Help - Cauta - Membri - Calendar
Versiune intreaga: M-a inselat Flanco. Pe voi v-a inselat cineva ?
Hotnews.ro Forum > Actualitati > Probleme cotidiene
pagini: 1, 2, 3, 4
CapraVecinului
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.
irina
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.


Nu prea inteleg cum te-a inselat Flanco. Este cumva broker de televizoare si te-a sfatuit sa iei televizorul de la magazinul cu cele mai mari preturi? In locul vinzatorului te-as fi trimis sa te informezi singur in ceea ce priveste preturile, chiar nu este treaba lui sa faca ceea ce era, de fapt, treaba ta. Ca ai fost prostit este adevarat dar ai fost prostit de tine insuti pentru ca ti-a fost lene sa te informezi inainte de a face achizitia. Din cite stiu eu "domnia si prostia se platesc". Daca nu ai chef de cautat atunci platesti cit iti cere primul vinzator, iar daca vrei sa faci economii atunci pune mina si munceste putin. Si, mai ales, nu mai da vina pe altii pentru prostia ta.
io
nu cred ca a fost prostit de flanco cred ca era prost dinainte !
toata lumea cand are bani vrea televizor nou
nimeni nu vrea o carte noua in biblioteca
Popescu
Vanzatorul vrea sa vanda. Ar spune orice ca sa aiba o paine pe masa. Asa cum guvernul il invata ca trebuie sa minta ca sa catiga, asa a procedat. Data viitoare sa iti fie invatatura de minte.

Oricum, imi place de tine ca te-ai repezit in primul magazin, l-ai crezit pe vanzator, si te-ai aruncat. Credeai ca se termina, ca esti la coada la pui in '87?

Daca esti disperat, esti disperat.
io
e vorba de politica incurajarii comertului online..si e valabil nu numai la flanco; si la domo si cred ca si la altex..daca le cumperi produsele online platesti mai putin...
tatae
laugh.gif rolleyes.gif In loc a fii multumit ca ai televizor, sa dea Domnu sa te bucuri de el, acu strigi? Daca nu ai fi dorit acel lucru in termenii" Am bani, vreau acum nu mai am rabdare!" poate ai cautat ai fi analizat si ai fi comandat si atentie acel produs t-ar fi fost adus acasa in vreo 2-3 zile, dupa care in termen de o luna ar fi trebuit sa faci o excursie pana la magazin sa te duci sa faci actele pe el sa pot beneficia de garantie in caz de Doamne fereste. Important e ca acu il ai este in casa si privesti la el, asta e ai comis-o data "aviatoare" fii mai ponderat.
tudor
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.


Te poti duce in 30 de zile si iti dau bani inapoi pe el biggrin.gif este lege si sunt oblogati prin lege sa iti inapoieze banii...apoi iti iei ce vrei...
Oricum mi se pare prostesc sa te duci intr-un singur loc sa te interesezi de preturi.. si mai ales la ce magazin ...magazinu romanului sarac si dornic de rate smile.gif
irina
Citeaza (tudor @ Dec 28 2008, 02:51 PM) *
Te poti duce in 30 de zile si iti dau bani inapoi pe el biggrin.gif este lege si sunt oblogati prin lege sa iti inapoieze banii...apoi iti iei ce vrei...
Oricum mi se pare prostesc sa te duci intr-un singur loc sa te interesezi de preturi.. si mai ales la ce magazin ...magazinu romanului sarac si dornic de rate smile.gif


Tudor, poti sa vii cu detalii, despre ce lege este vorba si la ce face referire (in ce conditii poti da obiectul inapoi contra banilor in termen de 30 de zile)? Chiar poti sa folosesti un obiect timp de 30 de zile si apoi sa il dai inapoi? Ar fi chiar interesant de stiut, mi-ar place si mie sa tot schimb niste plasme cite o luna fiecare si sa nu ma coste nimic.
CapraVecinului
Citeaza (irina @ Dec 28 2008, 01:48 PM) *
Nu prea inteleg cum te-a inselat Flanco. Este cumva broker de televizoare si te-a sfatuit sa iei televizorul de la magazinul cu cele mai mari preturi? In locul vinzatorului te-as fi trimis sa te informezi singur in ceea ce priveste preturile, chiar nu este treaba lui sa faca ceea ce era, de fapt, treaba ta. Ca ai fost prostit este adevarat dar ai fost prostit de tine insuti pentru ca ti-a fost lene sa te informezi inainte de a face achizitia. Din cite stiu eu "domnia si prostia se platesc". Daca nu ai chef de cautat atunci platesti cit iti cere primul vinzator, iar daca vrei sa faci economii atunci pune mina si munceste putin. Si, mai ales, nu mai da vina pe altii pentru prostia ta.

Ma bucur ca ti-am dat posibilitatea sa fii inteligenta (esti un roman tipic, repede iti afisezi superioritatea...eh, nu esti singura , s-au repezit si altii...stiu multi ca tine) . Eu unul sunt multumit ca cei care citesc sunt preveniti si nu vor lua plasa pe care am luat-o eu . Cam asta e smile.gif .
Capra Vecinului
Citeaza (tudor @ Dec 28 2008, 02:51 PM) *
Te poti duce in 30 de zile si iti dau bani inapoi pe el biggrin.gif este lege si sunt oblogati prin lege sa iti inapoieze banii...apoi iti iei ce vrei...
Oricum mi se pare prostesc sa te duci intr-un singur loc sa te interesezi de preturi.. si mai ales la ce magazin ...magazinu romanului sarac si dornic de rate smile.gif

Stiu ca se poate, insa e prea mare deranjul . Trebuie sa ai ambalajul, sa ai chitantele (ar trebui sa le caut ) etc . In plus, ar fi o discutie penibila in magazin . De ani de zile cumpar de pe net, insa in ajun de Craciun nu-ti aduce nimeni marfa acasa . Asa ca....
Retail
Draga Crapa Vecinului , ai dat un exemplu clar cat de retarzi sunt unii clienti(inclusiv dumneata). Ca sa incurajeze comertul online Flanco , Domo ..etc practica preturi mai mici decat in magazinele proprii. Desigur ca tu nu stiai acestea. Nu te-a inselat nimeni exceptand necunoasterea si prostia dumitale.

E plin de gogi ca dumneata care in loc sa puna mana pe o carte se baga buluc sa ia teve-uri. Probabil sa faca coada la emisiunile lui Dan Diaconescu. Asta ne este tara , cu astia defilam sad.gif
Vizitator_Dan.
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 03:22 PM) *
Eu unul sunt multumit ca cei care citesc sunt preveniti si nu vor lua plasa pe care am luat-o eu . Cam asta e smile.gif .


Mare e gradina ta Doamne ...
Lydia
Citeaza (Vizitator_Dan. @ Dec 28 2008, 04:12 PM) *
Mare e gradina ta Doamne ...



Nu inteleg de ce sunteti toti atat de agresivi!!!!

Omul doar intreba ceva, ca doar nu ne nastem toti invatati si filozofi.

Asa se invata...

Nu e o rusine sa nu stii si sa intrebi...

ce naiba...
mariushal
Trebuie sa fii din categoria descrisa de Silviu Brucan, ca sa aplici metoda trial and error pe banii tai ca sa inveti ceva!
Asta ca sa raspund celui care a postat mai devreme, iar ca sa spun ceva initiatorului acestui topic sa vrea sa-l intreb daca stie care este definitia inselaciunii atunci cand sustine ca a fost inselat? dry.gif
raul_
Nu stiu exact cine sunt cei descrisi de Silviu Brucan, dar nu inteleg de unde dorinta aceasta brusca de a jigni pe cineva care si-a recunoscut o greseala si a dorit sa ii previna pe ceilalti.

Domnul s-a simtit inselat pentru ca i s-a spus ceva care nu era adevarat si presupun ca banuieste ca respectivul vanzator stia ca nu e adevarat. S-a gandit ca ar fi util pentru alte persoane in situatii asemanatoare sa posteze acest topic. Eu unul apreciez initiativa!

Daca mesajul nu a fost relevant pentru cineva, atunci respectivii puteau trece mai departe, observatiile "de bine" nu cred ca sunt utile pentru altcineva decat pentru respectivii, pentru a-si reconfirma lor insisi calitatile pe care considera ca le au...

Mi se pare fascinant cum la nivel individual, atat de multi romani se lauda ce destepti sunt ei personal, observand atat de bine prostia celorlalti... Sa inteleg ca Romania este in situatia in care este pentru ca suntem toti niste genii... singuratice biggrin.gif
Forrest
Salutare,

Mi s-a intamplat sa fiu inselat in momentul in care firma care mi-a transportat acasa mobila pentru living sa nu imi livreze toate produsele.Din stock lipsea un scaun pliant in valoare de 120 lei.
Dupa ce au descarcat produsele ,am semnat de primire dar apoi mi-am dat seama ca scaunul lipseste.Dupa multe telefoane si lungi discutii cu reprezentantii firmei de transport nu am ajuns la nici un rezultat ei aruncandu-mi mereu in fata faptul ca am semnat foaia de primire si ca au livrat produsul.
eu
In acest caz se aplica zicala - "Da Doamne mintea romanului de pe urma".
Dar pana la urma, toti am "comis-o" si/sau o s-o "comitem" mai devreme sau mai tarziu. Asa ca mai lasati omul in pace!
Hai noroc si la mai mare!
Nepacalitul
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
M-a inselat Flanco. Pe voi v-a inselat cineva ?

Nu.
ipse
Citeaza (Nepacalitul @ Dec 28 2008, 09:45 PM) *
Nu.

Minciunica mica, te-a inselat nevasta, stiu eu sigur...
Laura
sunt economista, asa ca te invit sa faci analiza cost - beneficiu

beneficiul, in acest caz, este suma de 400 de lei recuperata de la Flanco + orgoliul reparat

costul este - cautarea chitantei, ambalarea TV-ului, timpul pt toate astea, dus la magazin, discutie penibila cu vanzatorii + timpul asteptat pentru livrarea celuilalt televizor pe care il vei comanda online.

daca beneficiul este mai mare decat costul, ia TV-ul la subsoara si top-top la magazin.

dar din comentariul tau anterior (ma refer la OP) imi dau seama ca pretuiesti mai mult timpul tau decat cei 400 lei pe care ai putea sa-i recuperezi.

asa ca sarbatori fericite si sa-ti priasca sarmalele in fata TV-ului si sa-l folosesti sanatos!
Cosmin
Nimic nu stiti. Ideea nu e ca a luat de la Flanco, care e pretul, a fost inselat, etc. Ideea era ca si-a luat televizor scump.....
Kid
Maaaaaai, e plina tara de oameni inteligenti!!!!!!!

Domnul respectiv chiar are dreptate, vanzatorul i-a zis ca daca il gaseste mai ieftin, diferenta nu e mai mare de 100 de lei, in conditiile in care se putea lua chiar de la ei cu 300 lei mai putin!!! Vi se pare corect??????????????????????????? Insemna ca sunt eu mai ciudat, de obicei si mie imi place sa cred ca atunci cand discut cu un vanzator, acesta nu ma minte in fata!!!!!!!!!

Iar diferenta dintre cel care a deschis topicul si cei care l-au criticat cu atata superioritate este ca primul a avut curajul sa recunoasca faptul ca a fost pacalit, sunt convins de asta!!!!!

In rest, Sarbatori Fericite!!!
atunad
Da, chiar de FLANCO. Nu mie mi s-a intamplat ci unei rude f apropiate.
A cumparat un aparat de aer conditionat, asta primavara, de la Flanco cu pretul de instalare inclus. A contactat firmele de pe lista pusa la dispozitie de catre magazin. Unul singur a fost dispus sa planifice instalarea cam peste o luna, restul firmelor nici macar nu au raspuns la telefon. Cu cateva zile inainte de instalare a sunat din nou la firma. Surpriza... nu au mai raspuns. Culmea e ca la unul din telefoanele afisate pe siteul firmei respective a raspuns un tip care a intrebat "da de unde aveti tel acesta?" si "Va sunam noi". Binenteles ca nu au sunat. Asa ca a trebuit sa scoata 300 ron din buzunar pt ca venise vara intre timp si e prea cald in Buucresti.
Aparatul il cumperi de la un magazin care face vanzari tocmai pt ca scrie acolo "Montajul inclus". Doar nu erau prosti sa-ti spuna ca mai bine te duci la o firma direct ti-l instaleze a doua zi de la cumparare si renunti la porcaria cu montajul inclus. Cine are timp, da, poate sa umble, sa intrebe in stanga si in dreapta. Dar daca nu ai timp, ce faci?
PJ
Unii de la E-price care imi tin telefonul (Asus P750) in "service" 80 de zile, dupa care in momentul in care am anuntat OPC au avut tupeul sa ma sune sa-mi spuna ca de fapt am asteptat o piesa (pe care, dupa parerea lor, eu am stricat-o).
Sper ca OPC-ul va rezolva aceasta problema, telefonul a costat aproape cat televizorul de mai sus.
jeje
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.



Draga x,

Ca sa te consolez, si ca sa stii ca totusi ai facut bine ca nu ai comandat online:

Eu am comandat online un PC de la FLAMINGO, tocmai pentru ca am facut inainte de achizitie o cercetare riguroasa si am vazut ca, cumparind online, economisesc 100 RON.
Deci comand online un PC destul de bengos, cu Windows Vista deja instalat, care costa cam in jur de 1400 RON online (doar PC, fara monitor).
Mi-l aduc acasa cu curierul, platesc cash, si le zic “la revedere”. Cind sa pun PC-ul in functiune, era defect – mort – nu functiona.
Sun la FLAMINGO, ca vreau sa-l returnez, si sa mi-l schimbe cu altul. Surprise! Produsele comandate online NU SE POT RETURNA! Tocmai pentru ca au fost comandate online! NU au proceduri pentru returnarea produselor achizitionate online! Mai sun de citeva ori, ma agit vreo saptamina, nici o sansa sa returnez produsul ! Singura optiune era sa merg cu PC-ul (NOU) in service. Am crezut ca nu-i adevarat! In fine, neavind alta optiune, ma duc cu PC-ul in service, unde ma plimb de citeva ori si timp de vreo 2 saptamani, pina il recuperez.

Concluzia: nu mai cumpar nimic online. Mai bine iei ceva din magazin, probezi, vezi ca merge, si eventual poti sa returnezi.
Cei de la FLAMINGO chiar mi-au zis clar, ca daca il luam direct din magazin, puteam sa-l returnez, insa pentru produsele cumparate online nu au proceduri de returnare a produsului.
Dixit.
gogu
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
trapped
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.


Achizitiile online sunt intotdeauna mai ieftine cu 5-15% decat in magazin asa ca nu cred ca ai fost prostit de acel vanzator care nu are nicio legatura cu preturile online. In cel mai rau caz, se poate spune ca nu te-ai informat suficient inainte de a cumpara tv-ul.
Terente
Pe mine m-a inselat nevasta.
Mai exista cineva in situatia mea?
Simt nevoia sa discut cu cineva.
sz
Citeaza (Terente @ Dec 29 2008, 11:49 AM) *
Pe mine m-a inselat nevasta.
Mai exista cineva in situatia mea?
Simt nevoia sa discut cu cineva.



probabil ca esti singurul de pe planeta smile.gif)

daca e nevasta si nu fosta nevasta ... te sfatuiesc sa-ti cumperi un televizor de
la flanco
Grav
Citeaza (Terente @ Dec 29 2008, 11:49 AM) *
Pe mine m-a inselat nevasta.
Mai exista cineva in situatia mea?
Simt nevoia sa discut cu cineva.

Doamne, unde a ajuns lumea de azi, daca pana si pe TERENTE l-a inselat nevasta. Cu cine, nene?
tatae
Citeaza (jeje @ Dec 29 2008, 10:10 AM) *
Draga x,

Ca sa te consolez, si ca sa stii ca totusi ai facut bine ca nu ai comandat online:

Eu am comandat online un PC de la FLAMINGO, tocmai pentru ca am facut inainte de achizitie o cercetare riguroasa si am vazut ca, cumparind online, economisesc 100 RON.
Deci comand online un PC destul de bengos, cu Windows Vista deja instalat, care costa cam in jur de 1400 RON online (doar PC, fara monitor).
Mi-l aduc acasa cu curierul, platesc cash, si le zic “la revedere”. Cind sa pun PC-ul in functiune, era defect – mort – nu functiona.
Sun la FLAMINGO, ca vreau sa-l returnez, si sa mi-l schimbe cu altul. Surprise! Produsele comandate online NU SE POT RETURNA! Tocmai pentru ca au fost comandate online! NU au proceduri pentru returnarea produselor achizitionate online! Mai sun de citeva ori, ma agit vreo saptamina, nici o sansa sa returnez produsul ! Singura optiune era sa merg cu PC-ul (NOU) in service. Am crezut ca nu-i adevarat! In fine, neavind alta optiune, ma duc cu PC-ul in service, unde ma plimb de citeva ori si timp de vreo 2 saptamani, pina il recuperez.

Concluzia: nu mai cumpar nimic online. Mai bine iei ceva din magazin, probezi, vezi ca merge, si eventual poti sa returnezi.
Cei de la FLAMINGO chiar mi-au zis clar, ca daca il luam direct din magazin, puteam sa-l returnez, insa pentru produsele cumparate online nu au proceduri de returnare a produsului.
Dixit.


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Corect Gogu, insa in cazul dansului, Flamingo nu face asta si il plimba pe saracul om de la Ana la Caiafa. Recomandare: Nu mai cumparati pc gata formate, riscurile sunt mari un ex este cazul de fata, al doilea pot ceda oricand, cel mai bine ar fi sa cumparati pe componente chiar daca costa mai scump, pt asta cereti parerea unor persoane avizate care stiu cu se manaca asta, iar montajul se poate fie de catre firma la care comandati piesele (contra cost ori nu) fie de catre prieteni sau persoane care se pricep sa o faca. Avantajul este ca daca se defecteaza o componenta ea poate fi scoasa si inlocuita cu o alta piesa fie si de imprumut cat timp acea componenta sta in service.
Alex
Citeaza (irina @ Dec 28 2008, 03:11 PM) *
Tudor, poti sa vii cu detalii, despre ce lege este vorba si la ce face referire (in ce conditii poti da obiectul inapoi contra banilor in termen de 30 de zile)? Chiar poti sa folosesti un obiect timp de 30 de zile si apoi sa il dai inapoi? Ar fi chiar interesant de stiut, mi-ar place si mie sa tot schimb niste plasme cite o luna fiecare si sa nu ma coste nimic.


Nu exista legea de care vorbeste Tudor, care rade de altii si se face singur de ras. Am avut discutia asta cu cineva de la ANPC si nu exista prevedere juridica specifica in Romania. Exista doar prevederi europene care nu au fost adoptate si in Romania, iar comerciantii se pot prevala de acest lucru.

Singurul lucru care poate obliga direct comerciantul sa inapoieze banii este un regulament intern (pe care ulterior in poate nega, deci e nevoie de dovada existentei lui).
Iar pe baza prevederilor europene se poate da in judecata, iar primul client care castiga sa ofere un precedent urmatorilor oameni inselati.
tsunami
capritza, fii atent aicea:

dai un print-screen si imprimi hartia cu ce vezi pe monitor (pretul produsului on-line)

mergi cu hartia la tine si vorbesti din nou cu agentul care ti-a zis ce ti-a zis. citesti doar cum in cheama.

cauti un manager si-l intrebi daca vrei sa cumperi daca ai posibilitatea de returnare in cazul in care nu esti multumit de produs. raspunsul o sa fie DA. intrebi termenii de returnare. dupa ce-ti spune, ii scoti hartia in fatzxa si bonul. ii zici ca e mai mare daraua sa impachetezi tv-ul si sa-l aduci inapoi, si-l rogi sa-ti faca o reducere (nu chiar cat e pe produsul online).

NU TREBUIE SA FI NERVOS. cei de acolo iti fac un favor.
mircea
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.


mie personal mi-ar fi rusine sa postez asa ceva:

1. in era informatiei exista internet
2. de obicei te informezi inainte si nu dupa
3. chiar sa cred tot ce spune vanzatorul, la varsta mea?
4. e normal sa fie mai ieftin online: costurile de distributie sunt mult mai mici
Au, au
Citeaza (mircea @ Dec 30 2008, 01:22 PM) *
mie personal mi-ar fi rusine sa postez asa ceva:

1. in era informatiei exista internet
2. de obicei te informezi inainte si nu dupa
3. chiar sa cred tot ce spune vanzatorul, la varsta mea?
4. e normal sa fie mai ieftin online: costurile de distributie sunt mult mai mici


Ma minunez cati "informati" bantuie aicea si dau cu parul.
Otter
Proverbul "Omul sarac isi face vara sanie si iarna car" este valabil.

Locuiesc in US si cu timpul am invatat ca atunci cand vrei sa cumperi ceva imediat pe loc, platesti aproape intotdeauna acel pret numit "retail" sau premium, sau cum vreti voi sa-i spuneti. Chiar daca se pare ca gasesti o "oferta", realitatea, de cele mai multe ori este diferita.
Ca atare, prefer sa-mi achizitionez haine sau incaltaminte de iarna primavara, atunci cand se lichideaza stocurile si preturile scad cu 80% sau mai mult fata de pretul original. La fel, haine de vara toamna. Nu este regula 100%, uneori gasesti si in sezon.

In ceea ce priveste electricele sau electronicele, aproape fara exceptie mereu poti gasi on-line (pe net) un pret mai bun, si de cele mai multe ori fara taxa (TVA) daca il achizitionezi dintr-un stat diferit, cu conditia ca vanzatorul sa nu aiba un magazin in statul tau. Bun, deci pret mai bun. Dar asta nu e totul, pe urma trebuie sa te uiti sa vezi cat te costa transportul/expeditia pana la tine acasa. Cât dureaza pana primesti produsul? Si in final, cel mai important, trebuie sa te asiguri ca vanzatorul este de "calitate", ce garantii ofera si mai ales cum rezolva el "problemele" de gen: afectat in timpul transportului, defect la pornire, etc. Platesti tu expediatia inapoi sau o face el? De obicei aceste lucruri sunt specificate clar de catre vanzator in pagina lui si tu TREBUIE sa le citesti. Daca nu o faci se cheama, asa cum au spus si altii ca nu te-ai informat si este vina ta.

Personal cumpar o multime de lucruri de pe net, in special electronice si componente pentru PC. In medie 2..5 produse/luna. O singura data s-a intamplat sa primesc un produs (DVD writer) defect si asta pentru ca am schimbat vanzatorul preferat alergand dupa un pret ceva mai bun. In final, a durat peste 2 saptamani pana cand m-am vazut cu produsul dorit functional, si am platit acelasi pret pe care l-as fi platit la newegg.
Flanco
Citeaza (Terente @ Dec 29 2008, 11:49 AM) *
Pe mine m-a inselat nevasta.
Mai exista cineva in situatia mea?
Simt nevoia sa discut cu cineva.

şi cu câţi yici că te-a inşelat.? cu jumatate de cartier? uau , mamă , ce de rude ai acum! laugh.gif
Shushu
Eu am patit o chestie neplacuta la Domo acum 3 luni. Am gasit o masina de spalat care arata bine, am zis ca vreau una la fel, dar nu cea expusa. Sunt de parere ca cel mai bine e daca o scot eu din cutie (ca sa nu zic "dezvirginez"). Mi-au zis ca nu e nici o problema, ca e plin depozitul de ele, dupa care am platit-o.
A doua zi - guess what - mi-au adus acasa tocmai masina de pe raft. Ca sa ii scutesc de carat inapoi m-am gandit sa sun la firma, poate mai reduc ceva din pret pe considerentul ca e de pe raft. Cum cel cu care am discutat nu s-a aratat deloc deschis la asa ceva, le-am recomandat calduros la bajetii sa isi ia hardughia inapoi. Partea buna este ca mi-au inapoiat banii in aceeasi zi, deci exista deci o urma de seriozitate acolo.
Dupa care am gasit o masina de spalat mai buna si mai ieftina in alta parte, bineinteles.
irina
Citeaza (io @ Dec 28 2008, 02:08 PM) *
nu cred ca a fost prostit de flanco cred ca era prost dinainte !
toata lumea cand are bani vrea televizor nou
nimeni nu vrea o carte noua in biblioteca



oare de ce sunt oamenii de pe aici atat de rai? si incredibil de nesimtiti?!
de ce trebuie sa-l jigniti pe omul acesta, doar pentur ca v-a povestit o istorie de-a lui, in ideea de a-i aviza si pe altii??

sunt convinsa ca toti astia care v-ati apucat sa dati cu bata in el si sa-i ziceti fel de fel de porcarii, sunteti niste mari afaceristi. cred ca talciocurile erau pline de voi, tocmindu-va mult si bine, iar timpul vostru e atat de nelimitat incat pentru orice achizitie ceva mai mare, petreceti mult cercetand piata.

felicitari!
asta nu va da dreptul oricum sa jigniti un om care nu v-a facut nici un rau!
jenanti!
Vizitator_alin.
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.

Daca ai net si intai nu te-ai interesat de pret,scuza-ma,dar meritai sa te tapeasca cu mai mult...... Sa nu o iei in nume de rau dar asta e,daca nu aveai net mai aveai o scuza dar asa....pe net te uiti doar la site-uri porno sau ce?
Tilea
Ati sarit toti repede pe saracu' om care a facut "imprudenta" sa-si spuna of-ul. Bine ca sinteti toti destepti in tara tzeparilor si smecherilor.
Omul are dreptate, bai desteptilor! I-a vedeti voi orice website al unei firme serioase (Apple, MediaMarkt etc) si o sa observati ca practica aceleasi preturi, bai miticilor. Cel ce vrea sa cumpere de la magazin scuteste, poate trasportul (atunci cind nu e deja gratuit pe net) si vrea sa vada exact produsul pe care-l cumpara, atit. In rest sint preturi identice.
La noi pretul se schimba din raft pina la casa de marcat, ti se livreaza produse aiurea sau incomplete - aici trebuie sa luati atitudine si sa fiti destepti.
Va place sa vedeti pe unul cu o problema ca sa va dati voi inteligenti. Pastrati-va comentariile la obiect si daca nu aveti ceva constructiv de adaugat mai bine vedeti-va de treaba.
Forumistii lu' peste oceanic...
Alex
Eu am comandat vreo 2 produse online, de la flamingo: un laptop si un aparat foto. M-am documentat si eu un pic inainte, si mi s-au parut rezonabile preturile. Nu stiu cum e la altii, dar sincer mie nu mi se pare ciudat ca acelasi produs sa coste mai putin online decat la magazin. E chiar normal, pt. ca sunt o serie de costuri pe care nu trebuie sa le mai suporti daca cumperi online. Produsele au fost ok si au ajuns destul de repede, fara nici un cost de transport.
Dar probabil ca orice padure are uscaturile ei...
antifrustati
Citeaza (raul_ @ Dec 28 2008, 05:59 PM) *
Silviu Brucan

de la televizoru flanco am ajuns la silviu brucan. e mort.
Doru
asa este , toti "desteptii" care n-au avut in viata lor 2500 lei in buzunar pentru a cumpara ceva se dau mari intelectuali !

in alta ordine de idei coincidenta face ca in decembrie 2008 , la flamingo, sa imi cada ochii pe un sistem de 2199 lei (pc-ul vechi crapand la datorie dupa 6 ani de utilizare intensiva). vanzatorul de pe raion imi zice ca este ultimul ramas pe raft dar ca e ok , nu-i lovit, nu-i agresat, etc
asa si parea , tastatura si soricelul erau singurele care lipseau dupa spusele lui ceea ce nu m-a deranjat.
bun , mi-l probeaza, mi-l baga intr-o cutie, ma felicita inca o data ca am apucat sa iau ultimul produs ramas pe raft , pt ca celelalte se dadusera ca painea calda si plec.
acasa constat ca nu doar cele 2 periferice lipseau ci si driverele de la placa de baza , aici poate a fost si vina mea ca l-am crezut pe cuvant si nu i-am pus la indoiala privirea si tonul plin de sinceritate afisat.

bun , plec inapoi le pun pe masa obiectul , apare alt pitpalak de pe raion care imi explica ca cel de dinainte care , culmea , isi terminase tura era mai nou si nu stia ca mai erau vreo 4 bucati bagate nu-stiu-unde.
omu' nici macar nu clipise cand m-a vazut si deja nici nu avea nevoie de prea multe amanunte ca sa stie despre ce era vorba.
a facut si el o tentativa de a strecura in cutie setul de la unul din pc-urile ascunse dar ... ne ne ne ne , vreau una din cutiile nedesfacute , s-a vaitat un pic ca are o problema cu faptul ca cutia pe care i-o returnasem nu avea lipita pe ea codul de produs ( de parca o schimbasem eu acasa) si ca nu credea 100% ca nu primisem soricel si tastatura la pc-ul de pe raft dar nu a carait f mult.

ideea este ca nu ai ce face si trebuie sa "jigniti" toti vanzatorii cu neincrederea voastra si ca nu poti sa nu faci politie in astfel de cazuri pt ca dai in balbaiala ulterior din cauza problemelor aparute.

si da , m-am interesat inainte pe net despre diversele oferte existente si am aflat de unele pocnitori pe care le primesti acasa prin comenzile on-line. din pacate sistemul acesta atat de folosit in alte parti ale lumii va avea un inceput f greu la noi din cauza mentalitatilor romanesti. daca stau sa ma gandesc mai bine tot ce ramane pe raft este posibil sa-l primesti mai ieftin in urma comenzii on-line daca intelegeti ce vreu sa spun ...

bafta tuturor
Nepacalitul
Citeaza (ipse @ Dec 28 2008, 10:10 PM) *
Minciunica mica, te-a inselat nevasta, stiu eu sigur...

nu se pune pentru ca:
1. stiam dinainte, pentru ca eu aranjasem chestia.
2. eram despartiti in fapt de trei luni, divortul s-a pronuntat mai tarziu.
nick
si unde-i inselatoria?

de acord, boul de vanzator putea sa te avertizeze pe chestia cu reducerea online, dar pe de cealalta parte, tre' sa traiasca si ei din ceva, nu? macar din comisioane daca nu din salariu, in caz ca a luat ceva comision.

ti-ai dat-o singur pt ca te-ai grabit. desi te inteleg, ca patesc si eu cam o data la cateva saptamani... situatie in care, tac chitic sa nu ma fac de ras smile.gif
zuza
arata-mi si mie lege care spune ca in 30 de zile iti da banii inapoi, va treziti vorbind si habar nu aveti
normal ca la comenzile online preturile sunt mai mici
si asta ce vrea? ce nu ii convine?
de cine a fost pacalit?








Citeaza (tudor @ Dec 28 2008, 02:51 PM) *
Te poti duce in 30 de zile si iti dau bani inapoi pe el biggrin.gif este lege si sunt oblogati prin lege sa iti inapoieze banii...apoi iti iei ce vrei...
Oricum mi se pare prostesc sa te duci intr-un singur loc sa te interesezi de preturi.. si mai ales la ce magazin ...magazinu romanului sarac si dornic de rate smile.gif
hamaloiu
salutare...!nu stiu daca ce a facut flanco ...se cheama ca l-a inselat....de regula pretul unui produs dintr-un magazin online este putin mai ieftin decat pretul aceluiasi produs din magazin........dar oricum e o pacaleala....putea sa-i zica omului de chestia asta dar nu a vrut ...ori nu a stiut...! personal eu am patit-o cu vodafone ...prin luna decembrie ...cand am luat de la reprezentanta un model de blackberry....l-am intrebat pe cel care l-a vandut daca pot folosi serviciile de date cu planul pe care-l aveam in abonament....si chiar am insistat asupra acestui aspect.....evident mi-a zis ca se poate.....dar ulterior am constatat ca pt a folosi traficul de date.....trebuie sa inchei un abonament separat destul de costisitor....vreo 30 euro lunar +tva.....asa ca....mi-am reziliat toate cele 3 abonamente pe care le aveam la acest operator......!a fost cu adevarat o tzeapa...pe care nu am putut s-o trec cu vederea......!cred ca operatorii de telefonie mobila sunt cei mai mari tzepari......multa lume se plange de faptul ca le sunt incarcate in mod artificial facturile.....dar ceea ce este cu adevarat un paradox...il constituie faptul ca .....desi sunt tzepari.....reprezentantele operatorilor de telefonie mobila sunt mai tot timpul f pline de clienti.......! biggrin.gif
cteno
Citeaza (hamaloiu @ Feb 6 2009, 06:47 AM) *
salutare...!nu stiu daca ce a facut flanco ...se cheama ca l-a inselat....de regula pretul unui produs dintr-un magazin online este putin mai ieftin decat pretul aceluiasi produs din magazin........dar oricum e o pacaleala....putea sa-i zica omului de chestia asta dar nu a vrut ...ori nu a stiut...! personal eu am patit-o cu vodafone ...prin luna decembrie ...cand am luat de la reprezentanta un model de blackberry....l-am intrebat pe cel care l-a vandut daca pot folosi serviciile de date cu planul pe care-l aveam in abonament....si chiar am insistat asupra acestui aspect.....evident mi-a zis ca se poate.....dar ulterior am constatat ca pt a folosi traficul de date.....trebuie sa inchei un abonament separat destul de costisitor....vreo 30 euro lunar +tva.....asa ca....mi-am reziliat toate cele 3 abonamente pe care le aveam la acest operator......!a fost cu adevarat o tzeapa...pe care nu am putut s-o trec cu vederea......!cred ca operatorii de telefonie mobila sunt cei mai mari tzepari......multa lume se plange de faptul ca le sunt incarcate in mod artificial facturile.....dar ceea ce este cu adevarat un paradox...il constituie faptul ca .....desi sunt tzepari.....reprezentantele operatorilor de telefonie mobila sunt mai tot timpul f pline de clienti.......! biggrin.gif



hai sa iti povestesc o practica obisnuita acum citiva ani la unul dintre marii operatori de tel mobila de la noi: in perioada sarbatorilor de paste, craciun, revelion, se activeaza pret de citeva minute TOATE casutele vocale ale unor abonati (0722 sau 0723, sa zicem). evident ca in perioada asta se dau ceva telefoane. si intra, evident, robotul... te las pe tine sa calculezi cam cite sute de mii de euro se fac automat dintr-o simpla manevra de acest gen, intr-o perioada de virf.
sfat
Citeaza (CapraVecinului @ Dec 28 2008, 08:05 AM) *
In ajun de Craciun am primit o suma de bani neasteptata si fiindca imi doream un televizor , am dat fuga repede sa-mi iau unul . Cora de pe Lujerului e aproape, am intrat prima data acolo . La parter, un magazin Flanco plin de televizoare . Mi-am ales un Samsung care arata multumitor .Am discutat cu vinzatorul , m-a ajutat sa inteleg ca respectivul televizor o sa ma multumeasca, l-am intrebat daca nu cumva as gasi respectivul TV la un pret mai bun in alta parte, a zis ca daca cumva exista vreo diferenta , e mai mica de 100 lei . Am platit pe el 2399 lei, l-am dus acasa, l-am instalat, m-am bucurat ca se vede bine apoi am cautat pe net sa vad cat ar fi costat in alta parte. SURPRIZA , acelasi televizor costa 2100 daca l-as fi luat de pe net , tot de la Flanco . Consider ca am fost prostit cu 300 lei si asta mi se pare o ticalosie . Va spun patania mea din doua motive : 1) sa ma racoresc povestind 2) Sa ii fac pe altii sa fie mai atenti .
Deci, cand cumparati, nu va repeziti .Informati-va. Apropo, dupa ce am "patit-o" . am gasit siteuri care iti arata cele mai mici preturi ale diverselor marfuri.
PS: pot sa dovedesc ce spun cu chitante si cu o captura imagine.


Ai fost si ai ramas prost. In termen de 48 de ore puteai sa duci televizorul cu ambalajul original la magazinul de unde l-ai luat si sa ceri banii inapoi. Conform legii erau obligati sa iti dea banii inapoi si apoi il comandai pe net de unde era mai ieftin!!!
Aceasta este versiunea "lo-fi". Pentru a vedea versiunea grafica integrala:click aici.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.