *
Ieri am fost la BRD sa fac o retragere din contul Ron.
Am intrebat cum mai stau cu soldurile.

Am aflat cu stupoare ca in contul USD nu mai am nici suma depusa initial !!!
Adica dobanda la depozitele in dolari e foarte mica si e mai mare comisionul de intretinere.

Vin si intreb:
Vi se pare normal ca eu, persoana fizica, sa pun la dispozitia unei banci o suma de bani si sa nu iau nici macar suma depusa ???

Mai mult, mi s-a spus ca daca vreau sa scot suma initiala trebuie sa mai depun o suma mica in dolari pentru completare. Si bineinteles sa suport si retragerea ca si comision.

Mi se pare incredibil!
Am decis sa lichidez toate conturile pe care le am la banca asta si sa nu mai apelez in viitor.

Prefer sa tin banii la saltea sau sa cumpar aur. sau ma mut la alta banca




BRD-ul este cea mai ordinara banca la ora actuala
Vizitator
Macar bancile au un cadru juridic, in care controlul se exercita sau nu, ceea ce nu se intampla in cazul institutiilor financiare nebancare gen CAR-uri (analog si pentru Asociatiile de Proprietari) unde nu exista nici un control in gestionarea fondurilor decat unul formal, facut de cenzori.

La un CAR am contabil care este cenzor la administratorul de bloc unde locuieste, iar administratorul e cenzorul CAR-ului. Adica ne controlam noi pe noi !

Finantele nu sunt interesate decat de plata impozitului si a taxelor pe venituri din salarii si /sau indemnizatii.
CAR-urile sunt institutii nebancare financiare - IFN. Pe ei nu ii controleaza nici Banca Nationala, nici Curtea de Conturi.

Se dau contracte la negru, se iau bani frumosi pentru facilitarea contractelor, pentru compensarea fondului cu imprumutul neachitat de persoana fara a percepe penalitati. Intr-un cuvant spaga si jaf.

Macar la banci exista niste reglementari stricte, iar fondurile sunt gestionate in alta maniera.


client brd sau nu
Citeaza (Segiu @ Jan 20 2012, 07:17 PM) *
BRD-ul este cea mai ordinara banca la ora actuala


am si eu niste patanii - pe care le consideram pana acum incredibile - cu aceasta banca.

aveam cont la ei - cont curent, cu un card atasat, niciun credit, nimic. intrau din cand in cand banii de salariu pe el. schimbandu-mi jobul, si cardul, contul a devenit mai mult sau mai putin inutil. vreau sa-l inchid, doamna de la ghiseu imi spune o poveste imbarligata cum ca, fiind contul deschis intr-un anumit an, trebuia sa platesc comision de inchidere de vreo 60 de lei. intreb de ce - cica asa am semnat. ii explic ca nici moarta n-as fi semnat o asemenea magarie - bancile sunt prin definitie niste institutii de hotit cu acte in regula, si nu am chef sa le ajut sa fraiereasca oamenii.
asa ca intreb: daca am semnat, trebuie sa existe, inregistrata, scanata dovada. - nu. in fine, inchid contul in orice conditii, numai sa scap de jeguri - cer o hartie ca a fost inchis contul - nici dintr-asta nu pot sa ofere. numa oi vedea ca nu-i, vorba cantecului.
trec ceva zile, sunt sunata sa mi se spuna ca, de fapt, nu trebuia sa mi se perceapa respectivul comision, ca data de deschidere a contului etc. etc. ma duc sa-l iau. evident, nu capat cei 60 de lei, ci doar vreo 50 - alte comisioane, de procesare - creierul BRD muncise din greu, si nu pe degeaba.
mai va cam o juma de luna, mai primesc un telefon: contul e viu si nevatamat, s-a produs o eroare, tre sa le dau comisionul.
inca n-am ajuns, din nou, pe la ei, dar e clar: se va lasa cu reclamatii in banca si in afara ei - OPC sau cine s-o fi ocupand de asa ceva.
nu as fi crezut ca o banca, fie ea si hoata, c-asa li-i felul, e totusi in stare de asemenea porcarii. si nu, nu e vorba de greselile unei operatoare. comision de inchidere ad hoc? operatiuni de inchidere esuate nu in ore, ci in zile si saptamani? come on! bancile vor sa intoarca omenirea in epoca de piatra...


ktn91land
Din experientele mele, BRD si BCR au printre cele mai mari taxe si comisioane. Isi permit acest lucru deoarece au un portofoliu de clienti foarte mare asa ca nu se chinuie foarte mult sa fie atractivi din acest punct de vedere.
Cat priveste problema pusa initial cu inchiderea contului curent, chiar pe acesta mai exista plati in asteptare, acestea se proceseaza in maxim 2-3 zile daca prinzi si week-end-ul.
Daca, de acel cont curent este legata si o descoperire de cont/overdraft, atunci, intra-adevar inchiderea poate dura pana la 30 de zile.
Oricum, in nici un caz doua luni. O idee ar fi sa ceri parerea si a unui alt consultant sau sa suni la serviciul lor de clienti si vei obtine o a doua parere. Daca tot nu se rezolva, poti suna la OPC, dar sa nu-ti pui prea mari sperante in ei. Vor incepe prin: "Faceti dvs. o cerere ... "
vizitator _nemultumit
Subscriu la parerea proasta despre BRD si la modul total neprofesional in care sunt tratati clientii la aceasta banca.
Am dorit sa deschid un cont de economii in euro la ei. M-am informat pe net, pe site-ul bancii despre optiunile existente, oprindu-ma la 2 tipuri de conturi. Informata deci despre ofertele lor, am ajuns, in jurul orei 16 (precizez ca programul BRD este pana la ora 17), la prima agentie BRD - agentia de pe bd. Obregia, unde am dat la ghiseu peste un tanar total nepregatit, care pe langa faptul ca nu a stiut sa prezinte oferta (detalii despre cele 2 tipuri de cont care ma interesau) mi-a adus la cunostinta ca pentru deschiderea unui cont sunt f. multe formulare de completat, contul poate fi deschis pana la ora 16,30 (de ce, daca programul bancii este pana la ora 17?!) si mi-a cerut o factura de utilitati de acasa, pe care evident nu o aveam la mine, si despre care am aflat ulterior ca nu este nevoie, intrucat eu solicitam deschiderea unui cont de economii, nu contractam un credit!!! - EVIDENT, ERA SFARSITUL PROGRAMULUI, IAR TANARUL NU MAI AVEA CHEF DE MUNCA.
Am plecat de la agentia sus mentionata, ajungand a doua zi la agentia BRD din Aparatorii Patriei, unde surpriza!!! - 2 tineri, domnisoara si baiat, la doua ghisee alaturate, total pe dinafara profesional. M-am adresat domnisoarei, spunand ce intentionez sa fac si cerandu-i parerea asupra carui tip de cont sa optez. A inceput nesigura, sa-mi povesteasca niste aberatii despre conturile despre care ii cerusem detalii: habar nu avea despre perioadele la care se capitalizeaza dobanda, despre zilele cand se calculeaza dobanda, ca sa nu mai precizez ca nu stia nici macar conditiile de administare ale contului, ma refer aici la comisionare, la suma minima care trebuie sa existe in cont pt deschidere. Ii cerea frecvent parerea colegului de ghiseu, la fel de "bine" pregatit si acesta. Evident ca am cedat nervos, am ridicat tonul la domnisoara respectiva, spunandu-i ca ceea ce imi prezinta ea este departe de ceea ce se regaseste in oferta bancii pe site-ul BRD. Spre surprinderea mea a fost deranjata ca nu e lasata sa abereze in continuare. La cat de prost esti pregatita, mi-ar fi rusine draga domnisoara sa ma mai uit in ochii vreunui client...
DRAGI DOMNI SI DOAMNE DIN CONDUCEREA BRD, CARE SUNT CRITERIILE DE ANGAJARE A ACESTOR TINERI?!
Sunteti o banca renumita, din cunostintele mele va situati pe locul 2 ca si profit, pe piata bancara, de ce admiteti ca acesti copilasi sa va faca institutia de ras?!
Nu spun ca toti angajatii BRD sunt asa, in final am mers la o a treia agentie, unde am reusit sa deschid acel cont, (felicitari domnisoarei care m-a consiliat si care mi-a deschis contul, a dat dovada de mult profesionalism si interes pentru ceea de face) - dar oameni buni, nu este posibil sa mergi la 3 agentii ale unei banci pentru un lucru atat de simplu precum deschiderea unui cont, sa pierzi atat de mult timp si energie...

Concluzia finala este ca daca voi putea evita sa lucrez in viitor cu banca sus mentionata, o voi face cu toata convingerea, mai ales acum ca am citit pe acest forum ca nu sunt singura nemultumita.

nicolae ioana
Citeaza (popescu liliana @ Sep 21 2011, 07:30 PM) *
Cei de la BRD, au o super promotie, recomanzi un prieten pt credit si castigi 100! a si blesteme toata viata!:))asa ca va recomand ca fugiti de BRD!!!!Am credit in EUR pt prima casa si mi-a crescut rata in 2 ani de la 320 de eur la 379 eur, asa ca ganditiva bine si nu aveti incredere in reclame !!!Imi vine sa plang cand ma uit pe grafic si constat cum se joaca ei cu comisioanele si dobanda in functie de EURIBOR!BAFTA!!

Deea
Am un card de credit de la BRD si as dorii sa il inchid. am platit si ultima rata , iar doamna de la BRD mi-a spus sa trimit o cerere de inchidere card la o adresa de mail sau prin posta..... de unde pot lua cererea?....Chiar nu inteleg.....
protestatar
Citeaza (vizitator _nemultumit @ Aug 30 2012, 07:50 AM) *
Subscriu la parerea proasta despre BRD si la modul total neprofesional in care sunt tratati clientii la aceasta banca.


N-as zice ca sunt neprofesionosti, din contra ...
Problema este alta si este valabila pentru aproape toate bancile din Romania
Conform teoriei bancare, sursa principala de venituri a bancilor este dobanda perceputa la creditele acordate. Cum creditarea nu merge, bancile s-au orientat imediat spre ceva ce inca mai merge, si anume spre conturile deponentilor, mai scurt, spre cele 12 milioane de carduri, o vaca tocmai buna de muls. Au marit nesimtit comisioanele de administrare a conturilor si asa se face ca ponderea comisioanelor egaleaza si chiar depaseste in cele mai multe cazuri ponderea veniturilor obtinute de banci din incasarea dobanzilor.
lolo
Pt toti cei nemultumiti si doritori sa isi inchida conturile cu BRD, sper sa va ajute acest formular biggrin.gif

https://www.brdfinance.ro/assets/pdf/Cerere...eziliere%29.pdf[size="5"][/size]
Aceasta este versiunea "lo-fi". Pentru a vedea versiunea grafica integrala:click aici.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.